یک جدول زمانی از Coronavirus نظرات از رئیس جمهور تهمت و کسی که

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت روزانه coronavirus جلسه توجیهی در روز سه شنبه زمانی که او اعلام

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت روزانه coronavirus جلسه توجیهی در روز سه شنبه زمانی که او اعلام کرد قصد خود را به توقف کمک های مالی به سازمان جهانی بهداشت و دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل که. الکس براندون/AP/ فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP/ فابریس Coffrini/خبرگزاری گتی ایماژ

روز سه شنبه رئیس جمهور تهمت و گفت: او را تعلیق آمریکا بودجه ای را برای سازمان بهداشت جهانی است. او گفت: آژانس است و "جناح" همه گیر شده است و به کندی پاسخ به بحران است و "چین-محور."

ما در ثبت عمومی به ببینید که چه تهمت و کسی که تا به حال به می گویند بیش از گذشته 15 هفته در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس. در اینجا یک جدول زمانی برجسته کلید نقل قول.

Jan. 5

که گزارش "پنومونی با علت ناشناخته" در ووهان چین.

بهداشت و درمان توصیه سازمان در برابر محدودیت های چین: "توصیه می کند که در برابر استفاده از هر سفر و یا محدودیت های تجاری در چین بر اساس اطلاعات فعلی موجود در این رویداد است."

Jan. 9

که انتشار بیانیه ای اعلام منبع بیماری: "مقامات چینی ساخته شده اند, اولیه, تعیین, یک رمان (یا جدید) coronavirus شناسایی در یک فرد مبتلا به پنومونی بستری در ووهان."

آن افزود: "در هفته های آینده بیشتر اطلاعات جامع مورد نیاز است برای درک وضعیت فعلی و اپیدمیولوژی شیوع و تصویر بالینی."

یک گارد امنیتی می ایستد در خارج از Huanan غذاهای دریایی عمده فروشی بازار که در آن رمان coronavirus شناسایی شد در ووهان. هکتور Retamal /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور Retamal /خبرگزاری گتی ایماژ

Jan. 22

پرسیده شده توسط CNBC که آیا وجود دارد هر گونه نگرانی در مورد ویروس به آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "ما آن را کاملا تحت کنترل است. آن را یک فرد در آینده از چین و ما باید آن را تحت کنترل. این رفتن بود فقط خوب است."

Jan. 23

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در بیانیه ای گفت که خیلی زود است که اعلام coronavirus شیوع بهداشت عمومی اورژانس از نگرانی های بین المللی. "اشتباه نکنید. این اورژانس در چین, اما آن را هنوز تبدیل به یک اورژانس بهداشت جهانی. ممکن است در عین حال تبدیل شدن به یکی."

این Hankou ایستگاه راه آهن در ووهان چین, ژانویه 22. Stringer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stringer/گتی ایماژ

Jan. 24

در یک صدای جیر جیر تهمت ستایش چین برای تلاش های خود برای جلوگیری از گسترش ویروس. "چین شده است کار بسیار سخت برای جلوگیری از Coronavirus. ایالات متحده تا حد زیادی قدردانی تلاش های خود را و شفافیت. این همه کار کردن هست. به طور خاص از طرف مردم آمریکا, من می خواهم برای تشکر از رئیس جمهور یازدهم!"

Jan. 29

مایک رایان سر که بهداشت و درمان اضطراری برنامه گفت: "تمام جهان باید در حالت آماده باش در حال حاضر. تمام جهان نیاز به اقدام و آماده برای هر گونه موارد است که از کانون و یا دیگر کانون است که ایجاد می شود."

Jan. 30

تجمع در مبارزات انتخاباتی در آیوا تهمت صحبت در مورد ایالات متحده به همکاری با چین برای کنترل این بیماری است. "ما فقط پنج نفر امیدوارم همه چیز عالی میشه. آنها تا حدودی مشکل است اما امیدوارم آن را تمام می شود. اما ما در حال همکاری با چین فقط بنابراین شما می دانید و دیگر کشورها بسیار نزدیک است. پس از آن نمی توانید از دست."

Tedros اعلام کرد که شیوع این بیماری تبدیل به یک "اضطراری برای بهداشت عمومی بین المللی نگرانی از شیوع جهانی از رمان coronavirus."

Feb. 2

در مصاحبه با Sean Hannity تهمت گفت: "ما تقریبا آن را تعطیل کند در آینده از چین است." اجرایی خود را به منظور منع هر کسی که شده است در چین در سال گذشته 14 روز – به جز ساکنان ایالات متحده و اعضای خانواده یا زن و شوهر از ساکنان ایالات متحده و یا شهروندان – به اثر می رود.

Feb. 4

در که جلسه Tedros خواست که هیچ ممنوعیت سفر. "ما تاکید می کنیم همه کشورها به اعمال محدودیت های بی ارزش است که با دخالت سفر و تجارت بین المللی. این محدودیت ها می تواند اثر افزایش ترس و انگ با کمی بهداشت عمومی به نفع ... که در آن از جمله اقدامات اجرا شده اند ما می خواهیم که از آنها کوتاه در مدت متناسب به خطرات بهداشتی و بازنگری شود به طور منظم به عنوان وضعیت تکامل می یابد."

Feb. 10

در یک کمپین تجمع در منچستر, N. H. تهمت گفت: "به نظر می رسد مانند آوریل, شما می دانید, در نظریه, هنگامی که آن را می شود کمی گرمتر از آن به طور معجزه آسایی از بین می رود. من امیدوارم که درست است. اما ما در حال انجام بزرگ در کشور ما است. چین صحبت من با رئیس جمهور یازدهم و آنها در حال کار بسیار سخت است. و من فکر می کنم آن را به کار خوب است."

Feb. 11

در که جلسه Tedros از رهبران جهان خواست به اولویت دادن به حاوی ویروس: "به صداقت یک ویروس قوی تر است در ایجاد اقتصادی و تحولات اجتماعی از هر حمله تروریستی است. یک ویروس می تواند قدرتمند تر از عواقب هر گونه اقدام تروریستی و درست است. اگر جهان نمی خواهند از خواب بیدار و در نظر گرفتن این ویروس دشمن به دشمن عمومی شماره 1-من فکر نمی کنم ما خواهد آموخت که ما درس است."

Feb. 13

در مصاحبه با Geraldo ریورا تهمت مشخص می شود خطر این ویروس در ایالات متحده گفت: "در کشور ما تنها باید اساسا 12 مورد و بسیاری از این افراد در حال نقاهت و در برخی موارد به طور کامل بهبود یافتند. پس از آن در واقع کمتر است."

Feb. 24

در یک صدای جیر جیر تهمت نوشت: "Coronavirus بسیار تحت کنترل در ایالات متحده آمریکا است. ما در تماس با هر کس و مربوط به همه کشور است. CDC & بهداشت جهانی کار سخت شده است و بسیار هوشمند. بازار سهام شروع به نگاه بسیار خوب به من!"

Feb. 26

در یک کنفرانس مطبوعاتی مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "هنگامی که شما باید 15 نفر و 15 در عرض چند روز در حال رفتن به پایین به نزدیک به صفر است که یک کار خیلی خوب انجام داده ایم."

Feb. 28

که افزایش جهانی خطر ابتلا به کروناویروس از "بالا" به "بسیار بالا است."

مارس 5

در که جلسه Tedros ستایش چین و آمریکا برای گرفتن "حق رویکرد است." او گفت: "ما پس از سفر به پکن و دیدن چین رویکرد رئیس جمهور یازدهم پیشرو و همچنین در ایالات متحده رئیس جمهور تهمت خود و همچنین به صورت منظم و هماهنگی و تعیین معاون رئیس جمهور است. این روش ما گفت: در حال آنهایی که سمت راست هستند و این رویکرد ما در حال گفت در حال رفتن به بسیج کل دولت است."

در یک فاکس نیوز, شهرداری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت:"آن را برای همه کار کند. همه آرام می شود. این همه رفتن به کار کند."

بزرگنمایی این تصویر

مشتریان خط به خرید آب و سایر منابع در بربنک کالیفرنیا در تاریخ 6 مارس در واکنش به ترس که رمان coronavirus را گسترش و زور مردم را به ماندن در خانه. رابین بک /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابین بک /خبرگزاری گتی ایماژ

مارس 10

در دیدار با سناتور جمهوری خواه در کنگره مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "این غیر منتظره بود ... و آن را به جهان است. و ما در حال آماده شده و ما در حال انجام یک کار بزرگ با آن است. و آن را دور خواهد رفت. فقط آرامش خود را حفظ. آن را دور خواهد رفت."

مارس 11

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک بیضی آدرس دفتر: "اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها خطر بسیار کم است."

Tedros گفت که "ساخته شده است که ارزیابی COVID-19 می تواند به عنوان یک بیماری همه گیر."

بزرگنمایی این تصویر

یک نشانه دیجیتال هدایت بیماران به درایو-از طریق coronavirus سایت آزمون در دانشگاه استونی بروک. عکس گرفته شده در مارس 28. جان Paraskevas/Newsday via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Paraskevas/Newsday via Getty Images

مارس 16

"شما نمی توانید مبارزه با آتش blindfolded. و ما می تواند به توقف این بیماری همه گیر اگر ما نمی دانیم که آلوده است" Tedros گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو است. او افزود: "ما باید یک پیام ساده برای همه کشورها: تست آزمون تست. آزمون هر مورد مشکوک به."

مغلوب ساختن پیشی جستن مسائل سفارشات برای کنترل گسترش ویروس در ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی: "دولت من توصیه است که همه آمریکایی ها از جمله جوان و سالم کار برای شرکت در تحصیل از خانه زمانی که ممکن است. اجتناب از جمع آوری در گروه های بیش از 10 نفر. جلوگیری از اختیاری سفر. و اجتناب از خوردن و نوشیدن در کافه ها, رستوران ها و دادگاه های مواد غذایی. اگر هر کس باعث این تغییر و یا این تغییرات مهم و فداکاری در حال حاضر ما خواهد رالی با هم به عنوان یک ملت و ما را شکست ویروس. و ما در حال رفتن به یک جشن بزرگ همه با هم. با چند هفته متمرکز عمل ما می تواند به نوبه خود گوشه ای و تبدیل آن به سرعت."

مارس 17

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: "این یک بیماری همه گیر ... من احساس آن را یک بیماری همه گیر مدتها قبل از آن نامیده می شد یک بیماری همه گیر."

پت هریک دارای یک عکس از مادر ایلین Herrick, 89, ساکن, زندگی, مرکز مراقبت های که در اثر عوارض ناشی از COVID-19. خانه سالمندان در Kirkland, Washington شد محل یکی از اولین شیوع کروناویروس در آمریکا Jason ردموند /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jason ردموند /خبرگزاری گتی ایماژ

مارس 21

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در مورد پتانسیل coronavirus درمان: "هیدروکسی کلروکین & آزیترومایسین گرفته شده هم باید یک شانس واقعی به یکی از بزرگترین تعویض بازی در تاریخ پزشکی است. FDA منتقل شده کوه - با تشکر از شما! امیدوارم هر دو (ثانیه با این نسخهها کار بهتر است با یک مجله بین المللی از عوامل ضد میکروبی)....."

آوریل 23

در که جلسه Tedros گفت: "استفاده از داروهای آزمایش نشده بدون حق شواهد می تواند افزایش امید کاذب و حتی انجام بیش از آسیب خوب است."

او همچنین گفت که "همه گیر شتاب و ... در آن زمان 67 روز از اولین مورد گزارش شده برای رسیدن به اولین 100,000 موارد و 11 ماه برای دومین 100,000 موارد و فقط چهار روز برای سومین 100,000 موارد است."

آوریل 24

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "عید پاک است یک روز بسیار ویژه برای من است. و من از آن نوع که در زمانی که من فکر کردن در مورد. و من می گویم آیا آن را نمی بزرگ به تمام کلیساها پر است؟"

مارس 26

"ما در جنگ با یک ویروس است که تهدید به پاره از هم جدا" گفت: Tedros به رهبران جهان در ویژه مجازی اجلاس در COVID-19 بیماری همه گیر.

مارس 6

مایک رایان سر که بهداشت و درمان اضطراری برنامه گفت: شما نمی توانید بلند مستند همه در یک بار. "شما نیاز به می گویند" ما متوقف خواهد شد انجام این عنصر از خاموش کردن و پس از آن ما خواهد شد صبر کنید و ما را در داده ها. و اگر کار می کند که ما به مرحله بعدی بروید و در مرحله بعدی است.' خیلی دقیق کالیبره step-wise خروج از مستند."

مارس 7

تهمت و انتقاد که به صورت نادرست این بیماری همه گیر. "این است که واقعا آن را منفجر. برای برخی از دلیل بودجه تا حد زیادی توسط ایالات متحده و در عین حال بسیار چین - محور. ما ارائه خواهد شد که نگاه خوب است. خوشبختانه من رد توصیه های خود را بر حفظ مرزهای ما باز به چین در اوایل. چرا آنها به ما چنین معیوب توصیه؟"

مارس 8

"Please don't سیاسی این ویروس" Tedros گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو پس از او خواسته شد در مورد تهمت به اظهارات روز قبل از. او بعدها از رهبران سیاسی خواسته لطفا قرنطینه سیاسی COVID."

مارس 14

"امروز من دستور دولت برای توقف کمک های مالی از سازمان بهداشت جهانی در حالی که یک بررسی انجام شده است به ارزیابی سازمان بهداشت جهانی را به شدت mismanaging و پوشش گسترش coronavirus" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید است.

آوریل 15

"ما تاسف از تصمیم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منظور توقف در بودجه به سازمان بهداشت جهانی گفت:" Tedros در یک کنفرانس خبری.

در پاسخ به آمریکا اتهامات مایک رایان از این که گفت: "در اولین هفته از ماه ژانویه بود که بسیار روشن است."

"ما هشدار داده جهان در ماه ژانویه 5th," رایان گفت. "سیستم های سراسر جهان از جمله ایالات متحده شروع به فعال خود را در حادثه سیستم های مدیریت در ژانویه 6th. و از طریق شماره بعدی هفته ما تولید کرده ایم به روز رسانی های متعدد به کشورهای از جمله جلسه های متعدد دولت های متعدد دانشمندان در سراسر جهان در حال توسعه وضعیت — و این چیزی است که آن را به یک در حال توسعه وضعیت است."

در مصاحبه با NPR است که در آوریل 16, سفیر ایالات متحده در سازمان ملل کلی هنر و صنعت اظهار داشت: "[سازمان بهداشت جهانی] نمی شد دقیق آن بوده است دقیق آن را آهسته ویروس و نجات جان هزاران نفر."

Jason Beaubien, Pien هوانگ بن de la Cruz, ایزابلا گومز سرمینتو و دومنیکو Montanaro کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب