در سراسر کالیفرنیا, جشنواره ها و نمایشگاه ها قربانی به کروناویروس

سان متئو کانتی نمایشگاه بسته شده به بازدید کنندگان تنها یک بار در آن 86-سال سابقه — و بود که در طول جنگ جهانی

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

سان متئو کانتی نمایشگاه بسته شده به بازدید کنندگان تنها یک بار در آن 86-سال سابقه — و بود که در طول جنگ جهانی دوم است.

این سال خواهد بود که برای بار دوم به عنوان فصل تابستان منگنه شده اوراق در میان گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما از طریق این و ظهور قوی تر و بهتر با هم" عادلانه اجرایی دانا Stoehr گفت: در بیانیه ای اعلام لغو. "ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما را به عنوان به زودی به عنوان بحران پشت سر ما است."

سن متعو تنها نیست. در سراسر کالیفرنیا, شهرستان نمایشگاه — قسمت مساوی کارناوال, جامعه, جشن ها و بزرگداشت غنی کشاورزی میراث — در حال لغو و یا به تعویق افتاد کوچک در میان همه گیر.

تبلیغات

حوادث اعم از سان برناردینو شهرستان نمایشگاه به Calaveras County Fair & پریدن قورباغه جشن قبلا زده از تقویم و مقامات دولتی هشدار داده اند نه انتظار می رود در مقیاس بزرگ به-dos به سر در هر زمان به زودی.

"چشم انداز تجمع جرم ناچیز است در بهترین حالت تا زمانی که ما رسیدن به گله ایمنی و ما به یک واکسن" رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز سه شنبه گفت.

آخرین دومینو به سقوط سن دیگو شهرستان نمایشگاه بود که رسما به تعویق افتاد شنبه تا سال آینده. این رویداد در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 5 از 5 جولای کشیده شده به سمت بالا از 1.5 میلیون بازدید کننده سالانه در سال های اخیر است.

تبلیغات

"سلامت و ایمنی جامعه ما پیشی می گیرد در این بی سابقه ای در زمان بحران" Del Mar Fairgrounds مدیر اجرایی و مدیر تیم Fennell در بیانیه ای گفت.

یک سرنوشت مشابه می تواند رخ اورنج کانتی نمایشگاه که به خود جلب کرد نزدیک به 1.4 میلیون شرکت کنندگان سال گذشته است. مدیره آن دیدار خواهد کرد, مارس 27 به بحث در مورد اینکه آیا به لغو این رویداد برنامه ریزی شده است که به اجرا در تاریخ 17 ژوئیه از طریق Aug. 16.

"هنگامی که زمان مناسب است ما خواهد بود بسیار خوشحال به استقبال مهمانان ما دوباره گفت:" OC نمایشگاه و رویداد مرکز اجرایی میشل ریچاردز. "در حال حاضر لطفا ایمن ماندن و سالم و ما همچنان به کار بر روی حوادث آینده و به پیروی از رسمی بهداشت دستورات ما را همه امن است."

تبلیغات

برخی از فصل تابستان گلشیری امیدوار هستند آنها می توانند جلوگیری از هر گونه وقفه.

در El Dorado County آن را "full steam ahead با برنامه ریزی برای نمایشگاه امسال" که قرار است در ژوئن 18 تا 21 با توجه به یک پست در وب سایت این رویداد.

"در این نقطه مقدار از داده ها می گوید بدترین ممکن است عبور ممکن است و که باعث می شود ما خوش بینانه است. ما احساس می کنیم آن است که پیش از موعد به تغییر هر جزئیات آن را به عنوان مربوط به این نمایشگاه جز به می گویند که ما در حال تمرکز بر روی نحوه ارائه امن ترین محیط ممکن است برای همه نگران است. باید هر چیزی را تغییر دهید ما به شما اجازه می دانم."

Children sliding down slides

کودکان اسلاید پایین رنگارنگ Euroslide جاذبه در کارناوال منطقه اورنج کانتی عادلانه است.

(علامت Boster / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

شهرستان نمایشگاه نه تنها قابل ملاحظه حوادث نهفته این بیماری همه گیر. در سان فرانسیسکو, شهر Pride Parade — که خود را جشن سالگرد 50 — لغو شد شنبه. روز قبل از سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد هشدار داد ماری جوانا علاقه مندان به سفر به پارک گلدن گیت در آوریل 20, شاهدانه تعطیلات شناخته شده به عنوان 4/20.

این Coachella Valley موسیقی و هنر در جشنواره قرار بود به شروع اولین آخر هفته چندین کنسرت جمعه گذشته است. مگا رویداد رانده شد به دو تعطیلات آخر هفته در ماه اکتبر همراه با دلیجان موسیقی کشور جشنواره است.

در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti نشان داد که شهر نگه دارید ممکن است در اجازه می دهد بزرگ تجمعات تا 2021 به دلیل coronavirus تهدید به گفته یک ایمیل داخلی reviewed by بار.

در طی یک کنفرانس تلفنی در این هفته Garcetti — که بارها گفته Angelenos خود را در طول شبانه جلسات مطبوعاتی است که این امر می تواند یک اشتباه را دوباره کسب و کار و فروشگاه ها قبل از همه گیر می شود — گفت که "اجتماعات بزرگ مانند کنسرت ها و رویدادهای ورزشی مورد تایید نیست ممکن در شهر برای حداقل یک سال."

تبلیغات

Garcetti سخنگوی الکس Comisar تایید شهردار نظرات در این نشست گفت: هیچ جدول زمانی برای لوس آنجلس شروع به از سرگیری حوادث در مقیاس بزرگ.

"شهردار بود و به طور کلی ارجاع مطالعات زمان و داده های تاریخی و بهترین شیوه برای با خیال راحت بازگشایی اقتصاد ما" Comisar گفت.

در حالی که نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور است که برخی از حوادث اقدام خواهد شد به عنوان برنامه ریزی, سازمان دیده اند روز به روز عملیات طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

تبلیغات

این Fairplex در پومونا — خانه لس آنجلس نمایشگاه — تا به حال به تعویق انداختن تقریبا 30, حوادث, از, مارس, مارس و آوریل کردند و حدود 80 درصد از نیروی کار خود را با توجه به رئیس جمهور و رئیس اجرایی میگوئل سانتانا.

"ما هیچ متفاوت از هر کس دیگری و یا هر گونه دیگر عمده محل," او گفت:. "ما در حال مصرف آن روز به روز در تلاش برای انطباق با اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم و در ادامه برای بهترین امید."

در حالی که این طرح برای L. A. شهرستان نمایشگاه به ادامه -- آن را در حال حاضر برنامه ریزی سپتامبر. 4-27 — سانتانا گفت: بسیاری از جنبه تدارکاتی هنوز هم نیاز به اتو کردن.

باید مهمان بود دست ماسک به آنها می رسد ؟ آیا Fairplex نیاز به محدود کردن تعداد زیادی از مردم در اموال در هر زمان ؟ چگونه می توانم شما را مدیریت خطوط بنابراین اجتماعی فاصله می تواند اجرا?

تبلیغات

"ما در کسب و کار نگه داشتن جامعه ما امن و در پاسخ به آنچه اتفاق می افتد به صورت محلی و در سراسر جهان, بنابراین ما در حال آماده به انجام این کار دوباره برای نمایشگاه" سانتانا گفت. "در پایان روز ما را دریافت بخشنامه از شهرستان ما از بهداشت عمومی در مورد چگونه ما انجام دهد و ما در حال حاضر در تلاش برای فکر می کنم در آینده به آنچه که به طور بالقوه می تواند مانند نگاه کنید."

با بیش از 25000 coronavirus عفونت و بیش از 800 مرگ و میر در سراسر کالیفرنیا محل دائمی برخی از خواص در حال تبدیل شدن دندان در ایالت پاسخ.

این Contra Costa County fairgrounds در انطاکیه است که در میان کسانی خواهد بود که تبدیل به یک امکان مراقبت از سایت برای COVID-19 بیماران, مقامات گفت. که شهرستان را عادلانه — که قبلا برنامه ریزی شده ممکن است 14-17 — لغو شد در اواسط ماه مارس.

تبلیغات

مدیر اجرایی جو برنجل در بیانیه ای گفت که این تاسیسات "است که در اینجا برای کمک به جامعه در طول این زمان نیاز و خوشحال به کار با شهرستان کنترا کوستا همانطور که همه ما با هم کار کنند برای پایان دادن به این بیماری همه گیر."

در Orange County fairgrounds در کوستا مسا "در حال حاضر وجود دارد 10 موقت تریلر در سایت است که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مسکن اضطراری برای unsheltered ساکنان" با توجه به سخنگوی تری مور.

Guests enjoy a carnival ride

مهمان لذت بردن از یک کارناوال سوار در L. A. شهرستان نمایشگاه در پومونا.

(ریک Loomis / لس آنجلس تایمز)

"همچنین اورنج کانتی مراقبت های بهداشتی آژانس ارزیابی ملک است و با توجه به استفاده از ساختمان اصلی مرکز منطقه به عنوان یک طرح ثانویه برای بیمارستان سرریز باید در جریان روند مثبت در تعداد بستری شدن در بیمارستان, تغییر," او اضافه شده یک ایمیل در روز شنبه.

تبلیغات

وسبک Fairplex هتل در حال حاضر مسکن متخصصان پزشکی و اولین پاسخ که در معرض ویروس و یا آزمایش مثبت و خود نیاز به قرنطینه.

این Fairplex نیز "ارائه رایگان مراقبت از کودکان برای خانواده ها از اولین پاسخ دهندگان و دیگر ضروری کارگران" سانتانا گفت و همکاری با یک غیر انتفاعی محلی به مرحله یک درایو-از طریق شربت خانه مواد غذایی در اموال.

"این یک بحران است که اثرات همه شما می دانید ؟" او گفت:. "افرادی که در معرض هستند ما اعضای خانواده همسایه ما, دوستان ما, و آن را نمی تبعیض بر اساس درآمد و یا جایی که شما زندگی می کنند و یا نژاد یا قومیت. این یک بحران جهانی است که هر فرد در این سیاره است دچار بنابراین ما احساس مهم بود که ما همه چیز را ما می توانیم برای خدمت در گسترده ترین راه ممکن است."

بار کارکنان نویسندگان داکوتای اسمیت و بن ویلز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن