یک مراسم تشییع جنازه مدیر, درس برای زندگی

"در پایان روز, مهم نیست که چگونه فردی هستیم ما نمی خواهیم متعلق به کسی است. Norman J. Williams4 آوریل سال

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Norman J. Williams, مدیر وحدت تشییع جنازه سرو در شیکاگو است. بیل هیلی/WBEZ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بیل هیلی/WBEZ

Coronavirus اتحادش را تغییر خیلی در مورد ما زندگی می کند اما آن را نیز تغییر چگونه ما را در مقابله با مرگ است.

اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات اساسا آورده پایان دادن به مجالس ترحیم و یادبود که در آن مردم می توانند سهم خود را در غم و اندوه است. مختصری در آغوش به راحتی یک عزادار است و به طور بالقوه کشنده است.

"ما همه به چالش کشیده شده توسط چگونه به حرکت نیازهای عاطفی در حالی که ورزش اقدامات احتیاطی مناسب می گوید:" Norman J. Williams, زمان مدیر وحدت تشییع جنازه سرو در شیکاگو است.

ویلیامز خانواده خود را آغاز مراسم تشییع جنازه شرکت در سال 1937. آنها دیده می شود بسیاری از خانواده ها از طریق برخی از سخت ترین زمان است.

کار آنها این است که نه فقط به دفن مرده اما به راحتی زندگی می کنند--در حال حاضر از شش پا فاصله.

"اولین چیزی که شما می خواهید برای انجام شده است به آنها برسد و آنها را لمس می گوید:" ویلیامز.

اما coronavirus که در حال حاضر ادعا کرد بیش از 7000 آمریکا زندگی همه تغییر کرده است این.

مجالس ترحیم و یادبود خدمات شده اند به شدت محدود بود. ملی مدیران مراسم تشییع جنازه انجمن توصیه می کند که مجالس ترحیم محدود شود به بیش از ده نفر که نشسته و جدا از یکدیگر است.

برخی از کلیساها و کنیسه ها در حال ارائه جریان ویدئو از خدمات است. اما خانه های مراسم تشییع جنازه شده اند آهسته تر برای انطباق با فن آوری های جدید.

در کنار هم اما جدا از هم است که بسیار ضد و نقیض برای افرادی که به دنبال آرامش را از دوستان و خانواده.

"غم و اندوه است که معمولا بسیار صمیمی و فرآیند فیزیکی است که انجام می شود در گروه" ویلیامز می گوید. و در این لحظه مردم تکیه بیشتر بر سنت های دینی خود ایمان یا شفا از دوستان نزدیک اتاق تا حد زیادی خالی است.

آیا صبر کنید

"در حال حاضر این است که مردم در واقع نیاز به نظم و انضباط از نگه داشتن در تماس منظم," او می گوید.

ویلیامز' مادر و دوستان خود را به عنوان آنها رشد و وجود تعداد کمتری از آنها در سمت چپ یک رشته از تماس با یک دیگر هر روز حتی اگر فقط برای چند دقیقه.

او در حال حاضر نگرانی در مورد افراد مسن بازماندگان عزاداری خود را به دوستان و همکاران که فوت کرده اند از COVID-19. آنها به احتمال زیاد شده است در معرض ویروس.

بسیاری از آنها در حال حاضر در سمت چپ خود را فقط به عنوان هر کس می رود به عمل انزوای اجتماعی. آنها نیاز به کسی رادار.

ویلیامز اخطار می دهد کسانی که فکر می کنم آنها باقی خواهد ماند و دست نخورده توسط ویروس: اجازه ندهید "روز قبل از شما در رسیدن به افرادی که در خانواده گسترده" ویلیامز می گوید: "اگر نه از طریق یک تماس تلفنی از طریق متن."

که نظم و انضباط واقعا مهم ویلیامز می گوید و پس از انجام بسیاری از کمی سنت است که به ما آموخته که کودکان.

"چیزهایی که ما یاد گرفتیم از ما پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ها چیزهایی هستند که گناه به اندازه کافی در حال اثبات خود را به طوری عاقلانه" ویلیامز می گوید. "هر کودک است که خارج از بازی که مادر یا مادر بزرگ می گوید: "شستن دست های خود را قبل از شما آمده است به جدول' می توانید به یاد داشته باشید که صدای."

"بنابراین اگر وجود داشت همیشه یک زمان برای ما به نوعی به یاد داشته باشید چیزهایی که ما یاد گرفتیم که, کودکان, که, مهم نیست چقدر مستقل شما می خواهید می شود شاید در حال حاضر نیز زمانی که شما می خواهید به شناخته می شود و...که کسی را برای رفتن به نوع از بررسی با شما و می شود و به دست شما اگر آنها نمی شنیدن از شما."

در حالی که ما برای منزوی کردن خودمان به سرعت گسترش coronavirus این است که زمان به تنهایی.

"گاهی اوقات آن را به خوبی برای مردم به دانستن که در آن شما در حال رفتن و چگونه شما در حال رفتن به خارج و هنگامی که شما در حال انتظار بازگشت" توصیه ویلیامز "از آنجا که در پایان روز, مهم نیست که چگونه فردی هستیم ما نمی خواهیم متعلق به کسی است.

"اجازه بدهید ما با آنها در تماس با کسانی که ما را دوست دارم. اجازه بدهید با ما در تماس باشید."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب