ساکت تر L. A. در روز 1 گسترش coronavirus تعطیلی

ماموران امنیتی در راه می رفت از طریق جفت بزرگ بازار مرکزی در مرکز شهر لس آنجلس روز دوشنبه مانند نگهبانان محافظ

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

ماموران امنیتی در راه می رفت از طریق جفت بزرگ بازار مرکزی در مرکز شهر لس آنجلس روز دوشنبه مانند نگهبانان محافظت در برابر coronavirus. "هیچ ناهار خوری در!" آنها فریاد زد. "تنها سفارش کردن!"

بسیاری از دکه مواد غذایی در بازار معمولا شلوغ با نوپرست foodies گردشگران و مرکز شهر دفتر, کارگران بسته شد. این چند خط از مشتریان در حال انتظار برای مواد غذایی-برای-رفتن بودند ، صندلی انباشته در جداول. کارکنان به طور مداوم مقادیر همه چیز.

Minerva تورس اجرا می شود که یک تولید غرفه مورد بررسی آرام بازار و نگران با صدای بلند در مورد نگه داشتن کسب و کار خود را شناور پرداخت اجاره و حمایت از فرزندان او در کالج.

507410_ME_0316_Coronavirus_DTLA_018.IK.jpg

به طور معمول شلوغ بزرگ بازار مرکزی در مرکز شهر, L. A. باز است و تنها برای از بین بردن.

(Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

"من فکر می کنم همه این می افزاید: به هیستری" گفت: تورس, 47 عنوان مشتریان چند برداشت از طریق پیاز و گوجه فرنگی. "این بسیار عجیب و غریب است."

این اولین بار بود که بعد از یک کندتر مضطرب بیشتر به واقعیت جدید در کالیفرنیا به عنوان اورژانس محدودیت به سرعت گسترش رمان coronavirus اثر صورت گرفت.

چشمگیر سرکوب کسب و کار و زندگی عمومی آغاز شده و یکشنبه زمانی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواست افراد 65 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی مزمن به منزوی کردن خود است. ساعت بعد L. A. شهردار اریک Garcetti دستور کافه سینما و به ورزشگاه و رستوران ها به توقف ناهار خوردن در خدمات و محدود کردن کسب و کار برای بایگانی اطلاعات سفارشات و تحویل.

روز دوشنبه در لس آنجلس اعلام کرد مقامات مشابه تعطیلی و رستوران محدودیت برای همه 88 شهرستانها و unincorporated مناطق در شهرستان است.

تبلیغات

507410_ME_0316_Coronavirus_DTLA_023.IK.jpg

قوینتنر ریس چپ و همسرش اولگا مارتینز خوردن خود را takeout ناهار از بزرگ بازار مرکزی.

(Irfan Khan/Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

کالیفرنیا شد و در واکنش به افزایش سفارشات در روز دوشنبه — که همچنین مشخص شده شروع تعطیلی عمده مدارس از جمله لس آنجلس متحد — با ترکیبی از اضطراب و نا امیدی و سرپیچی.

خوزه ریس 80 و راه می رفت به لانگر را دلی در وستلیک به منظور پنکیک کرم گندم و قهوه به رفتن. ریس شده است از آمدن به معروف pastrami اذوقه رسان در چهار دهه گذشته و برنامه ریزی او برای ادامه.

"ما نباید وحشت بیش از حد" ریس گفت. "من احتیاط. من شستن دست من و سعی کنید به ماندن در خانه اما من هم نیاز به زندگی می کنند یک زندگی است."

"اگر آن زمان من برای رفتن و به این دلیل از coronavirus پس از آن می شود."

صاحب هنجار لانگر شد irked توسط Garcetti سفارشات گفت: آنها را محدود می کند مواد غذایی مردم گزینه های القای وحشت و نابودی صنعت رستوران. دوشنبه نخستین بار در سال 72 که دلی بود و نه اجازه می دهد مردم را به خوردن غذا در داخل رستوران به طور منظم در طول ساعت, او گفت:.

"من فکر می کنم این یک اشتباه بزرگ" لانگر گفت. "شما می خواهید اجتماعی فاصله خوب است. ما می تواند قرار داده است که در اثر."

507410_ME_0316_Coronavirus_DTLA_019.IK.jpg

L. A. ممنوع رستوران از ارائه صندلی در مکان هایی مانند Grand بازار مرکزی.

(Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

لانگر گفت: بیشتر از 40 کارکنان به ماندن در خانه و مشغول به کار بود با یک هیات از 11. آنها انجام می دهند محدود کردن خدمات و بایگانی اطلاعات و امضا کرده بود برای تحویل نرم افزار. اغذیه فروشی در حال حاضر در زمان ضربه مالی زمانی که گروه در هفته گذشته آغاز شده لغو روز سنت پاتریک مواد غذایی سفارشات به ارزش هزاران دلار است.

لانگر 75 گفت که با وجود سن و سال او می تواند نه فقط در خانه بمانند به عنوان فرماندار توصیه می شود.

"ما یک اتحادیه خانه" لانگر گفت. "من باید 40 کارکنان که بخشی از خانواده من و آنها وابسته به من است. من مسئول برای امرار معاش خود و برای مراقبت های پزشکی خود را."

روز دوشنبه رئیس جمهور تهمت به مردم توصیه می شود برای جلوگیری از گروه های بیش از 10 و به دور ماندن از میله, رستوران ها و دادگاه های مواد غذایی. در سخت ضربه منطقه خلیج سان Francisco در ساکنان هفت استان ها دستور داده شد به پناهگاه در محل یک حرکت است که تقریبا همه کسب و کار و مستقیم ساکنان خانه بماند بعد از سه هفته.

در L. A., این بزرگراه در حال حاضر بودند به طرز مرموزی خالی یک پدیده است که بسیاری یافت می شود نگران کننده به دلیل آن را به معنای مردم کار نمی کند.

ریس قوینتنر, 38 و همسرش اولگا مارتینز 40 سوار از آناهایم به مرکز شهر لس آنجلس به خرید طلا و جواهر برای خانواده در مکزیک است. آنها فکر کسب و کار بیشتر خواهد بود باز در مرکز شهر. آنها در اشتباه بودند.

زن و شوهر بودند غذا خوردن در خارج بزرگ بازار مرکزی و قوینتنر فشرده لیمو را در دست خود را در تلاش برای پاک کردن آنها را قبل از گاز گرفتن به carnitas تاکو.

"این ترسناک و غم انگیز و زشت او گفت:" از خالی در بازار است. "ما نباید زندگی مثل این. آن را خوب به شستن دست های خود را و محتاط اما ما باید قادر به رفتن و زندگی ما مانند ما به طور معمول انجام دهد."

تبلیغات

ماموران امنیتی پس از آن آمد به آنها بگویید که آنها نمی تواند نشستن در خارج از بازار و مجبور به ترک.

در مک آرتور پارک کلینیک های کوچک و فروشگاه های لباس باز بود. افسران پلیس گشت بر پا sipping قهوه از مترو. خیابان فروشندگان مواد غذایی به انتظارنشسته بودند تا در آلوارادو اما کسب و کار رنج می برد.

"مردم از ترس به خرید" گفت: Felipa سیلوا 50 که آغاز شده و فروش شیرینی و ذرت شیرین شیر حدود 5:30 صبح

در یک روز عادی از مواد غذایی می تواند در عرض دو ساعت و نیم. در روز دوشنبه آن را نزدیک به 9 صبح و سیلوا به سختی به فروش می رسد نیم. او تا به حال یکی دیگر از شکست زمانی که شهرستان مأموران گفت: فروشندگان آنها نمی تواند به فروش برساند که بخشی از پیاده رو. او بسته بندی شده و به سمت چپ.

در Koreatown سامانتا Garay, آشپز در پست و پرتو در بلدوین تپه shopped در GameStop برای نینتندو تبدیل به نگه داشتن او عاقل در حالی که او در خانه گیر کرده به عنوان رئیس او نمیفهمد جدید برنامه کار.

Garay, 30, گفت: بسیاری از دوستان و همکاران در حال تلاش برای کشف کردن چه باید بکنید. هر چند او در ادامه به طبخ تحویل و به رفتن سفارشات رستوران کات ساعت به مشخصات سرور و میزبان, او گفت:.

"ما تا به حال برنامه ما برای آینده سه هفته تا دیروز" او گفت:. "ما بدست می خواهم یک سر آن است که احتمالا رفتن به اجباری خاموش اما ما برای رفتن تا زمانی که چرخ می افتند."

Garay نمی بینم کسب و کار تعطیلی و محدودیت به عنوان یک واکنش افراطی.

"مگر در مواردی که شما بسته همه چیز را, مردم هنوز در حال رفتن به بیرون رفتن و انجام آنچه آنها انجام," او گفت:. "من زندگی می کنند در مرکز شهر و مردم هنوز هم در میله ها و مهمانی مثل هیچ چیز, بنابراین من احساس می کنم اگر هر کس کمی بیشتر مسئول آن را نمی ممکن است تا به حال به این مراتب است."

در دیگر L. A. شهرستان, شهرستانها, بسیاری از رستوران ها هنوز باز به ناهار خوردن در خواران قبل از countywide محدودیت اعلام شد ظهر. جمعیت بودند باریک به صفر است.

در ظهر — چه در زمان عادی می شود اوج ساعت ناهار — Ko Hyang توفو خانه در سن گابریل خالی بود. بنی Xue نمی تواند به یاد بیاورید آنقدر شدید رکود در کسب و کار در 10 سال او منتظر جداول وجود دارد. با ظهر ژو گفت: این رستوران را معمولا تبدیل 20 جداول; در حال حاضر آنها خوش شانس برای دریافت پنج.

ژو خود را دیده است ساعت قطع از هفت روز به پنج یا شش. نه تنها او را به درآمد کمتر از دستمزد اما درآمد او از نکات افتاده بود در حدود 50% است.

در کمی قو نانوایی در الحمرا, Vanessa ماخ, 23, جعبه شیرینی را با دست دستکشهایش ریخته و صادر گنگ و مبهم "با تشکر از yous" به مشتریان از طریق بنفش ،

ماخ یک دانشجوی پرستاری در Cal State لس آنجلس که با این نسخهها کار در حدود 12 ساعت در هفته در نانوایی نگران بود که این شهرستان را شماره سفارش شبیه به Garcetti است. او به زودی ثابت کرد حق است.

"من شک دارم من می خواهم پیدا کردن شغل دیگری اما من می خواهم به نگاه" ماخ گفت. یکی از دوستان یک منشی در یک درمان فیزیکی مرکز خود را از دست داده و در حال حاضر به دنبال کار به عنوان یک پرستار کودک.

خارج از نانوایی سوپر مارکت و یک بسته رستوران غذاهای دریایی نشان داد دو علائم این بیماری همه گیر. کالی مارت بازار فشار می آوردند با خریداران آن قصاب مورد خرد با مردم در تلاش برای خرید کمر گوشت خوک کوتاه دنده و ران مرغ. چند درب پایین, بالا, جزیره کانتونی غذاهای دریایی و رستوران مجموع کم بسته شد تا زمانی که ممکن است.

طول رشته در Hermosa ساحل, فلاش, ثبت نام الکترونیکی, توصیه سگ واکر و جاگر: "جلوگیری از تجمعات. COVID-19 کمتر است." روی یک نیمکت با شن و ماسه یک زن با بریدن مو خاکستری ساخته شده یک تماس تلفنی صدای جیک جیک: "سلام عزیز شما خود quarantining?"

در چیزهای خوب, رستوران, پیشخدمت ایستاده بود سکوت در خالی پاسیو انتظار. در داخل هر جدول دیگر هیچ ظروف نقره در مورد جمعیت انجام و تحقق آنها نیاز به نگه داشتن مردم گسترش یافته است.

"من تاکید کرد" گفت: Vi Nguyen مدیر که در حال حاضر کاهش سطح نیروی انسانی.

جسیکا DuBois, 36, زن و شوهر, مادر و پسر 4 ساله دختر که مهد کودک بسته شد — تنها diners و گفت: آنها در حال doted توسط پیشخدمت. دوبوا با این نسخهها کار در یک هتل در نزدیکی و گفت: آن را در حال حاضر خونریزی کسب و کار.

دوبوا " خانواده می آید به چیزهای خوب در همه زمان ها و گفت: آنها می خواستند برای کمک به کسب و کار محلی در حالی که آنها هنوز هم می تواند. او مادر در قانون, روزی, DuBois, 69, گفت شوهرش که دارای آسم در خانه مانده.

"ما در تلاش هستیم واقعا سخت بود در وحشت ذهنیت" روزی دوبوا گفت.

پایین خیابان دوستان رنه رایت و شری Fritzel نشسته خارج جاوا مرد کافی شاپ خوردن ماست و فاقد گلوتن کلوچه. زنان هر دو در 60s خود را گفت: آنها درک مراحل مانند اجتناب از جمعیت اما فکر محدودیت در زندگی عمومی رفت و بیش از حد.

"این یک مشکل جدی است" گفت: Fritzel, 69. "اما ما نیازی به دمدمی مزاجی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب