یک سازمان جاسوسی چالش: چگونه به مرتب کردن بر اساس یک میلیون عکس در روز

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور باراک اوباما و خود را بالا مشاوران دریافت به روز رسانی در اتاق وضعیت

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور باراک اوباما و خود را بالا مشاوران دریافت به روز رسانی در اتاق وضعیت کاخ سفید در این ماموریت که به کشته شدن اسامه بن لادن در پاکستان در سال 2011. National Geospatial-Intelligence Agency, ارائه عکس از بن لادن ترکیب از جمله این تصاویر در مقابل هیلاری کلینتون وزیر خارجه. کاخ سفید دیجیتالی تغییر این تصاویر قبل از انتشار این عکس. Pete Souza/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Pete Souza/AP

زمانی که دولت ایالات متحده در زمان اولین ماهواره خود را عکس در سال 1960 آن را آسان گرفتن آن تصاویر را به زمین.

پس از ماهواره ایرانی در زمان, تصاویر فیلم را کاهش داده و از فضا در یک کپسول متصل به چتر نجات. یک هواپیمای نظامی با قلاب پرواز برای جمع آوری کپسول در هوا بیش از اقیانوس آرام است.

"آنها به نام خلبانان که پرواز این ماموریت 'ستاره catchers,' زیرا آنها ابتلا به چه نگاه مانند ستاره در حال سقوط از آسمان" گفت: کتی Donegan با National Geospatial-Intelligence Agency, یا NGA.

او می گوید: همه این تلاش ها ممکن است عملکرد چند دانه سیاه و سفید عکس های از یک نظامی شوروی سایت.

سریع به جلو به سال 2011 است. این NGA به ثمر رساند یک کودتای بزرگ با محل اسامه بن لادن در مخفیگاه خود در پاکستان است. این NGA نه تنها در زمان دقیق عکس در آن زمان, اما آن را حتی "رفت و برگشت در زمان" نگاه زودتر از تصاویر ماهواره ای. این نشان داد که ترکیب, تحت ساخت و ساز قبل از سقف قرار گرفت و نشان داد که درگاه های راه پله و اتاق خواب داخل خانه.

نظامی ساخته شده در اندازه کامل ماکت داخلی و خارجی پس از نیروی دریایی ایالات متحده مهر و موم می تواند تمرین قبل از واقعی حمله که منجر به کشته شدن القاعده رهبر.

این NGA واقع اسامه بن لادن ترکیب در پاکستان است. آژانس زمان دقیق عکس ها و همچنین آرشیوی از تصاویر گرفته شده در حالی که خانه در حال ساخت بود و قبل از روی پشت بام اضافه شده است. این اجازه نظامی برای ساختن یک زندگی به اندازه ماکت داخلی و خارجی. مهر و موم نیروی دریایی تمرین در مدل قبل از انجام واقعی حمله. این جدول بالا ماکت در NGA ستاد. NGA پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NGA

جدول بالا در مدل بن لادن مرکب است بر روی صفحه نمایش در NGA ستاد در فورت بلویر Va., درست کردن یک بزرگراه در جنوب واشنگتن d. C.

یک انقلاب جدید

امروز NGA یکی از کشور حداقل شناخته شده سازمان های جاسوسی تحت یکی دیگر از انقلاب است. این همکاری نزدیک با بخش خصوصی, تجاری, شرکت های ماهواره ای و این است تولید جریان بی پایان از تصاویر از فضا.

دیو Gauthier, مدیر NGA تجاری و کسب و کار گروه توضیح می دهد که چگونه دولت ها و ارتش های جهان را مجبور به انطباق با فکر خود را در یک محیط ثابت نظارت است.

"همه ما خواهد بود مشاهده شده در هر ثانیه از هر روز چیزی. و بنابراین ما باید به یاد بگیرند که چگونه به کار در باز است. و آن را می سازد استراتژیک تعجب بسیار دشوار است برای همه" گفت: Gauthier.

پس از یک جلسه توسط Gauthier, NPR دعوت شده بود در داخل یکی از NGA حساس ترین فضاهای — مرکز عملیات — اما تنها به نگاه به سابقه بوده است.

بزرگنمایی این تصویر

در NGA را مرکز عملیات در فورت بلویر Va., تحلیلگران بررسی های دریافتی از تصاویر ماهواره ای. دولت تا به حال در انحصار این تصاویر برای چند دهه. اما در حال حاضر NGA شرکای خصوصی با شرکت های ماهواره ای و دریافت بیش از 1 میلیون تصاویر یک روز نشان دادن کل زمین از زمین آن را به عنوان تغییرات در هر 24 ساعت. RTKL/David Whitcomb پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
RTKL/David Whitcomb

ده ها تن از تحلیلگران مشغول به کار بودند. در عین حال آن را تاریک بود و به عنوان آرام به عنوان یک کتابخانه. دوم-طبقه آسمان جعبه نادیده گرفته کاورنو ، تمام چراغ سقفی خاموش هستند. تاریکی حذف تابش خیره کننده برای تحلیلگران که منافذ بیش از تصاویر ماهواره ای در کامپیوتر خود.

حجم خالص دریافتی تصاویر این روزها سرسام آور است. Gauthier توضیح می دهد که چگونه با مشارکت خصوصی ماهواره ای شرکت های بازی تغییر کرده است.

"اکثر مردم یک مفهوم ماهواره ای که یک اتوبوس مدرسه به اندازه ابزار" Gauthier گفت. "چه شگفت انگیز است برای دیدن که یک ماهواره است که تصویربرداری از زمین به اندازه یک قرص نان."

تقسیم کار

این منجر به یک رویکرد دو جانبه.

دولت متعلق به آن بسیار بزرگ ماهواره برای چند دهه. آنها در چند شماره و تمرکز در مکان های خاص. آنها را با وضوح بالا تصاویر بسیار حساس و سایت های مانند تاسیسات هسته ای در کره شمالی و یا پایگاه های داعش.

اما در سال های اخیر شرکت های تجاری مانند سیاره سان فرانسیسکو در حال قرار دادن کسانی که بسیار کوچکتر ماهواره. عکس ها نیست به عنوان دقیق. اما آنها پوشش بیشتر از همه چیز.

برای سه سال گذشته سیاره انجام داده است چیزی بی سابقه است. آن 150 ماهواره گردان جهان تولید بیش از 1 میلیون تصاویر یک روز. آنها نشان می دهد که زمین تمام زمین و جرم آن را به عنوان تغییرات در هر 24 ساعت.

دولت اقدام به خرید این تصاویر تحت قرارداد با سیاره گفت: Gautheir.

"ما می توانیم نگاهی به کل انبار کاه و چیزهایی که شبیه سوزن می تواند جمع آوری توجه ما," او گفت:.

زمانی که NGA می یابد این سوزن در آن سهام آنها با ارتش و دیگر سازمان های اطلاعاتی.

دولت ایالات متحده تاج برنامه شروع به گرفتن عکس های ماهواره ای در سال 1960. پس از این ماهواره در زمان عکس در فضای آن منتشر کوچک فیلم کپسول متصل به چتر نجات. یک هواپیمای نظامی با قلاب متصل پرواز زیر و اسیر این فیلم در هوا بیش از اقیانوس آرام است. این عملیات به طور معمول تولید یک چند دانه سیاه-و-سفید تصاویر نظامی شوروی سایت.

YouTube

غنی Leshner اجرا می شود که سیاره در واشنگتن توضیح می دهد که این شرکت در مدل پایه است.

"تصور کنید تخمگذار زمین مسطح در نظر گرفتن یک عکس از آن را از فضا با یک واقعا سرد ، ما که هر روز," او گفت:.

دولت با استفاده از به انحصار در تصاویر ماهواره ای. اما در حال حاضر سیاره و چند شرکت دیگر به فروش تصاویر خود را به طیف وسیعی از مشتریان. آنها عبارتند از دولت های خارجی متحد با ایالات متحده و همچنین به عنوان شرکت های تجاری و سازمان های غیر انتفاعی.

محیط زیست پیگیری ذوب یخ دریا است. گروه های کمک نگه داشتن زبانه ها از پناهندگان جریان می یابد. کشاورزان نظارت بر محصولات کشاورزی.

یکی از غیر منتظره مشتری شده است و دولت های محلی که در حال خرید سیاره عکس برای نظارت بر قانونی تولید ماری جوانا در جوامع خود گفت: Leshner.

بنابراین اگر همه این را می توان مشاهده از فضا به چه معنا به صورت فردی و حریم خصوصی دارند ؟

قانون ایالات متحده محدودیت سطح از جزئیات در تصاویر گرفته شده توسط تجاری ماهواره به طوری که افراد نمی توان مشخص کرد.

"شما نمی توانید هر انسان است. شما می توانید از چیزهایی که ممکن است به آنها را مانند یک پلاک بر روی یک ماشین" Leshner می گوید از تصاویر گرفته شده توسط سیاره, ماهواره ها. "از نظر دقیق و فردی بشر, حریم خصوصی ما بسیار با اعتماد به نفس است که محصولات است که ما ایجاد نمی صلیب بیش از آن نوع از مرزهای."

این Geospatial-Intelligence Agency تاکید می کند که آن را نمی توان در تصاویر از ایالات متحده مگر اینکه درخواست برای انجام این کار توسط دیگر سازمان های دولتی. به عنوان مثال می توان به سازمان مدیریت اضطراری فدرال ارزیابی خسارت از آتش سوزی جنگل یا یک طوفان.

هنوز NGA را Gauthier می گوید: مردم باید آگاهی عمومی.

"اکثر مردم درک حمل یک تلفن همراه است که برخی از اطلاعات خود را در حال نظارت" Gauthier گفت. "ما فقط باید به رسمیت شناختن است که توانایی برای مشاهده بیشتر از فضا از همیشه قبل از."

گرگ Myre است NPR امنیت ملی خبرنگار. او را دنبال کنید @gregmyre1.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن