معاون گفته نشان داد وحشتناک کوبه برایانت تصادف عکس در نوار. یک پوشش رسوایی گرفت

نوشته شکایت در آمد سه روز پس از سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن Kobe Bryant او و هفت نفر دیگر: در باخا کالیفرنیا

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

نوشته شکایت در آمد سه روز پس از سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن Kobe Bryant او و هفت نفر دیگر: در باخا کالیفرنیا نوار و جلو پنجره در نورواک یک جوان Los Angeles County sheriff معاون شد نشان وحشتناک عکس های گرفته شده در صحنه از فاجعه است.

"او روز هلیکوپتر رفت و عکس گرفت از محل سقوط و بدن" نویسنده نوشت.

این گزارش واصل درست پس از نیمه شب در یک فرم تماس در بخش کلانتر وب سایت تولید یک ایمیل به کلانتر اطلاعات اداره یک تیم که دسته رسانه ها درخواست.

از آن نقطه نزدیک به پنج هفته رهبری کلانتر تلاش برای نگه داشتن درب ظرف را در این قسمت به جای زیر نرمال تحقیقی پروتکل — حتی پس از تعیین چند که بیشتر نمایندگان به دست آمده بود عکس, با توجه به مصاحبه.

تبلیغات

تلاش برای جلوگیری از افشای عمومی از نمایندگان اقدامات به صورت جدی آغاز شد با یک سفارش از کلانتر الکس بیانوبا به آنها بی سر و صدا حذف عکس یک حرکت است که برخی در داخل گروه و همچنین کارشناسان حقوقی گفت: می تواند به مقدار تخریب شواهد.

پس از بار فاش هفته گذشته که نمایندگان مشترک, عکس, Villanueva گفت که راه اندازی یک بررسی. اما در حال حاضر وجود دارد نصب خواستار تحقیقات مستقل به این موضوع که آخرین در یک سری از رسوایی به پریشان این کشور بزرگترین کلانتر در سال های اخیر است.

Patti Giggans صندلی کلانتر غیر نظامی نظارت کمیسیون گفت که او انتظار دارد بیانوبا برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده در موقع راه است که تخریب عکس "به نظر می رسد مانند یک پوشش از سوء." او افزود: "من امیدوار هستم که این مورد نیست."

یوسف Giacalone که می آموزد روش های پلیس در, John Jay College of عدالت کیفری در نیویورک گفت: "کلانتر و سنن و شکایت.

تبلیغات

برای شروع او گفت: این اداره باید حفظ شود عکس, ضبط هر گونه تلفن های همراه استفاده می شود به آنها را و ساخته شده برخی از تصاویر ارسال شد به صورت الکترونیکی به هر کسی که در خارج از سازمان.

"این در حال حاضر شکوفا شده به یک ظرف غذا واقعی," Giacolone گفت.

او و دیگران گفت: تنها اعتماد به نفس را در خارج بررسی است.

"ما باید در ارتباط با مردم خارج بررسی آنچه اتفاق می افتد در داخل بخش که سرند با فساد" گفت: Patrisse Cullors از بنیانگذاران سیاه زندگی مهم است که حمایت بیشتر برای پاسخگویی و شفافیت در سازمان. Cullors پیشگام مبارزه برای اندازه گیری R, ابتکار در روز سه شنبه رای گیری که امن احضاریه قدرت برای نظارت کمیسیون.

وجود دارد یک "تضاد منافع" هنگامی که یک بخش به بررسی خود گفت: جسیکا لوینسون استاد در Loyola Law School.

"و اجازه دهید صادقانه به خصوص این بخش," او گفت: در حالی که همچنین با انتقاد از نحوه اتهامات به کار گرفته شد در ابتدا. "این ایده که کلانتر [نمایندگان] می تواند به نگه داشتن تلفن های خود را و انگشت کوچک-قسم به پاک کردن شواهد و مدارک است که چگونه شما در مورد این."

یک وکیل به نمایندگی از ونسا برایانت درخواست کلانتر امور داخلی رسیدگی به اتهامات و "شدیدترین ممکن است نظم و انضباط" برای کسانی که مسئول.

Gary C. Robb به نام ادعا رفتار "غیر قابل توجیه و اسفناک است."

تبلیغات

"این غیر قابل نقض نجابت انسانی و احترام و حقوق و حریم خصوصی قربانیان و خانواده های آنها" او در بیانیه ای گفت.

بیانوبا ارائه شده اندک جزئیات در دامنه تحقیقات خود را و یا کسانی که در این بخش در حال انجام آن است. Giacolone و حقوقی دیگر ناظران گفت: این کاوشگر باید بیش از تبدیل به شهرستان دفتر بازرس کل است که گزارش به کلانتر.

بیانوبا نیست پاسخ به درخواست های مکرر برای دیدگاه توسط بار. در مختصر مکالمه تلفنی روز شنبه او تشبیه روزنامه نمایش داده شد به تلخیص.

"من چیزی برای گفتن به شما," او گفت: قبل از حلق آویز کردن.

روز دوشنبه در بیانوبا به مصاحبه با چند پخش رسانه. NBC-4 گزارش داد که بیانوبا گفت: او متمرکز حاوی انتشار این عکس ها به جای مجازات نمایندگان. او گفت: هشت نمایندگان درگیر شدند اما او نمی شناخت هر یک از آنها.

"تا به حال ما از انجام اصلی روال معمول که از بین بردن همه از وظیفه و همه وکلا و همه آن خواهد بود که افزایش شانس ده برابر شده که این عکس ها را به نحوی ساخته شده راه خود را به حوزه عمومی است. و این است که قطعا آنچه ما نمی خواهیم," او گفت: ایستگاه.

با توجه به NBC-4, Villanueva گفت: هیچ گروه سیاست به طور خاص آدرس معاونان عکاسی از جمله تصادف صحنه های شخصی خود را در تلفن های همراه و این که او قصد دارد به تغییر است.

با توجه به کلانتر دستی از سیاست ها و روش های اعضای نباید استفاده شخصی از تلفن همراه "برای ضبط, ذخیره, سند, فروشگاه, انتقال, و/یا جلو هر گونه تصویر و سند, صحنه و یا محیط زیست گرفته شده به عنوان یک نتیجه از کار خود را و یا در حالی که انجام بخش رسمی کسب و کار است که در دسترس نیست و یا قابل دسترس برای عموم است."

تبلیغات

بیانوبا مواجه شده است و بررسی بر روی تعدادی از تصمیم گیری های پس از او در زمان کار در اواخر سال 2018 از جمله تلاش به جلو و عقب معاون انضباط اصلاحات اعمال شده پس از یک زندان سوء استفاده رسوایی که پایین آورده دیرین کلانتر لی باکا و دیگر رهبران همراه با استخدام گیری و عدم تطابق با اطلاعات درخواست از بازرس کل و دیگر ناظران عمومی و رسانه های خبری.

ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی علت Jan. 26 تصادف در نزدیکی اسلام آباد. سخنگوی پیتر Knudson گفت: او می داند که از هیچ زبان رسمی در هیئت مدیره سیاست های که نیاز به سازمان های محلی به تسلیم شدن عکس که ممکن است مفید برای پرس و جو. او گفت: "اگر وجود دارد تصاویری از یک تحقیقی ارزش ما درخواست مقامات محلی برای کسانی که تصاویر است."

اگر چه شهروند گزارش فرستاده شد به کلانتر اطلاعات اداره کاپیتان که سران که خورخه والدز گفت: بار هفته گذشته بود که او "غافل از هر گونه شکایت" و این که "هیچ سفارش داده شده به حذف هر گونه عکس."

او در پاسخ به پرسش.

پنج کارکنان در باخا کالیفرنیا نوار و جلو پنجره کار یکشنبه شب گفت: آنها تا به حال هیچ دانش معاون اشتراک گذاری عکس ها وجود دارد. کسی که ثبت این شکایت ها پاسخ نمی دهند به چندین درخواست مصاحبه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن