شخصی مقایسه هزینه زندگی در همپتون ویرجینیا و چسکه بودیوویتسه Southern Bohemia

در حال حاضر که من در اینجا زندگی کرده در جمهوری چک برای تقریبا یک سال احساس می کنم که من به اندازه کافی تجر

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

در حال حاضر که من در اینجا زندگی کرده در جمهوری چک برای تقریبا یک سال احساس می کنم که من به اندازه کافی تجربه و به اندازه کافی حقایق که بر پایه چنین شخصی مقایسه.

در برخی موارد, آن را نمی خواهد یک بازی خوب بین دو مکان عمدتا به دلیل زمانی که من نقل مکان کرد و پس از زندگی در شمال کالیفرنیا در سان فرانسیسکو و سپس سانتا رزا از سال 1982 تا سال 2001 به چساپیک است که یک شهر در حدود 100,000 من ازدواج کرده بود, که بدان معنی است که من تا به حال یک زن و دو بچه کوچک سه سگ و یک استرالیایی خزنده و به عنوان تنها ارائه دهنده در یک خانواده چهار من تا به حال نیازهای مختلف و مورد نیاز از اکنون که من به تازگی طلاق بازنشسته.

من هزینه مسکن است بسیار کوچکتر در حال حاضر به دلیل نقل مکان من از یک خانه بزرگ از برخی از 3,800 متر مربع (در حدود 350 متر مربع با 8 اتاق و 4 حمام و سرویس بهداشتی) که من متعلق به همسر سابق من در Chesapeake Virginia به یک مقدار کوچکتر از آپارتمان که من اجاره در اینجا در شهر چسکه بودیوویتسه همچنین در مورد 100 ، 000 نفر کمی بیش از 2 ساعت با ماشین و اتوبوس یا قطار در جنوب پراگ نه چندان دور (حدود 10 کیلومتر) از شهر من از چسکی کروملو یا از اتریش مرز.

به جای داشتن به پرداخت وام مسکن در خانه ما در چساپیک که شد 1200 دلار به علاوه مالیات از حدود 400 دلار (هر ماه!) و صاحبان خانه انجمن هزینه از $75 به را فراموش کرده ام صفحه اصلی بیمه بیمه سیل و (ما چند صد متری از الیزابت رودخانه و نه بیش از حد دور از خلیج چساپیک و سواحل اقیانوس اطلس) در مجموع هزینه مسکن از حدود 1600 $قبل از آب و برق و یا بیش از $2,000 با آب و برق.

من در حال حاضر پرداخت 8,500 تاج چک یا حدود 370 دلار برای اجاره یک مقدار کوچکتر آپارتمان از 60 متر یا حدود 650 متر مربع آن نیز بسیار راحت برای من در حال حاضر که من مجرد هستم دوباره. آب و برق در آپارتمان من در حدود 150 دلار در حالی که آب و برق در خانه ما در ویرجینیا بودند بیش از 3 برابر این مقدار است.

من دست کمی بزرگ ما خیلی راحت آمریکا, خانه, در, زیبا, ویرجینیا, اما نه بیش از حد. درست مثل در ویرجینیا من نمایش خیره کننده از درختان جنگل تپه با آسمان آبی با شکار پرندگان کوچکتر حیوانات و پرندگان را از هر اتاق در آپارتمان (اتاق نشیمن, آشپزخانه و اتاق خواب) تا حدودی به دلیل من در حال حاضر زندگی می کنند در طبقه پنجم در یک خیابان با ساختمان های کوچک و تنها 2 نسبتا بلند خانه ها از 6 طبقه یکی از آنها که یک جایی که من زندگی می کنند در حال حاضر. به عنوان من نوشتن یکی دیگر از احمقانه پست من دیدن یک بالون هوای گرم است که از آن sightseers در حال توصیف نورد سبز غیرمتعارف جنوبی چشم انداز است. در حال حاضر به نظر می رسد هدف به سمت منظره Hluboka قلعه, کامل, ارائه, از قلعه پری در کیک عروسی به سبک معماری واقع در حدود 10 کیلومتری از اینجا.

وقتی که من هنوز هم زندگی در ویرجینیا من ساخته شده یک برآورد از نوع هزینه های من انتظار به اینجا در بوهمیا.

در اینجا آن است:

اولیه هزینه ها در جمهوری چک برآورد از ما

یک مسکن (تاج / $) ماهانه در تاج در ما$
1 اجاره 15,000 (650 دلار)
2 آب و برق 3,000 (130 دلار)
3 آب + زباله 1,000 (45 دلار)
4 تلفن + اینترنت 4,000 ($170
5 مواد غذایی + رستوران 8,000 (350 دلار)
6 کتاب مالیات, سفر. 6,000 (250 دلار)
7 مجموع هزینه های 37,000 تاج $1,600

معلوم است که من هزینه واقعی در جمهوری چک شد بسیار نزدیک به اصلی با برآورد یک سال پیش انجام شده هنوز هم در ایالات متحده است.

یک مسکن ماهانه $ / تاج جزئی subtotals و کل
1 اجاره $370 / (8,500) 8,500 ($370)
2 آب و برق (150 دلار) $150 / (3,500) 12,000 ($520)
3 آب زباله شامل آب و برق شامل آب و برق
4 همراه و اینترنت) 4,000 $180 / (4,200) 16,000 (700 دلار)
5 مواد غذایی + رستوران $600 / (13,000) 27,000 ($1,200)
6 کتاب, تاکسی, سفر, $200 / (4,500) 32,000 ($1,400)
7 مجموع هزینه های اولیه 35,000 ($1,520) 35,000 ($1,520)

تفاوت اصلی بین من برآورد شده و هزینه های واقعی است که من overestimated چقدر من نیاز به صرف اجاره و دست کم گرفت من چقدر خواهد نیاز به صرف غذا و رستوران. من می تواند (و همه به من می گوید که من باید) صرفه جویی در مواد غذایی و رستوران ها, اما این به آن معنا است که من نیاز به شروع به پخت و پز و در این نقطه در زندگی من احساس نمی مثل من نیاز به اطلاعات بیشتر از نحوه سیلی هم دو قطعه از نان با مقداری بیشتر یا کمتر خوراکی مسائل مانند پنیر و سالامی در بین آنها است.

برای 34 سال تا پاییز سال گذشته من به یک آشپز ژاپنی که آن را دیدم به او وظیفه مقدس برای تهیه دو وعده غذا در روز برای من .... او را مجبور به طبخ آنها را برای خودش به هر حال درست است ؟ پس از آن بود که واقعا دشوار است برای او به مدیریت خاص که وظیفه مقدس به واقع فقط دو مقدار از مواد غذایی است که او نیاز به طبخ بدون من. به علاوه زمانی که ما مبارزه شد که اتفاق افتاده است حداقل هر دو ماه یک بار او در ادامه اعتصاب یعنی او را طبخ فقط برای خودش برای یک یا دو روز به من نشان دهد که رئیس اینجا. بنابراین من هرگز آموخته است که چگونه به طبخ و احتمالا هرگز نخواهد شد (و او را لعنت گسل بیش از حد).

آنچه که من نمی دانم تا زمانی که از آمدن به اینجا این بود که وجود دارد بسیاری از شرکت ها در اینجا در جمهوری چک ارائه وعده های غذایی ارزان به مشتریان بیشتر شهروندان ارشد که مثل من بیش از حد تنبل به طبخ برای خود. وعده های غذایی متشکل از یک قابل قبول سوپ و نسبتا خوب وعده غذایی اصلی در حال تحویل به درب من از دوشنبه تا جمعه در هزینه حدود 20 دلار در هر هفته بیشتر از آنچه که من نیاز به خوراک خودم در طول هفته و در تعطیلات آخر هفته من رفتن به یک رستوران ارزان قیمت که در آن یک "منوی اصلی غذا" با آبجو چک هزینه های زیر 150 تاج چک و یا در مورد US$ 6.50 از جمله نکته. در ایالات متحده این امر می تواند حداقل دو برابر این مقدار است.

به طوری که این است که چگونه من به جای خصوصی در خانه آشپز ژاپنی که من در ابتدا و برای مدت زمان بسیار طولانی فکر می کردم که کاملا غیر قابل تعویض اما کسانی که معلوم شود به راحتی قابل تعویض حداقل تا آنجا که پخت و پز نگران است. من هرگز دوست سوشی بیش از حد به هر حال اگر چه البته من هرگز جرأت به او بگویید که.

تغییر عمده دیگری بود که من لازم نیست که یک ماشین دیگر. در ایالات متحده در یک زمان من تا به حال به پرداخت هزینه برای 4 اتومبیل زمانی که من بچه نوجوانان شد و برای چندین تلفن های همراه نیز هست که البته نگهداری آنها شکستن و از دست رفتن بیش از حد به عنوان مثال زمانی که آنها "گشت و گذار" در بالای جمعیت از دیگر نوجوانان در کنسرت موسیقی راک. در این نقطه در زندگی من, من نمی دانم اگر من تا به حال یک ماشین دوباره چون اگر چه من هنوز هم معتبر گواهینامه من نیاز به یک چک یک و این امر می تواند عمده بدون هیچ زحمتی.

اما بر خلاف ما حمل و نقل عمومی در اینجا بسیار خوب است و از فواصل بسیار کوچکتر هستند در چنین یک کشور کوچک من می توانید فقط در مورد هر نقطه با استفاده از حمل و نقل عمومی است که بسیار ارزان یا رایگان برای شهروندان ارشد. من دو کارت برای حمل و نقل عمومی به معنی اتوبوس و تراموا و مترو یکی برای پراگ و برای چسکه بودیوویتسه که در آن من می توانم در حال حاضر در هر نقطه با این دو کارت به صورت رایگان. وقتی که من سفر با اتوبوس یا قطار به عنوان یک شهروند ارشد من 75% از هزینه های بلیط و بقیه هزینه پرداخت به شرکت های حمل و نقل توسط دولت (من شخصا شنیده از چند دارای گونه های برامده نوجوانان که دولت فقط به هدر رفتن پول در این شیوه در بیکار سالمندان اگر چه آنها به نظر نمی رسد به خاطر داشته باشید که کودکان باید همان امتیاز اینجا تا سن 18 سالگی اگر من اشتباه نیست).

مثلا اتوبوس یا قطار سوار از چسکه بودیوویتسه به پراگ حدود 100 مایل از اینجا است که طول می کشد 2 ساعت و 10 دقیقه هزینه های من در مجموع حدود یک یا دو دلار است که بسته به نوع اتوبوس یا قطار شرکت استفاده کنم. تاکسی ها نیز ارزان – در اینجا من با استفاده از یک سرویس تاکسی به نام Liftago اساسا همان چیزی که به عنوان Lyft که من استفاده می شود در ویرجینیا. من با استفاده از Liftago عمدتا در شب زمانی که اتوبوس فواصل تا 20 دقیقه آن را هزینه برای سفر فقط در مورد هر نقطه در شهر چسکه بودیوویتسه در مورد US$5.

بنابراین وجود شما آن را دارند. من هنوز هم ممکن است حرکت به عقب به آمریکا دوباره به من نزدیک تر است بچه ها چون من آنها را از دست بدی. اما اگر من را که من هم باید برای شروع کار بسیار سخت و یا زندگی می کنند بسیار متوسطی من, امنیت اجتماعی و حقوق بازنشستگی. بنابراین من احتمالا فقط بازدید آنها را پس از یک سال و یا بیشتر و امیدواریم که آنها را به دیدار با من در اینجا بیش از حد گاهی اوقات.

زندگی در اینجا من لازم نیست به کار (حتی اگر من هنوز هم باید برای انجام یک ترجمه امروز) چون من حقوق بازنشستگی من را پوشش می دهد هزینه های بسیار به راحتی. از همه مهمتر, من لازم نیست که به نگرانی در مورد چگونه من می خواهم به پرداخت صورتحساب. من حتی می تواند به صرفه جویی بسیار کمی از پول در تلاش برای تجاوز اساسی هزینه های بیش از حد در یک ماه به ماه بر اساس ... و یا من می تواند ضایعات بیشتر از درآمد آن را صرف در چیزهایی که لذت بخش اگر چه شاید نه واقعا لازم است.

من قصد دارم به انجام رسانند.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب