لرزان دولت ائتلافی در اسرائیل

بزرگنمایی این تصویر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دوم از سمت راست می پوشد یک محافظ ماسک صورت به

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دوم از سمت راست می پوشد یک محافظ ماسک صورت به عنوان او می سازد راه خود را برای حضور در مراسم تحلیف خود را از دولت جدید در کنست اسرائیل مجلس در روز یکشنبه. الکس Kolomiensky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس Kolomiensky/AP

پس از سه مجمل انتخابات و بیش از یک سال از سرپرست دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و رقیب خود را Benny Gantz در زمان اداری روز یکشنبه در یک معامله به کنار گذاشته اختلافات خود را و به اشتراک گذاری قدرت در یک دولت وحدت آنها می گویند لازم توسط coronavirus بحران است.

نتانیاهو خود را آغاز می شود پنجمین دوره متوالی به عنوان نخست وزیر یک هفته قبل از او می رود محاکمه به اتهام فساد مالی. تحت توافق ائتلاف او و Gantz تغییر مکان در 18 ماه هر چند نتانیاهو ادامه زندگی در نخست وزیر اقامت رسمی.

ائتلاف forestalls یک چهارم انتخابات و ایجاد دولت اسرائیل به عنوان مدیریت این بیماری همه گیر.

"اکثریت مردم خوشحال به پذیرفتن حکومت وحدت" نتانیاهو گفت: با توجه به این روزنامه اسراییلی ha'aretz. "عمومی می خواهد یک دولت وحدت ملی و این چیزی است که مردم اخذ شده است امروز."

بزرگنمایی این تصویر

نشانه های به تصویر می کشد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و آبی و سفید و رهبر حزب Benny Gantz دیده می شود در طول یک تظاهرات در خارج از کنست اسرائیل در پارلمان اروپا پنجشنبه گذشته. نشانه خوانده شده ، "اسرائیل شرمنده است." سباستین Scheiner/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سباستین Scheiner/AP

Gantz حال مبارزه کرد و در هر سه انتخابات در یک تعهد برای پیوستن به یک دولت به رهبری نتانیاهو ، او برگشت به رهبری برخی از اعضای مرکز-چپ ائتلاف به تقسیم کردن و حاضر به پیوستن به دولت است.

دولت جدید باید یک رکورد 36 وزیران و 16 معاون وزیر نزدیک به نیمی از 120 عضو کنست اسرائیل در پارلمان. Gantz شرح داده شده دولت به طور گسترده به عنوان نماینده و بنابراین بیشتر موثر است.

"مردم به ما گفت برای جلوگیری از جنگ و شروع کار برای آنها" Gantz گفت. او خواهد بود وزیر دفاع قبل از مصرف نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر در سال 2021 باید دولت تحمل است.

این ائتلاف است riven توسط عمیقی اختلافات در برخی از اسرائیل مشکلات اغلب با فشار دادن.

حزب لیکود نتانیاهو می خواهد برای قرار دادن محدودیت در اسرائیل قوه قضائیه مستقل که Gantz آبی و سفید حزب محکوم به ضد است.

و بلندی بیش از همه فشار اسرائیل که از جناح راست به ضمیمه خیلی از کرانه اقدام به نام برای رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح. نتانیاهو گفت که او می خواهد به انجام این کار به عنوان به زودی به عنوان این تابستان. Gantz است تمایلی به انجام این کار بدون حمایت جامعه بین المللی که به شدت مخالف الحاق.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن