ACLU شکایت کالیفرنیا برای جلوگیری از یخ نقل و انتقالات کاهش جمعیت زندان در میان شیوع کروناویروس

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ثبت یک جفت از دعاوی اواخر جمعه خواستار کاهش چشمگیر در کالیفرنیا زندانی جمعیت و ت

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ثبت یک جفت از دعاوی اواخر جمعه خواستار کاهش چشمگیر در کالیفرنیا زندانی جمعیت و توقف تمام نقل و انتقالات از زندانیان فدرال مهاجرت مراکز بازداشت در میان افزایش علائم در سراسر ایالات متحده است که زندان و زندان های گرم مناطق برای گسترش coronavirus.

مناسب زمینه با دادگاه عالی کالیفرنیا نام رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و Atty. ژنرال خاویر بکررا آمده و به عنوان Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو و لامپوک ندامتگاه در شهرستان سانتا باربارا تبدیل شده اند به برخی از بدترین شیوع بیماری در زندان فدرال سیستم. در دعاوی ACLU استدلال کرد که شیوع پشت میله های زندان تهدیدی نه تنها به زندانی اما همچنین خانواده ها از زندان و زندان کارکنان.

"این است و نه فقط کسانی که محدود به زندان بازداشت مراکز و جوانان امکانات که در معرض خطر هستند" Peter J. Eliasberg ارشد مشاور آیتالله سیستانی در جنوب کالیفرنیا در بیانیه ای گفت. "هنگامی که این ویروس می شود در داخل این حرکت منظم از کارکنان و بازدید کنندگان در داخل و خارج به این معنی است که دیوارها و خاردار می توانید آهسته و نه جلوگیری از ویروسی گسترش به جوامع در مقیاس بزرگ است."

مناسب استدلال می کنند که اجتماعی فاصله تقریبا غیر ممکن است در مهاجرت بازداشتگاه ها و زندان های کالیفرنیا و زندان که در آن بسیاری از خانه زندانیان در مجاورت نزدیک با دوش و غذا مناطقی که جمعی.

تبلیغات

یک سخنگوی وزارت مهاجرت و گمرک گفت: این سازمان اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی. کالیفرنیا دادستانی کل ارجاع سوال به Newsom.

"این دولت روشن شده است ما در موضع برابر موارد نقض حقوق بشر در بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز" گفت: Newsom مطبوعات, منشی, ویکی آب. "ما از وزارت امنیت داخلی برای استفاده اداری اختیار آن را تحت قانون فدرال برای کار با مقامات بهداشت عمومی برای اجرای اقدامات مناسب برای حفاظت از افراد در آن بازداشت کارکنان و جوامع محلی."

آب بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد شرایط در زندانها و زندان.

یخ کرده 317 coronavirus عفونت در میان بازداشت شدگان در سراسر کشور از جمله 57 تن از بازداشت شدگان در Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو با توجه به وب سایت خود را.

تبلیغات

در مهاجرت امکانات مانند Otay مسا آیتالله سیستانی گفته نگهبانان بودند خودداری تجهیزات حفاظت شخصی از بازداشت شدگان مگر اینکه آنها امضا شده چشم پوشی انتشار تسهیلات از مسئولیت. بازداشت شدگان در Otay مسا نیز برگزار اعتصاب غذا در اعتراض به شرایط.

در آدلانتو تسهیلات در شمال لس آنجلس, ACLU ادعا کارکنان شده اند و تمایلی به ارائه کمک های پزشکی به بازداشت شدگان و اتهام یک زن سقوط کرد بنابراین بیمار از علائم مرتبط با کروناویروس که او از دست داده آگاهی قبل از دریافت کمک های اولیه. یک قاضی فدرال در حال حاضر دستور داد مردم از آدلانتو تسهیلات کاهش می یابد, پس از جدا چالش قانونی توسط ACLU.

نقل و انتقالات از کالیفرنیا زندان ها و زندان در حال حاضر نمایندگی "منبع اصلی یخ جدید رزرو" در دولت با توجه به این که استدلال می کند که دولت فدرال و دولت قانون نیست و متعهد و ملتزم نقل و انتقالات به یخ. کالیفرنیا پناهگاه دولت قانون به شدت محدودیت تعداد بازداشت شدگان که می تواند تبدیل به یخ از کالیفرنیا زندان و زندانها.

"به عبارت دیگر این اقدامات از ایالت کالیفرنیا بیش از اقدامات یخ در این لحظه منحصر به فرد که در حال نگه داشتن یک جریان جدید مردم به یخ بازداشت امکانات" کت و شلوار ادعا.

تبلیغات

با اشاره به تعداد قابل توجهی از coronavirus موارد گزارش شده در شهر نیویورک Rikers Island و طبخ زندان شهرستان در شیکاگو به عنوان نشانه ای از چگونه سریع این بیماری می تواند در میان کالیفرنیا زندانی جمعیت کت و شلوار نیز نامیده می شود برای "drastic" کاهش در تعداد زیادی از مردم برگزار شد در زندانها و شهرستان برگزار شود.

"در حالی که کالیفرنیا قضایی شورای ساخته شده برخی از پیشرفت به زندان کاهش جمعیت این مراحل به سادگی نشده اند به اندازه کافی بزرگ و یا به اندازه کافی سریع برای کاهش تهدید بلندی از نمایی گسترش COVID-19 در دولت, زندان, نوجوان, امکانات و اطراف آن جوامع" کت و شلوار به عنوان خوانده شده. "پیشرو مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که بدون سویفت و بزرگ قضایی مداخله "کانون همه گیر خواهد شد زندان و زندان است."

شورای قضایی دستور وثیقه توان در صفر برای یک آرایه وسیعی از جنحه و بدون خشونت و جرایم در اوایل این ماه با هدف کاهش در تعداد ارسال جدید ساخته شده به دولت زندان جمعیت. Newsom همچنین به دنبال انتشار حداقل 3,500 دولت, زندان, زندانیان با کمتر از 60 روز باقی مانده در حکم خود و هزاران نفر از مردم منتشر شده از لس آنجلس وسیع زندان سیستم.

داده ها نشان می دهد دولت به طور متوسط روزانه زندانی جمعیت کاهش یافت و از حدود 72,400 در اواخر فوریه به حدود 54,500 در اوایل ماه آوریل در حالی که رزرو ایالت نیز کاهش یافت. تعدادی از نوجوانان در بازداشت در کالیفرنیا نیز کاهش حدود 1000 نفر از جوانان در قاب زمان که سوابق نشان می دهد.

تبلیغات

اما ACLU استدلال کرد که کاهش نیست به اندازه کافی اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله در اکثر امکانات برجسته ادعا می کند از پدر و مادر از چندین نوجوانان که می گویند بچه های خود را هنوز هم در نزدیکی و نمی شود با توجه به دسترسی به ماسک و یا ضد عفونی کننده. تعدادی از نوجوانان عدالت طرفداران باید به طور جداگانه به نام در دادگاه عالی کالیفرنیا به مداخله به نمایندگی از جوانان در بازداشت در L. A. شهرستان که در آن تعدادی از قضات را مسدود دادخواست برای آزادی های اولیه که حتی تا به حال پشتیبانی از محلی افسر عفو مشروط.

"قابل ملاحظه به اندازه کافی کاهش کلی تعداد افراد در بازداشتگاه اجازه می دهد تا اجتماعی فاصله برای همه در داخل و تسهیل هر دو غربالگری مناسب برای جلوگیری از COVID[-19] از معرفی به زندان و مناسب انزوا و نظارت از افرادی که ممکن است آلوده" کت و شلوار به عنوان خوانده شده.

تعدادی از مقامات مجری قانون را مطرح زنگ در منتشر شده است که در حال حاضر صورت گرفته در سطح ایالت. اورنج کانتی Dist. Atty. تاد اسپیتزر گفته است که مجرمان خطرناک از جمله یک مرد مظنون به آزار جنسی یک کودک تلاش کرده اند به سرمایه گذاری در این بیماری همه گیر به خارج از زندان.

"شورای قضایی تصمیم به تصویب صفر وثیقه برای بسیاری از جنحه و جنایات متعدد اجازه می دهد تا مجرمان خطرناک از جمله قاچاقچیان انسان رانندگان که کشتن کسی که در یک ضربه و اجرا و معتادان از کودکان و سالمندان منتشر خواهد شد بازگشت به محله" اسپیتزر در بیانیه ای گفت: پرداختن به صفر و وثیقه منظور در اوایل این ماه.

تبلیغات

San Bernardino County Dist. Atty. Jason اندرسون معتقد است که کاهش تلاش ها در مقابله با یک مشکل است که هنوز به تصویب و مخالفت "بسیاری از زندانیان در زندان ها و, زندان, محیط دسترسی بهتر به مراقبت های پزشکی از زمانی که آنها در خارج از زندان و در جامعه."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب