یک خانواده شد و گفت: آنها نمی تواند در پدر و مادر خود را' کفن و دفن. سپس فرزنو تغییر ذهن خود را

شش خواهر و برادر ایستاده بود و اطراف بسته خاتم در فرزنو یادبود باغ ایستاده شش فوت از هم جدا با گل در دست به عن

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

شش خواهر و برادر ایستاده بود و اطراف بسته خاتم در فرزنو یادبود باغ ایستاده شش فوت از هم جدا با گل در دست به عنوان یک کشیش به او نعمت به پدر و مادر خود را.

در گورستان جاده شد 10 خودرو پارک شده با پنجره های خود را باز مسافران peeking را به تماشای.

این بود که چگونه این خانواده تصور می کرد گفت: نهایی خود خداحافظی به پدر و مادر 82 ساله Antonia Gordillo و 85 سال سن آگوستین Gordillo که هر دو درگذشت, در اوایل ماه آوریل از COVID-19. اما آن را بسیار بیشتر از آنها در ابتدا وعده داده شده گفت: پدر آیدا Alvarez.

پس از گفت هیچ کفن و دفن و یا تشییع جنازه تجمعات اجازه داده می شود, خانواده تحت فشار قرار دادند. در عرض یک روز Fresno County تغییر دوره و اجازه خانواده برای حضور در دفن چهارشنبه.

تبلیغات

"آنها می خواستند فقط در فیلم و ارسال آن را به ما و ما با آن خوب" آلوارز گفت. "من اساسا به آنها گفت که ما می خواستیم حداقل 10 دقیقه از وقت خود را با آنها و ما را قادر به اجازه می دهد آنها را مناسب کاتولیک بود...."

خانواده را تجربه ویترین چگونه با دستورالعمل های روشن به دنبال تدفین استان ها در ادامه به تصمیم گیری های دشوار در پرواز است.

در سراسر کشور مدیران مراسم تشییع جنازه در حال حاضر به برگزاری مراسم عزاداری در کلیساهای کوچک و یا محدود کردن خدمات به کوچک graveside تدفین با بیش از 10 نفر در حال حاضر.

تبلیغات

دیگران در حال پخش و جریان ویدئو از مراسم برای عزیزان خود و یا ضبط تدفین برای خانواده ها. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود livestreaming مجالس ترحیم و محدود کردن حضور فیزیکی فوری اعضای خانواده.

"به نظر من داشتن بسته به دفن خود را پدر و مادر یکی از آن چیزهایی که ضروری است ما باید قادر به انجام است."

Fresno County سرپرست برایان Pacheco

آلوارز گفت: بعد از پدر و مادر منتقل شدند به یک مراسم تشییع جنازه به خانه خانواده اش گفته بود دفن شد و برنامه ریزی شده برای 15 آوریل است. در جهت county, مقامات بهداشت خانواده دعوت نشده بود و به جای ارائه شد ضبط.

مصمم برای چیزی بیشتر آلوارز در تماس با مقامات محلی از جمله Fresno County سرپرست برایان Pacheco.

تبلیغات

Pacheco مطلع شد از خانواده را از نگرانی در دوشنبه شب و ارائه پرونده خود را در طول یک شنبه جلسه هیئت مدیره با مقامات بهداشت و درمان در حال حاضر.

"هر روز ما در هر اجرا یک خطر با ترک خانه ما, اما ما باید برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی و آیا این چیزهایی که ضروری," Pacheco گفت. "به نظر من داشتن بسته به دفن خود را پدر و مادر یکی از آن چیزهایی که ضروری است ما باید قادر به انجام است."

بر فرض که این سرپرستان آمد به یک توافق که 10 مستقیم اعضای خانواده اجازه داده می شود در نزدیکی تابوت و نیاز به پایه شش فوت از هم جدا و پوشیدن ماسک. علاوه بر این 10 خودرو اجازه داده شد به گورستان, اما مسافران نمی تواند ترک وسایل نقلیه.

که نبود ایده آل آلوارز گفت: اما این قابل فهم بود تحت شرایطی. "آنها می تواند به راحتی گفت:" این است آنچه در آن است. با عرض پوزش هیچ چیز ما می توانید انجام دهید.'"

تبلیغات

Fresno County مقامات بهداشت در ابتدا قاطعانه در مورد اجازه می دهد هر گونه خدمات در خانه های مراسم تشییع جنازه و یا گورستان تا حدودی به دلیل نگرانی هایی که این خدمات بودند گسترش این ویروس در سایر نقاط کشور Pacheco گفت. در این خانواده مورد بسیاری از Gordillos' کودکان در حال حاضر آزمایش مثبت برای این ویروس پس از مراقبت از آنها شدند و قرنطینه با خانواده های خود.

تا کنون Fresno County فقط هفت کشته و 295 موارد مثبت یک نرخ پایین تر از سایر استان ها یک اندازه مشابه.

Pacheco گفت که به دلیل وجود دارد هیچ دستورالعمل های روشن به Fresno County Health Department شده بود تکیه نسبت به ممنوعیت تمام مجالس ترحیم تا زمانی که اقامت در خانه سفارش برداشته شد.

"این تصمیم گیری آسان. اما آن را نمی مهربان چیزی که برای انجام" Pacheco گفت.

تبلیغات

اگر هر خانواده بودند برای شکستن دستورالعمل شهرستان خواهد برگرداندن به یک پتو بان. تا کنون که مورد نشده است. روز چهارشنبه مراسم تشییع جنازه صورت گرفت.

کشیش یک دوست خانوادگی بود و بیش از شش فوت از تابوت و اعضای خانواده به عنوان او صحبت کرد و نوع کلمات مورد Gordillos. گورستان کارکنان نیز نگه داشته و خود را به فاصله یک کلانتر معاون ایستاده خارج شد و نیاز نیست Pacheco گفت.

دو خواهر و برادر ایستاده بود به خصوص دور از پدر و مادر خود را' تابوت چرا که آنها تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس به دیگران بود. هنگامی که کشیش به این نتیجه رسیدند این مراسم هر یک با نزدیک شدن به پدر و مادر خود را به طور جداگانه در آغوش گرفتن در تابوت قبل از خروج خود را از گل و خداحافظی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب