یک مهاجر پدر می فرستد و پسرش به آمریکا: "من می دانم که او امن'

بزرگنمایی این تصویر بیش از 2000 نفر زندگی می کنند در یک مهاجر گاه در ماتاموروس, مکزیک. بسیاری از پنا

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

بیش از 2000 نفر زندگی می کنند در یک مهاجر گاه در ماتاموروس, مکزیک. بسیاری از پناه جویان که فرستاده شد به عقب در زیر "باقی می ماند در مکزیک" برنامه. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

پس از 10 ماه اودیسه از هندوراس زاغه به شمال تگزاس حومه 17 ساله ماروین Joel زلایا طول می کشد یک جرعه از لیوان وانیل و شگفتی در محیط جدید خود است.

"تاپیک سفارش وجود دارد امنیت," او می گوید. "وجود ندارد آنقدر فقر و بزهکاری."

زلایا است و زندگی با یکی از بستگان در حومه ضد عفونی کننده است که گسترش از دالاس به فورت ورث. او در حال رفتن به دبیرستان و منتظر اولین مصاحبه پناهندگی در ماه ژوئن.

این سرزمین موعود نسبت به بی بضاعت باند آلوده کلنیا که او و پدرش فرار کرد و در تپه تگوسیگالپا هندوراس در بهار گذشته. گرفتن است ماروین جونیور است که در اینجا بدون پدر خود را. آنها از هم جدا در تگزاس و مکزیک مرز در ماه نوامبر به طوری که مرد جوان می تواند به دست آوردن ورود به ایالات متحده است. پدرش ماروین Sr, languishes موقت در اردوگاه پناهندگان در مکزیک است.

با توجه به سیاست فدرال تنها زیر سن قانونی پناهندگی پناهجویان که بدون همراه هستند بلافاصله مجاز در. بزرگسالان و خانواده ها اغلب باید صبر کنید در مکزیک برای دادگاه خود تاریخ.

در شش ماه گذشته صدها نفر از پدر و مادر تکرار این نگران خداحافظی برخی از فرستادن کودکان به عنوان جوان به عنوان پنج ساله با یک خواهر و برادر بزرگتر به صلیب بین المللی پل به امید بهتر و امن تر از زندگی در امریکا است.

بزرگنمایی این تصویر

ماروین Joel زلایا-Garcia, 17, فرار تگوسیگالپا هندوراس با پدرش به دلیل فشار برای پیوستن به باندهای محلی. ماروین در حال حاضر زندگی با عمویش در حومه شهر دالاس در تگزاس است. آلیسون V. Smith برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلیسون V. Smith برای NPR

جوانان تسلیم شدن به آمریکا مهاجرت عوامل در نقطه میانی این پل نمی دانستند اگر آنها را تا به حال دیدن پدر و مادر خود را دوباره. آنها اغلب بخشی از مهاجرت مردم در حال فرار مرکزی آمریکا اپیدمی از جرم و جنایت. اما شانس هستند در به دست آوردن حفاظت در ایالات متحده در حال حاضر تنها در حدود یک در پنج متقاضیان دریافت پناهندگی.

مهاجرت قضات به طور معمول می خواهید برای دیدن اثبات آزار و اذیت. در عین حال بسیاری از مهاجران مانند هندوراس, خانواده, هرگز, گزارش, باند تهدید به اعتقاد پلیس در cahoots با اراذل و اوباش.

"او قطعا بسیار ترسناک داستان که کاملا معتبر می گوید:" دکتر امی کوهن, یک روانپزشک کودک است که دارای تخصص در مهاجر تروما و آشنا با ماروین جونیور مورد. "با این وجود او ندارد زخم یا زخم و یا یک گزارش پلیس تا داستان خود را."

کیت لینکلن-Goldfinch, وکیل مهاجرت در آستین با تجربه در آمریکای مرکزی موارد پناهندگی می افزاید: "این نوع تعمیم باند خشونت موارد از روی حیله و تزویر. آنها سخت را به نفع خود."

زمانی که عوامل آمریکا و گمرک و حفاظت مرزی در زمان ماروین جونیور به بازداشت او می گوید که آنها او را مسخره میکردند.

"آنها از من خواست تعداد زیادی از سوالات و من خندید. آنها گفت: من تا به حال همان داستان را به عنوان هر کس دیگری بود و آن را خالص نهفته است" او می گوید.

ماروین جونیور صرف سه ماه آینده در یک دولت-اجرای سرپناه برای کودکان مهاجر بدون همراه که در آن او می گوید که آنها او را تحت درمان هست.

بزرگنمایی این تصویر

ماروین دارای تلفن همراه خود را با یک عکس از پدرش و خواهر کوچکترش. او در حال حاضر زندگی خود را با حمایت خود و حضور در دبیرستان در حالی که او خود منتظر دادگاه مهاجرت تاریخ. آلیسون V. Smith برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلیسون V. Smith برای NPR

در ماه فوریه منتشر شد به مراقبت از عموی خود در شمال تگزاس به انتظار سرنوشت خود را در ایالات متحده دادگاه مهاجرت. آنها زندگی می کنند در تلخ خانه با یک گروه از مهاجران آسیایی همه آنها کار در نزدیکی و رستوران سوشی.

این همه تولید یک گرداب احساسات ماروین جونیور, قد بلند, gangly و خوش تیپ با یک کاسه کوتاه کردن مو و یک صلیب عیسی در اطراف گردن خود را.

"من خوشحال هستم چون من چپ کودک پناهگاه. من غمگین هستم چرا که من می توانید ببینید خانواده من," او می گوید. "و من مضطرب از آنجا که من نمی دانم چه قاضی در حال رفتن به می گویند بعد من رفتن به دادگاه است."

ماروین جونیور پرونده پناهندگی بر اساس ادعای او این است که یک باند toughs که کنترل خود را در محله و مدرسه متوسطه در هندوراس به او نزدیک یک روز در ماه آوریل گذشته و به او سه گزینه.

"آنها گفت: من می توانم برای آنها کار می کنند و یا خارج شدن از وجود دارد و یا آنها را بکشند من," او می گوید. "اگر من برای آنها کار می کرد من می تواند نگاه کردن به آنها بگویید که زمانی که پلیس بودند و یا فروش مواد مخدر در مدرسه و یا کشتن مردم برای آنها.

"بنابراین من تصمیم به ترک است."

آنها ساخته شده راه خود را به مرز تگزاس که در آن به تعجب خود را از قوانین تغییر کرده بود. دیگر نمی شد CBP انتشار پدر و مادر و فرزند متقاضیان پناهندگی به ایالات متحده به صبر خود را برای جلسات. تحت تهمت سیاست دولت در نظر گرفته شده برای پایان دادن به "گرفتن و انتشار" آنها را به باقی می ماند در مکزیک در حالی که پرونده های آنها در حال انتظار.

ماروین زلایا Sr. و ماروین جونیور به پایان رسید تا در یک بدوی اردوگاه آوارگان در ماتاموروس فقط سراسر از Brownsville, Texas.

"این بد بود" پسر می گوید. "وجود دارد که ما نمی باید یک چادر و بارید. ما را خواب بر روی زمین و زمانی که آن را آغاز باران, ما می خواهم ایستاده تا آن را متوقف کرده است."

بزرگنمایی این تصویر

ماروین زلایا-Garcia, 43, چپ هندوراس 10 ماه پیش پس از او مورد آزار و اذیت برای پیوستن به یک باند محلی. پس از از دست دادن خود را در پرونده پناهندگی او باقی می ماند در ماتاموروس اردوگاه. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

ماروین جونیور مریض شدم. آنها در آنجا ماند گه. زمانی که جبهه سرد وزید در آنها لرزیدند در نازک اهدا ژاکت.

اردوگاه خطرناک بود ،

ماروین جونیور می گوید اوباش menaced او را در هر زمان او در سمت چپ برای رفتن به فروشگاه. بدتر اخاذی باندهای شد جارو کردن مهاجران در سراسر شهر و برگزاری آنها برای باج.

"این سخت است برای یک نوجوان در اینجا" پدرش گفت: در مصاحبه ای در ماه نوامبر. "همه در اطراف در اینجا گانگستر در حال جذب جوانان است. ما فرار هندوراس به همین دلیل برای فرار از باندهای. و این همان چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا."

یک بار دیگر پدر و پسر تا به حال یک انتخاب دشوار است به — ماندن یا رفتن. بنابراین ماروین Sr. او را در آغوش کشید و پسر که به او اعتماد به خدا و فرستاده او را در سراسر دروازه بین المللی پل.

در حال حاضر ماروین جونیور یک فرصت.

بزرگنمایی این تصویر

موقت دادگاه مهاجرت امکانات (سمت چپ) ساخته شده اند از طرف ایالات متحده از ریو گراند. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که با استفاده از آنها به سرعت داوری پناهندگی متقاضیان انتظار در مکزیک است. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

پدر او نیرومند و درشت هیکل 43 ساله سابق گارد امنیتی ممکن نیست. او نشسته despondently در ماتاموروس کمپ یک بعد از ظهر در اوایل فوریه به عنوان یک هموطن تخم مرغ سرخ شده در یک کوره.

که صبح ماروین Sr. خود قرار داده بهترین مجموعه ای از اهدا لباس سفید و شلوار لی و یک خاکستری hoodie — و واصل به حمل دادگاه در تگزاس طرف پل به درخواست برای پناهندگی.

"قاضی من همه چیز را تکذیب کرد," او می گوید صراحت. او گفت: "من اثبات شد قریب به اتفاق نیست."

او گفت: "این پسر من است که در معرض خطر نه من."

ماروین Sr. همچنان به زندگی در یک چادر کمپینگ موقت در اردوگاه پناهندگان احاطه شده توسط لباس خطوط پخت و پز آتش سوزی و ناامیدی. او هیچ خوب گزینه های سمت چپ.

او می تواند درخواست پناهندگی خود را انکار اما او نه خوش بینانه در مورد نتیجه ای متفاوت.

بزرگنمایی این تصویر

ماروین Sr. منتظر در خط بین المللی پل برای نهایی خود مهاجرت شنوایی. یک قاضی را تکذیب کرد درخواست خود را برای پناهندگی که بعد از ظهر. ماروین باقی مانده در ماتاموروس اردوگاه پناهندگان با هیچ خوب گزینه های سمت چپ. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

او می تواند سعی کنید به دزدکی حرکت کردن در سراسر ریو گراند و ورود به ایالات متحده به طور غیر قانونی اما گشت مرزی است در همه جا.

و یا او می تواند بازگشت به تگوسیگالپا که در آن همسرش, Maritza با این نسخهها کار در یک کارخانه ساخت لباس برای 40 دلار در هفته و مراقبت خود را برای دختر 10 ساله جودیت. اما او قرض $2,500 به پرداخت هزینه برای سفر شمال و او می گوید اگر او نمی پرداخت آن را به عقب او باید برای آنها وثیقه — خانه خود را.

"من مقدار زیادی از بدهی در هندوراس" او می گوید. "من نیاز به رفتن به آمریکا برای ایجاد برخی از پول."

یک نقطه روشن است که ماروین جونیور

"من از دست داشتن او نزدیک است. ما هرگز از هم جدا شده است قبل از" پدر می گوید: چشمک زدن پشت اشک "اما من می دانم که او امن است."

به تاریخ برخی از 60,000 پناهجویان مانند ماروین زلایا Sr. در انتظار مکزیکی, شهرهای مرزی در حالی که موارد خود را بازی. در فوریه. 28 یک دادگاه تجدید نظر فدرال در کالیفرنیا مسدود سیاست دولت شناخته شده به عنوان باقی می ماند در مکزیک اما بعد در آنجا ماند ، مورد انتظار به پایان رسید تا قبل از دیوان عالی ایالات متحده.

بزرگنمایی این تصویر

ماروین جوئل در حال حاضر زندگی در حومه دالاس. به زودی او را به 18 و درخواست برای پناهندگی به عنوان یک فرد بالغ در حالی که پدرش languishes در یک اردوگاه پناهندگان در ماتاموروس قادر به پیوستن به او. آلیسون V. Smith برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلیسون V. Smith برای NPR


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب