'به یاد ماندنی انجام': NYC Subway برای ضد عفونی کردن هر قطار در هر شب

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تلاش می کند از یک اسپری دستگاه در مترو شهر نیویورک خو

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تلاش می کند از یک اسپری دستگاه در مترو شهر نیویورک خودرو در طول سفر به حمل و نقل متروپولیتن در روز شنبه. Kevin P. کولین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin P. کولین/AP

در یک کنفرانس خبری سه شنبه رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو بود در مورد به درک مقیاس تلاش برای ضد عفونی کردن مترو شهر نیویورک سیستم.

"این چنین به یاد ماندنی انجام, من حتی نمی تواند شروع به توصیف آن را به شما" کومو گفت: طی جلسه مطبوعاتی در حمل و نقل متروپولیتن تسهیلات در کوئینز. "شهر نیویورک مترو سیستم هرگز بسته شده است. این عمل 24 ساعت یک روز چون ما 24 ساعته شهر است."

از آن خواهد شد با این وجود برای پاکسازی با هدف مبارزه با گسترش coronavirus از 1 تا 5 صبح هر روز آغاز و روز شنبه. کومو اعلام کرد: "گام بی سابقه ای" در روز پنج شنبه که همچنین شامل شستشو برای اتوبوس ها در سراسر سیستم حمل و نقل عمومی در هر روز است. و در روز شنبه او روشن ساخته شده است این پروژه که با بسته شدن همه 472 ایستگاه در سراسر سیستم که برای چهار ساعت املا — جامع خواهد شد.

"MTA در حال رفتن به به معنای واقعی کلمه ضد عفونی کردن هر قطار," او گفت. "آن هوشمند است. این کار فشرده. مردم را مجبور به پوشیدن hazmat مناسب. آنها تعدادی از مواد شیمیایی است که ضد عفونی کردن اما به معنای واقعی کلمه شما باید برای رفتن از طریق تمام قطار با یک misting دستگاه با یک اسپری ضد عفونی کننده به معنای واقعی کلمه در هر سطح."

نیویورک, کانون شیوع این بیماری در ایالات متحده است به تازگی دیده می شود برق امید — با تعدادی از عفونت های جدید در هر روز کاهش تدریجی و نشانه هایی از پیشرفت در تعداد بستری شدن در بیمارستان در سطح ایالت. مرگ و میر باقی می ماند "obnoxiously و terrifyingly بالا" کومو گفت و توضیح داد که حداقل 299 نفر در سراسر کشور درگذشت در روز گذشته — اندکی چشم انداز مثبت بیش از مرگ و میر 289 گزارش یک روز قبل از.

بزرگنمایی این تصویر

نصب شده افسر پلیس شهر نیویورک نشسته در خارج از بیمارستان در منهتن در ماه گذشته. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت که او تشویق افسران به شدت اجرای یک دولت قانون الزامی پوشش صورت در عمومی. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

اقامت در خانه نظم برقرار نیویورک کمک کرده است تا نزول مترو ridership در دستور 90%. در همان زمان تغییر کرده است در معرض تعداد زیادی از مردم تجربه بی خانمانی که به دنبال پناه در قطار. مسافران خواهد بود مجبور به ترک ماشین و ایستگاه های در طول تمیز کردن دوره.

"خدمات بهداشت روانی و سوء مصرف [درمان], کار, آموزش, و غیره. — ما باید ارائه می کنند که" کومو گفت: این عملیات به عنوان یک فرصت برای اتصال کسانی که نیاز به این شهر خدمات. "مفهوم" خوب, شما باید اجازه دهید همه خواب در قطار و فقط ماندن در قطار, بی خانمان, چرا که برای آنها خوب' — آن را برای آنها خوب است. ما مدیون آنها بیشتر است و ما مدیون آنها بهتر است."

فرماندار نیز به عقب رانده در برابر منتقدان نیویورک coronavirus مستند برخی از آنها را مسخره دولت ممنوعیت اجتماعات بزرگ با سازماندهی تظاهرات به اصرار لغو محدودیت.

"من درک می کنم متمم اول: شما باید یک استدلال شما می خواهید برای ایجاد خود استدلال God bless America. شما می خواهید به خود را به خطر اندازد سلامت خدا به شما برکت دهد شما را به خطر اندازد سلامت من" او گفت که او تشویق شد, اجرای قانون برای اجرای یک دستور نیاز به استفاده از ماسک در سراسر کشور.

"من اعتقاد دارم که آن را باید اجرا شود چرا که آن را بی پروا آن را غیر مسئولانه" او افزود: "و آن را در مورد زندگی خود را — آن را در مورد افراد دیگر زندگی می کند. و شما لازم نیست که یک حق برای انجام این کار است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب