غایب از بسته های محرک: تعمیرات اساسی و انرژی و آب و هوا برنامه های

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور فرانکلین روزولت در فداکاری از سرریز در بننویلل سد بر روی رودخانه کلمب

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور فرانکلین روزولت در فداکاری از سرریز در بننویلل سد بر روی رودخانه کلمبیا در سال 1937. کتابخانه کنگره پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کتابخانه کنگره

در سراسر جهان رهبران دیدن فرصت در جهانی همه گیر به آدرس دیگر مشکل بزرگ بشریت چهره: تغییر آب و هوا.

سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی نشان می دهد همه کشورها در نظر گرفتن آب و هوا زمانی که پیش نویس برنامه های محرک. اتحادیه اروپا در حال توسعه یک طرح است که می کند که.

اما در اینجا در ایالات متحده تغییر آب و هوا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شده اند بخشی از 3 تریلیون دلار در امداد بسته های تصویب تا کنون. که با وجود تاریخ این کشور عبور انرژی بزرگ برنامه های اقتصاد به افزایش است.

نظر رئیس جمهور فرانکلین روزولت جدید برخورد یک قرن پیش و برق ممکن است به ذهن می آیند. اما یک عنصر ساختمان عظیم برق آبی سد بر روی رودخانه کلمبیا در شمال غربی اقیانوس آرام. پس از آن دولت پرداخت وودی گاتری برای ارسال آهنگ در مورد آنها.

میراث این سدها مخلوط است. آنها برای همیشه لطفا برای تغییر محیط زیست, اما آنها نیز آورده برق به مناطق روستایی آمریکا است.

"در طول دهه های 1920 و 1930 در حدود 90 درصد از ایالات متحده مزارع تا به حال هیچ برق می گوید:" تد مورد, مدیر اجرایی, اورگان روستایی Electric Cooperative Association. او همچنین نوشته شده است در مورد یک قرارداد جدید آژانس به نام برق رسانی روستایی دولت که نصب تیر برق و خطوط برق پایین بسیاری از مایل از جاده های خاکی و خانه متصل به شبکه.

"آن روز بود باور نکردنی ترین روز برای بسیاری از خانواده ها — زمانی که آنها در نهایت به پرتاب که نفت چراغ فانوس از پنجره به بیرون که بسیاری از مردم می گوید:" مورد.

چند دهه بعد از رئیس جمهور باراک اوباما سوگند یاد کرد به دلیل رکود اقتصادی. خود طرح محرک شامل $90 میلیارد دلار است که به کمک تغییر شکل انرژی کشور در چشم انداز.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور, باراک اوباما, نشانه های آمریکایی بازیابی و سرمایه گذاری مجدد قانون چهار شنبه, فوریه. 17, 2009 در دنور. جرالد هربرت/آسوشیتد پرس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرالد هربرت/آسوشیتد پرس

"این یک سرمایه گذاری است که دو مقدار از انرژی های تجدید پذیر تولید می شود بیش از سه سال آینده" اوباما گفت: جمعیت به عنوان او امضا آمریکایی بازیابی و سرمایه گذاری مجدد عمل می کنند.

انرژی خورشیدی و باد به سرعت بزرگ شده و در حال حاضر ارزان ترین منبع برق در برخی از نقاط. اما در پی همه گیر صدها نفر از هزاران نفر از انرژی های تجدید پذیر شغل از دست داده اند.

با حدود 3 تریلیون دلار در امداد بسته های در حال حاضر به تصویب انرژی و تغییر آب و هوا را دریافت کرده اند و تقریبا هیچ توجه است.

که به عنوان دانشمندان می گوید کربن تولید گازهای گلخانه ای باید به طور چشمگیری کاهش می یابد برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییر آب و هوا. انجام این امر مستلزم سرمایه گذاری های کلان و از آنجا که دولت در حال حاضر هزینه های زیادی از پول آن را به نظر می رسد طبیعی مناسب برای بسیاری در واشنگتن است.

"این است و غیر مسئولانه از یک پایه خوب دولت در چشم انداز نیست که هر که پول رفتن به انرژی پاک و مبارزه با تغییر آب و هوا می گوید:" جولیان شجاع NoiseCat معاون رئیس جمهور از سیاست و استراتژی در داده ها را برای پیشرفت.

NoiseCat همكاري سبز محرک پیشنهاد شبیه به سبز معامله جدید است. این تماس برای گذراندن حداقل 2 تریلیون دلار برای ایجاد شغل برای چنین چیزهایی به عنوان ساختمان و مقاوم سازی خانه های, نصب پشت بام پانل های خورشیدی و استقرار اتوبوس برقی. طرح های ممنوعه با هدف 100 درصد کربن-انتشار-و انرژی در یک دهه.

هدر Reams همچنین است در مورد تغییر آب و هوا است اما سیاست محافظه کارانه تر و بازار متمرکز شده است. او سران این گروه از شهروندان برای مسئول راه حل های انرژی.

"اگر شما می خواهید برای قرار دادن پول مالیات دهندگان برخی محل آن را که در آن شما در حال رفتن به یک بازگشت خوب است و در انرژی پاک" می گوید: Reams. او می گوید وجود دارد لوایح در کنگره است که می تواند تبدیل به برنامه های محرک اقتصادی حتی با یک دولت است که نشان می دهد علاقه کمی در تغییر آب و هوا.

"آنها را تشخیص ارزش اقتصادی است که انرژی پاک به ارمغان می آورد این شغل را به ارمغان می آورد به خصوص برای بسیاری از قرمز متحده است. بنابراین من فکر می کنم کسب و کار اطمینان 'trumps' اگر شما هر نوع از چالش های سیاسی می گوید:" Reams.

ایده دیگر این است که حمایت از برخی از محافظه کاران و شرکت نفت: مالیات بر انتشار دی اکسید کربن.

"من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که کربن مالیات اقتصاددانان از راه های مورد علاقه از پرداختن به تغییرات آب و هوایی می گوید:" ایونا Marinescu که استاد اقتصاد در دانشگاه پنسیلوانیا است.

کربن مالیات کار مانند گناه مالیات است. دولت مالیات چیزی که آنها می خواهند به منظور کاهش. بسیاری از طرح های پیشنهادی از جمله یکی از آب و هوا, شورای رهبری و سپس توزیع مجدد درآمد حاصل از بازگشت به مالیات دهندگان.

اما Marinescu می گوید این می تواند یک زمان بد به وضع مالیات های جدید — در میانه رکود اقتصادی. در پادکست اخیر او پیشنهاد دولت سرمایه گذاری مقدار زیادی از پول در انرژی پاک به جلو و سپس وضع مالیات مالیات بر کربن به پرداخت هزینه برای آن زمانی که اقتصاد بهبود.

این یک ایده در میان بسیاری از. نکته این است که تغییر آب و هوا مسلما بزرگترین مشکل انسان در صورت شرکت و رفع آن نیاز به راه حل فراگیر در یک زمان در ایالات متحده است که صرف مقدار زیادی از پول.

"این یک زمان غمگین اما همچنین یک فرصت برای انجام برخی از سرمایه گذاری است که شاید ما نیست که موجو به ما هم عمل می کنند و آیا قبل از. گاهی اوقات آن را طول می کشد یک بحران خوب در نهایت به حرکت در مسیر جدیدی درست مثل معامله جدید," Marinescu می گوید.

در اینجا چه چیزی متفاوت هر چند. پس از رکود بزرگ و در سال 2008 رکود اقتصادی این کشور تا به حال رئیس جمهور که معتقد بودند در رفع این انرژی بزرگ مشکلات خود را بعد. رئیس جمهور تهمت است شک و تردید در مورد تغییر آب و هوا و نشان داده شده است هیچ نشانه ای آن را یک چالش او می خواهد به در.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب