سرسام آور تلفن: 30 میلیون را برای ثبت بیکاری

بزرگنمایی این تصویر یک Hillsborough County Library کارمند دست بیکاری مدارک به ساکنان در تمپا. کریس

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک Hillsborough County Library کارمند دست بیکاری مدارک به ساکنان در تمپا. کریس o'meara/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس o'meara/AP

به روز شده در 8:38 a. m. ET

خطوط تلفن هنوز ماجرا در این کشور بیکاری دفاتر.

یکی دیگر از 3.8 میلیون نفر ثبت مدعیان بیکاری در هفته گذشته با توجه به وزارت کار. در حالی که از هفته گذشته 4.4 میلیون متناوب 30.3 میلیون را برای اعمال نرخ بیکاری در شش هفته پس از coronavirus شروع به گرفتن یک توپ مخرب برای ایالات متحده در بازار کار.

که تقریبا یک نفر از پنج نفر بود که در ماه فوریه.

همه گیر قطع یک نوار گسترده ای از تخریب از طریق اقتصاد به عنوان رستوران ها و خرده فروشان و کسب و کار از همه نوع بسته درهای خود را در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

یک NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی در بر داشت نیمی از مردم نظر سنجی کرده بود یا یک کار از دست داده و یا به حال خود ساعت کاهش می یابد به دلیل همه گیر و پرخاشگر بهداشت عمومی اقدامات لازم برای آن داشته باشد.

ناگهانی زیان کار هستند بیشتر از همه قابل توجه پس از یک دوره طولانی از رکورد نرخ بیکاری پایین است که در آن اقلیت و کمتر تحصیل کارگران بود و در نهایت شروع به روشن تر چشم انداز کار.

"دلخراش است رک و پوست کنده به ببینید که همه در معرض تهدید در حال حاضر" رئیس فدرال جروم پاول گفت. "همه بیشتر از نیاز ما پاسخ فوری و همچنین که از کنگره است که فوری و بزرگ را به انجام آنچه ما می توانیم برای جلوگیری از طولانی تر-اجرای آسیب به اقتصاد است."

کنگره مجاز است گسترش بیکاری پرداخت 600 $در هر هفته از طریق جولای. کسانی که مزایای در دسترس هستند نه تنها به عادی حقوق و دستمزد کارگران بلکه "فرفره" کارگران و خود اشتغالی که معمولا نیست واجد شرایط برای مزایای بیکاری.

اگر چه نمایندگان مجلس با تصویب آن پرداخت بیش از یک ماه پیش بسیاری از کارگران هنوز در انتظار برای جمع آوری به لطف یک ضعف و creaky بیکاری سیستم تحویل.

"هر کسی که وقت خود را صرف صحبت کردن با کارگران آواره می داند که از آن شده است یک طاقت فرسا و فرایند گیج کننده بین تشکیل پرونده برای بیکاری و پرداخت" گفت: اندرو Stettner یک کارشناس بیمه بیکاری در قرن بنیاد. "امیدوارم که با گذشت زمان بیکاری پرداخت خواهد شد گرفتن تا به خواسته ها و نیازهای تلاش خانواده ها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب