داستان دو (کنوانسیون) شهرستانها ترس از موج دوم COVID-19

بزرگنمایی این تصویر طیف مرکز در مرکز شهر شارلوت, N. C., سایت کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در سال 20

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

طیف مرکز در مرکز شهر شارلوت, N. C., سایت کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در سال 2020 است. چاک برتون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چاک برتون/AP

دو نظرسنجی جدید این هفته نشان می دهد اکثر آمریکایی ها از ترس یک "موج دوم" از COVID-19 مورد در آینده نزدیک که ممکن است شستن دور شانس سنتی برای ریاست جمهوری نامزدی این سال است.

اخیر NPR/PBS/Marist نظرسنجی در بر داشت 77 درصد از آمریکایی ها بودند بسیار نگران و یا نگران موج دوم coronavirus. بعد آسوشیتد پرس و NORC برای امور تحقیقاتی گزارش داد 54 درصد از آمریکایی ها "بسیار و یا به شدت نگران" است که محدودیت های بلند خواهد شد در نتیجه عفونت های جدید (با نزدیک به 30 درصد دیگر تا حدودی نگران).

مقامات بهداشت فدرال از جمله مشهور از بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci هشدار داده اند ظهور مجدد این ویروس به احتمال زیاد در ماه های آینده احتمالا همزمان با فصل آنفولانزا در پاییز. آن را نیز ممکن است زودتر آمده اگر بازگشایی کسب و کار معکوس جاری روند نزولی در COVID-19 موارد است.

بنابراین در این نقطه, آن سخت است برای کنوانسیون ریزان بدانید که آیا دو هفته گذشته در ماه اوت را به آرامش نسبی و یا یک تکرار از شیوع بیماری از ماه مارس و آوریل. و است که مردم تعجب که در کنوانسیون شهرستانها میزبان میلواکی و شارلوت. تا آنجا که آنها می خواستند برای میزبانی این رویدادها است که قیمت بیش از حد بالا در نظر ساکنان محلی' قرار گرفتن در معرض?

بزرگنمایی این تصویر

دموکرات ها انتخاب شده میلواکی به میزبان خود 2020 ملی کنوانسیون. کری Antlfinger/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کری Antlfinger/AP

میلواکی بود به میزبان کنوانسیون دموکراتیک در اواسط ماه جولای اما حزب کمیته ملی توافق کردند برای به تعویق انداختن تا هفته اوت 17. که هفته قبل از جمهوری خواهان میله میله برای جمع آوری در شارلوت.

"ما هنوز نمی دانیم چه طبیعی جدید خواهد شد در پایان ماه اوت" یادداشت هاروی گانت برجسته شارلوت معمار که در خدمت دو دوره به عنوان اولین آمریکایی آفریقایی شهردار در 1980s.

"من انتظار شهردار یا شورای شهر به لغو این تصمیم به میزبان مطمئن نیستم که حتی یک گزینه" گانت گفت. "اما اگر یک طوفان وزید از طریق اینجا به هفته قبل من فکر می کنم شما می خواهم برخی از تجدید نظر و اگر مردم پیمانکاری و مرگ از COVID-19 آن را می سازد هیچ حس به رفتن به جلو."

2016 ملی نامزدی در کلیولند و شیکاگو هر درو حدود 50000 نفر – نزدیک به یک سوم از آنها در رسانه های پرسنل. شب و روز برای یک هفته کثیری پالس از طریق ورزش عرصه راهرو لابی هتل, اتاق ملاقات, و میله های زندان است. آن را بزرگ برای اقتصاد محلی در آوردن $180 میلیون برای هر شهرستان میزبان با توجه به آمریکایی انجمن سفر و حمایت از هزاران شغل – حداقل به طور موقت.

بزرگنمایی این تصویر

هیلاری کلینتون پذیرای رئیس جمهور اوباما پس از سخنرانی خود به کنوانسیون ملی دموکرات در فیلادلفیا در سال 2016. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

کسانی که دلار و مشاغل به ندرت می تواند بیشتر خوش آمدید در هر شهر آمریکا از آنها می خواهد در این تابستان. اما آن را نیز سخت به تصور کنید که یک راه موثر برای گسترش این ویروس خطر انداختن نه تنها conventioneers بلکه هزاران نفر از کارگران شاغل به راه اندازی خدمت مواد غذایی و نوشیدنی ها و تمیز کردن. برای کارگران انتخاب خواهد بود بین سلامت خود و کار خود را.

"اگر 50,000 مردم به اینجا می آیند آنها در حال رفتن به یک متفاوت تاثیر در این جامعه ما خواهد بود سمت چپ انتخاب کنید تا به قطعه می گوید:" علامت Jerrell یک آمریکایی آفریقایی مرد خدمت در دوره اول خود را در مکلنبورگ هیئت مدیره شهرستان کمیسیون. "بنابراین اگر شما در حال صحبت کردن در حدود 10 میلیون در شهرستان درآمد حاصل از مالیات, آنچه در مورد $20 میلیون در صورتحساب های پزشکی ما به عنوان یک نتیجه؟"

Jerrell منطقه در هیئت شهرستان است که با توضیحات "یک سوم آمریکایی های آفریقایی تبار یک سوم قفقازی و یک سوم اسپانیایی, اسیایی, یا دیگر." او روشن می سازد و او فکر می کند این منطقه مردم از رنگ آسیب پذیر خواهد بود.

"وجود دارد هیچ سوال برخی از مردم ما در یک سطح بالاتر از خطر به دلیل عدم مراقبت های بهداشتی و ماهیت کار آنها" Jerrell گفت. "ما در حال حاضر دیده می شود یک سهم نامتناسب از موارد COVID در اینجا در [مکلنبورگ] County مردم از رنگ است."

گانت ساخته شده مشابه نقطه با توجه به کنوانسیون ها و ویروس.

"در نهایت این مردم در حال اجرا کنوانسیون خود باید در مورد نگه داشتن مردم خود را امن و دیدن آنچه که اقدامات آنها نیاز به طوری که خود را نمایندگان می خواهید برای شرکت در" گفت: گانت.

اما او اضافه مسئولیت های خود را نیز گسترش یافت و هزاران نفر از Charlotteans خواهد بود که سرویس کنوانسیون و اخبار مرتبط.

"آنها باید به مراقبت از مردم ما بیش از حد. تعهد خواهد بود و آنها را به ببینید که افراد مشغول به کار است که کنوانسیون امن هستند."

اشاره کرد و به پرسش بودند که خواسته هفته پیش در سالن های شهر و در رسانه های اجتماعی در میلواکی ،

"در ابتدا بسیاری از محلی مردمی بودند واقعا هیجان زده به این کنوانسیون در اینجا برای نشان دادن ما شهر ما کسب و کارهای کوچک و سیاه و سفید متعلق به کسب و کار می گوید:" آنجلا Lang, مدیر اجرایی, سیاه, رهبران سازماندهی برای جوامع در میلواکی است. "ما نیز آن را دیدم به عنوان یک فرصت برای بحث در مورد چالش ها در اینجا, به خصوص در شرایط سیاه و مردمی است."

Lang سازمان بود و حتی کمک به جذب داوطلبان برای کار بر روی این کنوانسیون هنگامی که COVID-19 بحران و دیدگاه تغییر کرده است.

"در پایان روز, ما باید مردم را مطمئن امن هستند," او گفت:. "و هنگامی که شما به اطراف نگاه کنید می بینید کسانی که هنوز هم باید برای رفتن به محل کار. نه تنها سلامت کارگران اما فروشگاه مواد غذایی کارگران و رانندگان کامیون. یک چیز واقعا روشن در این بیماری همه گیر است که در کلاس جنبه که در خطر است. و هنگامی که شما رنگ تصویر بسیاری از این افراد سیاه و قهوه ای است."

تا به امروز پاسخ رسمی از دو طرف بوده است به طوری متفاوت است که این دو نماد در حال سهوا ساخته شده نمادهای سیاسی کشور تقسیم شده است.

کمیته ملی حزب دموکرات است رای گیری (از طریق پست) در یک پیشنهاد به ترک تصمیم گیری نهایی در مورد این کنوانسیون برای دولت و تیم محلی بهداشت و مقامات منتخب. اما به گزارش گاردین ، تونی Evers, یک دموکرات است گفت که او انتظار دارد که این کنوانسیون برای حرکت به سوی یک اصل حالت مجازی. و فرض نامزد کنوانسیون سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن گفته است که او خوب با آن و یا با ترکیبی از حضوری و مجازی.

رای گیری نشان داده دموکرات ها در حال حمایت از اقامت در خانه سفارشات انواع و نیویورک تایمز کرباس دموکراتیک نمایندگان دارای حق رای در مجمع یافت می شود بسیاری ترجیح می دهند به خطر یک چهره-به-چهره مبنی این سال است. بنابراین در حالی که میلواکی است منتظر یک زمان طولانی را برای ملی حزب عمده نامزدی کنوانسیون آن را فقط ممکن است مجبور به صبر طولانی.

احساسات شده است کاملا متفاوت در طرف جایی که نظرسنجی ها و فیلم های یوتیوب نشان می دهد فعال مقاومت به ماندن در خانه ، رئیس جمهور است و اغلب تصریح کرد حمایت خود را از سنتی به کنوانسیون و به تازگی به عنوان هفته گذشته مقامات این کنوانسیون و کمیته ملی حزب جمهوری خواه تصریح کرد: آنها در حال حرکت بودند "سرعت کامل پیش رو است."

که ممکن است توافق نهایی کلمه و یا ممکن است به پهلوانان و یا حتی یک مذاکره موقعیت. نیویورک تایمز گزارش آنلاین پنج شنبه که رئیس جمهور تهمت ممکن است به صورت قاطعانه در مورد شارلوت کنوانسیون به عنوان فرض شده است با استناد به unnamed مشاوران پیشنهاد رئیس جمهور صحبت کرده و از پوسته پوسته شدن پشت و یا حتی در حال حرکت کنوانسیون به فلوریدا.

به احتمال زیاد بیشتر از این خواهد بود که یک فارغ التحصیل سازش احتمالا با کسری از رد پای انسان.

"مردم در حفظ و صحبت کردن در مورد 50,000 گفت:" گانت. "ما نمی دانیم که از آن خواهد شد که بسیاری از آن ممکن است باد تا دو یا سه هزار نفر است. یا شاید 21,000 فاصله بسیار زیادی تسهیلات است."

که بسیار شبیه به راه حل پیشنهادی برای دموکرات ها توسط سخنران نانسی پلوسی که پیش بینی یک ballpark را با نمایندگان شش فوت از هم جدا.

حرکت از Charlotte به نظر می رسد حداقل به احتمال زیاد سناریو در این نقطه است. اما آن را قطعا تلنگر اسکریپت در برخی از در شارلوت که باید اشاره کرد این شهرستان دارای قرارداد با جمهوری خواهان است که اجازه می دهد تا چند خروج از رمپ ، که در قرارداد ذکر شده بود که در سال 2019 برخی از اعضای شورای شهر خواست به انجام بیش از رای دادن در میزبانی RNC. (برای اولین بار در سال 2018 و شمارش شد 6-5 به نفع.)

انجام بیش از بحث به دنبال آتشین تجمع جمهور تهمت برگزار شده بود در نیمه راه در سراسر کشور در گرینویل, N. C., انتقاد نماینده کنگره Ilhan Omar, D -, Minn. و زنان دیگر رنگ فقط انتخاب به کنگره است. جمعیت دیده می شد تلویزیون ملی شعار "او ارسال."

یکی شارلوت عضو شورای شهر, Braxton وینستون مراجعه کننده که در آن زمان به مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "یک نماد سفید برتری." اما کامل شورای موکول بدون دوباره به آن رای گرفته بود سال قبل است.

به طور گسترده ای از هم جدا شده جغرافیا و تاریخ این دو شهر با این وجود سهم قابل توجه ، رشد شهر شارلوت در حال نزدیک شدن است 900,000 مردم و اطراف آن Mecklenburg County می افزاید: یکی دیگر از 200,000. شهر میلواکی کمتر از 600,000 و حومه آن در شهرستان میلواکی اضافه کردن یکی دیگر از 350,000 (و هنوز هم بیشتر در شهرستانهای فراتر از آن). در هر دو مورد اصلی شهر تبدیل شده است به طور فزاینده ای از آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی به عنوان ساکنان سفید بیش از گذشته چند نسل decamped به حومه شهر. شارلوت مناسب بود 35 درصد آمریکایی های آفریقایی تبار و 14 درصد اسپانیایی در آخرین سرشماری برآورد. قابل مقایسه با اعداد در میلواکی امروز 40 درصد و 17 درصد.

هر دو شهر دارای سابقه طولانی نژادی تفکیک محله های حقوق مدنی مبارزات و جنگ در سراسر مدارس. در سال 2016 هر دو شهرستانها شاهد خشونت های خیابانی درگیری پس از این تیراندازی به مرگ جوان سیاه پوست توسط افسر پلیس. در شارلوت شش مرد جوان رنگ شده بود به ضرب گلوله همه آنها به جز یکی توسط یک افسر سفید در یک دوره شش ماه است.

اما هر دو شهرستانها نیز دیده می شود سیاسی خود را تحت رهبری یک تحول است. پس گانت در 1980s شارلوت تبدیل به عادت کرده اند به سیاه شهرداران از جمله آنتونی فاکس که بعدها ایالات متحده امریکا و حمل و نقل تحت ریاست جمهوری اوباما ، ششم Lyles که شهردار فعلی است که اولین زن سیاه به نگه داشتن ، شارلوت شورای شهر است و یک اکثریت به عنوان نشانی از Mecklenburg County هیئت کمیسیون.

میلواکی جمعیت است که در واقع بیشتر غیر انگلیس توسط درصد از شارلوت اگر چه آن را هنوز رتبهدهی نشده است انتخاب یک شهردار. دولت ایالت لنا تیلور یک زن آمریکایی آفریقایی تبار زد قوی دوم در اخیر شهرداری مسابقه دست به 16 سال وقت تام برت (که اولین انتخاب بیش از یک آمریکایی آفریقایی تبار alderman بود که در خدمت به عنوان سرپرست شهردار در آن زمان).

در ماه آوریل سال جاری, دولت, Rep. دیوید کراولی شد اولین آمریکایی آفریقایی انتخاب به عنوان Milwaukee County اجرایی (یک پست یک بار برگزار شده توسط اسکات واکر که بعدها در خدمت دو دوره به عنوان فرماندار). و در حالی که شهر شورای مشترک تقسیم شده است تقریبا به طور مساوی بین سفید و سیاه و سفید aldermen (با دو اسپانیایی) آن را تا به حال چندین سیاه شورای روسای جمهور از جمله رئیس جمهور فعلی Cavalier "Chevy" جانسون.

مسابقه ممکن است حداقل یک تلویحی ظریف از انتخاب میلواکی ویسکانسین به عنوان میزبان این کنوانسیون در سال 2020 است. در حالی که بسیاری از عوامل منجر به هیلاری کلینتون از دست دادن دولت در سال 2016 یک افت شدید در رای گیری در میلواکی سیاه جامعه است. برخی برآوردها نشان داده اند آفریقایی آمریکایی رای گیری نرخ در کشور را نزدیک به یک پنجم. در مورد 7 از 10 آمریکایی های آفریقایی تبار در این ایالت زندگی می کنند در میلواکی که در آن مشارکت مردم در این شهرستان مناسب کاهش یافته است 11 درصد از رئيس جمهور اوباما در آخرین مبارزات انتخاباتی خود در سال 2012.

لازم به ذکر است که در جای دیگر در دولت 18 کمتر پرجمعیت استان ها که تا به حال دو بار رای دادند برای اوباما روشن به مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. اما نزول در دموکراتیک شمارش در میلواکی شد بیش از اندازه کافی به حساب کلینتون 22,000 رای از دست دادن ایالت. این نخستین بار بود که یک دموکرات نامزد ریاست جمهوری تا به حال موفق به انجام ویسکانسین از سال 1984.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب