یک ببر کرده است Coronavirus. شما باید به نگرانی در مورد حیوانات خانگی خود را ؟

بزرگنمایی این تصویر نادیا یک تاپیر ببر در باغ وحش برانکس در نیویورک دارای آزمایش مثبت برای جدید کرون

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

نادیا یک تاپیر ببر در باغ وحش برانکس در نیویورک دارای آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس. آن را اعتقاد بر این بود که برای اولین بار شناخته شده عفونت در حیوانات در ایالات متحده جولی لارسن ماهر/Wildlife Conservation Society/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جولی لارسن ماهر/Wildlife Conservation Society/AP

نادیا چهار سال تاپیر ببر در باغ وحش برانکس. هفته گذشته او شروع به برگزاری نمایشگاه یکی از کلیدی علائم رمان coronavirus: سرفه خشک.

و آن را فقط نادیا — خواهر آزول دو ببر آمور و سه شیر آفریقایی بودند همه تجربه همان چیزی که. بنابراین وحش کردم اجازه از محلی و دولتی ادارات بهداشت و سلامت حیوانات مقامات و یک نمونه از نادیا به آزمایش می شود برای SARS-CoV-2. نمونه پژوهش در دانشگاه ایلینویز و دانشگاه کرنل و presumptive مثبت پیدا کردن تایید در ایالات متحده وزارت کشاورزی آزمایشگاه در آیووا.

که مثبت باعث می شود نادیا اول شناخته شده عفونت مورد حیوانات در آمریکا CDC می گوید.

که در نتیجه افزایش می دهد تعدادی از سوالات در مورد این ویروس و چگونگی آن می تواند تحت تاثیر قرار حیوانات ما صرف زمان با. ما در مقابله با این سوالات اینجا.

چگونه می توانم شما تست یک ببر برای coronavirus?

آزمون درگیر یک سواب دهانی, یک بینی گرد و خاک و روش به نام نای شستشو که اجازه می دهد تا برای نمونه برداری از حیوان های هوایی.

تنها یکی از حیوانات بیمار مورد آزمایش قرار گرفت به دلیل جمع آوری تشخیصی نمونه در گربه های بزرگ نیاز به بیهوشی عمومی و با توجه به گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده اعلام کرد که پیدا کردن. "پس از همه ببر و شیرها شد برگزاری نمایشگاه های مشابه علائم تنفسی از حضور دامپزشک احساس آن را در بهترین منافع از حیوانات به حد پتانسیل خطرات ناشی از بیهوشی عمومی به یک ببر برای تشخیص" آن را گفت.

چگونه ببر آزمایش هنگامی که بسیاری از مردم هنوز هم نمی توانید ؟

نمونه از نادیا مورد آزمایش قرار گرفت در دامپزشکی تشخیصی آزمایشگاه که تایید شده نیستند به تجزیه و تحلیل آزمون. تست ببر "را یک آزمون و یا منابع از سلامت انسان تلاش های" باغ وحش گفت.

نادیا و دیگر ببر و شیر به خوبی انجام می دهند و بهبود این باغ وحش می گوید: هر چند برخی از کاهش اشتها می شود.

تعدادی از گربه دیگر گونه های زنده در باغ وحش از جمله پلنگ, یوزپلنگ, و pumas; هیچ کدام نشان داد نشانه هایی از بیماری است.

آیا من نیاز به نگرانی در مورد من گربه ؟

ببر بسیار گونه های مختلف گربه از گربههای.

"آنها حتی در های مختلف جنس" اشاره کارن Terio رئیس وحش آسیب شناسی برنامه در دانشگاه ایلینوی و متخصص در پزشکی مسائل مربوط به گربه های وحشی.

با بیش از یک میلیون جهانی coronavirus موارد میان انسان و بسیاری از افرادی که گربه به عنوان حیوانات خانگی Terio می گوید این مهم است که برای اولین بار بالینی مورد تایید در آمریکا یک ببر نه گربه های داخلی.

"این نشان می دهد که احتمالا وجود دارد مقدار زیادی از تفاوت در نحوه های مختلف گونه گربه حتی در پاسخ به این ویروس" او می گوید. "که متاسفانه به معنی وجود یک کل خیلی بیشتر ما نمی دانیم که در مورد این ویروس است."

در بلژیک وجود دارد که یک گربه بود که گزارش آزمایش مثبت برای این ویروس وجود دارد اما برخی از مسائل با آن مورد است.

Leyi وانگ دامپزشکی virologist در دانشگاه ایلینوی با تخصص در coronaviruses در حیوانات. او ایجاد شده یکی از تست های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل ببر نمونه.

او می گوید: همان عواملی که بر شدت COVID-19 در انسان تاثیر می گذارد این بیماری در گربه ها به عنوان: سن و دیگر شرایط بهداشتی اساسی.

می توانم گرفتن coronavirus از حیوانات ؟

هیچ شواهدی وجود ندارد که تا کنون از این ویروس در حال انتقال از حیوانات به مردم دیگر از منشاء ویروس خود را.

دانشمندان معتقدند این coronavirus ممکن است آغاز شده با "سرريز رویداد" از خفاش نعل اسب در چین است که می تواند به گسترش به سایر حیوانات که پس از آن خورده شده توسط مردم است.

CDC می گوید آن را "آگاه است از تعداد بسیار کمی از حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه در خارج از ایالات متحده گزارش شده آلوده به ویروس است که باعث COVID-19 بعد از تماس نزدیک با افراد مبتلا COVID-19. CDC کرده است و هر گونه گزارش از حیوانات خانگی تبدیل شدن به بیمار با COVID-19 در ایالات متحده است. تا به امروز هیچ مدرکی وجود ندارد که حیوانات خانگی می تواند گسترش ویروس به مردم است."

آیا همه بیمار شیر و ببر در باغ وحش برانکس دریافت ویروس از انسان کارگر ؟ و یا می تواند آن را در میان گربه ؟

ما لزوما نمی دانند می گوید: Terio. "به یاد داشته باشید ما فقط یک ببر است که تایید شده است به کامپیوتر," او می گوید. "ما با این فرض که دیگر آنهایی که — از آنجا که علائم بالینی و نشانه های اتفاق افتاده به نوعی در همان زمان و بسیار شبیه هستند — که آنها احتمالا بخشی از آن مورد همگروهی."

این امکان وجود دارد که گربه به گربه گسترش او می گوید: اما آن را نیز ممکن است که همان باغ وحش کارگر تعامل با همه گربه ها و منبع عفونت است.

محققان در چین ارسال شده نتایج اولیه از مطالعه خود (و نه در عین حال کارشناسی) که در بر داشت که برخی از گربههای بودند مستعد ابتلا به این ویروس و ویروس می تواند از طریق قطرات تنفسی بین آنها است. این مطالعه نشان داد که سگ تا به حال کم استعداد ابتلا به ویروس. شده اند وجود دارد گزارش دو سگ ها در هنگ کنگ تست مثبت برای ویروس.

عفونت در ببر همان است که آن را در انسان ؟

محققان در ایلینوی توالی ویروس از ببر و آن را بیش از 99.6 درصد یکسان به این ویروس رخ می دهد که در انسان وانگ می گوید.

آیا من نیاز به نگه داشتن حیوانات در یک فاصله اجتماعی?

اگر شما احساس بیمار پاسخ این است که بله.

CDC توصیه می کند محدود کردن تماس با حیوانات خانگی و حیوانات دیگر اگر شما مشکوک یا تایید داشتن COVID-19 – فقط به عنوان به شما توصیه می شود برای دور ماندن از سایر افراد است. کسی که مراقبت از حیوان خانگی خود را در حالی که شما بیمار هستید, اگر شما می توانید.

اگر شما بیمار نیست فقط تمرین عادی خوب حیوان خانگی بهداشت. شستن دست های خود را پس از دست زدن به حیوانات خود غذا زباله و یا لوازم — است که برای محافظت شما از انواع میکروب ها است که حیوانات را حمل می کند.

باید من حیوانات آزمایش coronavirus?

وزارت کشاورزی ایالات متحده و CDC توصیه نمی روال تست از حیوانات برای ویروس. اما وزارت کشاورزی ایالات متحده می گوید که این وضعیت می تواند تغییر کند و "عمومی و سلامت حیوانات مقامات ممکن است تصمیم به آزمون برخی از حیوانات از فراوانی از احتیاط."

اگر شما فکر می کنم حیوانات آلوده تماس خود را محلی کلینیک دامپزشکی.

این کار پیدا کردن در مورد ببر هر گونه علمی اهمیت?

آن را یکی دیگر از قطعه ای از اطلاعات در مورد یک ویروس است که هنوز هم مرموز در راه های بسیاری.

"درک ما را از این ویروس است که به طور مداوم در حال تحول. ما در حال یادگیری خیلی در مورد این ویروس و چگونگی آن را در انسان منتقل می شود در حال حاضر و در حیوانات می گوید:" Terio. "بیشتر اطلاعاتی که ما داریم بهتر از ما قادر به درک و سپس امیدوارم کاهش و جلوگیری از گسترش این ویروس بیشتر است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب