جهانی خارج از پزشکی کارگران در حال حاضر به نظر می رسد به سمت خانه

ژوهانسبورگ - تجهیزات پزشکی شده بود حمل می شود. برنامه ریزی آغاز شد و یک سال در پیش است. سپس coronavirus وارد و

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

ژوهانسبورگ - تجهیزات پزشکی شده بود حمل می شود. برنامه ریزی آغاز شد و یک سال در پیش است. سپس coronavirus وارد و دکتر Charmaine Emelife قلب غرق شد.

سالانه سفر به نیجریه به ارائه مراقبت های پزشکی رایگان — گل سرسبد پروژه از انجمن نیجریه پزشکان در آمریکا — تا به حال شده است برای شروع روز شنبه اما نمی تواند. در حال حاضر 4000 عضو سازمان مانند مهاجر گروه پزشکی در سراسر جهان است تقلا برای راه های دیگر برای کمک به بازگشت به خانه که در آن ممکن است مورد نیاز بیشتر از همیشه قبل از.

جهانی "فرار مغزها" از متخصصان پزشکی به غنی کشور را ترک کرده است کشورهای در حال توسعه در آفریقا و آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین و جاهای دیگر بدون ده ها هزار نفر از کارگران بسیار ماهر. برخی از 30 درصد از پزشکان در ایالات متحده و یک سوم از کسانی که در بریتانیا خارجی بودند-به دنیا آمد که از سال 2016 به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است.

در همان زمان کشورهای جنوب صحرای آفریقا دردناک کمبود متخصصان پزشکی با دسترسی به فقط 3 درصد از جهان را در سلامت کارگران با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. نیجریه دارای چهار پزشکان در هر 10000 نفر. کنیا فقط دو.

اما حتی به عنوان برخی از پزشکان و پرستاران و دیگران در خارج از کشور آرزوی بازگشت به کمک coronavirus بحران آنها با محدودیت های مسافرتی است که ناودان مرزها و بسته فرودگاه بین المللی.

"وجود دارد گفت: به هیچ تجاری پروازهای مسافری رفتن به نیجریه از آمریکا و ایالات متحده را دریافت نمی همان پرواز" Emelife نیجریه انجمن رئیس جمهور گفت: آسوشیتد پرس. "موضوع رفتن به نیجریه در این نقطه به کمک یک مکالمه."

این انجمن در حال جمع آوری پول برای خرید و کشتی تجهیزات حفاظتی برای کارگران خط مقدم رسیدن به مراتب فراتر از آن ایالات متحده پایه برای منابع.

هنگامی که شیوع بیماری ابولا در غرب آفریقا در 2014-16 به طور خلاصه به نیجریه, انجمن با تمرکز بر ارسال "تن تن" از دنده محافظ Emelife گفت.

اما این کار به مراتب سخت تر در حال حاضر به عنوان بقیه جهان در رقابت برای همان منابع.

بنابراین انجمن نیز به بررسی پزشکی از دور Emelife گفت که در آن اعضای توانید ارائه از راه دور مشاوره برای بیماران در نیجریه که در آن برخی از شیوه های پزشکی خصوصی را تعطیل از احتیاط بیشتر محدود کردن گزینه های برای مراقبت از.

"اگر آنچه که اتفاق می افتد در آمریکا یا ایتالیا باید جرات اتفاق می افتد در نیجریه وجود دارد خواهد بود, کامل, کل, اختلال," دکتر گفت: Biodun Ogunbo که بسته خود را خصوصی مرکز جراحی در پایتخت ابوجا برای یک ماه پس از این کشور اولین موارد گزارش شده است.

در حال حاضر نیجریه موارد تعداد نزدیک به 450 اما کارشناسان بهداشت می گویند آفریقا است فقط هفته پشت اروپا و ایالات متحده در گیر و بدترین هنوز به آمده است.

"این پرسنل که در ماده" Ogunbo گفت. "ما لازم نیست که تعداد آموزش پزشکی پزشکان و پرستاران و داروسازان" برای مراقبت 24 ساعته است که برخی از بیماران مبتلا به ویروس نیاز دارید.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفيف علائم مانند تب و سرفه. اما برای برخی به خصوص افراد مسن و کسانی که مبتلا به مشکلات سلامتی دیگر آن می تواند باعث ذات الریه و مرگ است.

هزاران نفر از نیجریه پزشکی کارگران در خارج از کشور, Ogunbo گفت که "قطعا 100%" بود خوش آمدید همراه با بینش چگونه ویروس موارد در حال درمان در خارج از کشور.

Emelife گفت: حتی مواردی از قبیل صابون و آب تمیز مورد نیاز در بخش هایی از نیجریه. پرجمعیت ترین کشور آفریقا اخیرا با پیشی گرفتن از هند به بزرگترین تعداد زیادی از مردم زندگی در فقر شدید.

"ما باید برای کمک به مراقبت از مردم در خانه و ما در حال کار بر روی آن را با این COVID-19 pandemic," او گفت:. "ما عاشق کشور ما است."

برخی از مهاجر گروه با توسل به فرهنگ مشترک در این زمان از انزوا.

"ما فیلیپینی ارزش ها و صفات ... خواهد ما را قوی و انعطاف پذیر در این مدت تلاش" سازمان ملی فیلیپینی پزشکان آمریکایی نوشت: در بیانیه ای در COVID-19. "ما مردم که می رسد و به نظر می رسد پس از هر یک از دیگر." گروه همکاران با مانیل-بر اساس فیلیپین انجمن پرستاران به صورت آنلاین سمینارها در این بیماری همه گیر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

انجمن پاکستان پزشکان و جراحان از بریتانیا خواسته اعضای این ماه به مشورت بیماران در پاکستان از طریق ویدئو کنفرانس. "پاکستان نیاز شما بیشتر از همیشه قبل از ،

این هفته دکتر Sefa Ahiaku به روز رسانی وب سایت از غنا پزشکان و دندانپزشکان ارتباط انگلستان با اگهی از غنا مبتنی بر همکار — "Coronavirus هیچ respecter که مردم در حال," او گفت: — و جمع آوری کمک مالی درخواست تجدید نظر برای خرید دنده محافظ برای دیگران در این کشور غرب آفریقا.

"برای ما مرگ واقعا به ارمغان آورد و آن را نزدیک به خانه" Ahiaku گروه معاون رئیس جمهور گفت:. "ما می خواهیم برای کمک به. که تمایل حاد تر هنگامی که وجود دارد یک بحران است."

غنا مانند نیجریه دارای قفل شده پایین خاصی بالا-جمعیت مناطق به جای کل کشور است. تشكیل گروه امیدوار است برای کمک به جوامع روستایی "که اصلا لوکس از بستن درهای خود را" بهبود بهداشت پیش از این ویروس ممکن است گسترش یافته است.

"من واقعا تشویق پزشکان من صحبت کردن در غنا است که در حال نگه داشتن یک سطح سر" Ahiaku گفت: به عنوان کشور virus موارد نزدیک به 650.

او غنا-بر اساس یکی از همکاران صحبت شده بود با دولت در راه برای ساده کردن این فرآیند بسیار حرفه ای پزشکی در خارج از کشور می تواند به خانه آمده و ارائه خدمات خود را, او گفت:.

او امیدوار است که این بیماری همه گیر ممکن است منجر دولتها به سرمایه گذاری بیشتر در سیستم های بهداشتی به کارگران پزشکی انگیزه بیشتری برای ماندن در خانه و یا بازگشت ،

در نیجریه که رفتن خارج از کشور برای درمان پزشکی است که به خوبی شناخته شده عمل در میان برخی از مقامات دولتی Ogunbo نبود بنابراین مطمئن شوید.

"من می گویند:" خدا را شکر که ما اصلا وحشتناک همه گیر" در کشور گفت: اما این بدان معنی مقامات دریافت نکرده اند این نوع از شوک که ممکن است منجر به تغییر.

"آنها در حال رفتن به فردا می آیند و می گویند" ما نیاز 50,000 پزشکان اجازه دهید شروع به ایجاد فضاهای آنها را پس از آنها به طوری که آنها خیلی راحت و شاد در نیجریه آنها نمی خواهد هر جای دیگری" Ogunbo گفت. "آنها نمی خواهد انجام دهد."

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن