یک COVID-19 داستان موفقیت در رواندا: رایگان تست ربات مراقبان

یک ربات معرفی خود به بیماران در کیگالی رواندا. روبات مورد استفاده در رواندا مراکز درمان می توانید صفحه

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

یک ربات معرفی خود به بیماران در کیگالی رواندا. روبات مورد استفاده در رواندا مراکز درمان می توانید صفحه نمایش مردم برای COVID-19 و تحویل غذا و دارو در میان کارهای دیگر. روبات اهدا شد توسط برنامه توسعه سازمان ملل متحد و رواندا وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری است. سیریل Ndegeya/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سیریل Ndegeya/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

در برخی از مکان ها در جهان در حال حاضر گرفتن تست شده برای COVID-19 باقی مانده است دشوار یا تقریبا غیر ممکن است. در رواندا شما ممکن است فقط تست شده به صورت تصادفی به عنوان شما در حال رفتن پایین خیابان.

"هر گاه کسی در حال رانندگی یک وسیله نقلیه, دوچرخه, موتور سیکلت و یا حتی راه رفتن هر کس خواسته است اگر شما مایل به دریافت تست شده می گوید:" سابین Nsanzimana مدیر کل رواندا پزشکی مرکز است که بازوی وزارت بهداشت که مسئول مقابله با COVID-19. مقامات بهداشت در تجهیزات حفاظت شخصی اداره آزمون. Nsanzimana می گوید آزمایش داوطلبانه است اگر چه برخی دیگر می گویند امتناع ناپسند است.

مجموعه نمونه — از یک سواب کردن بینی — و پر کردن اطلاعات تماس کارهای اداری طول می کشد حدود 5 دقیقه.

"همه این نمونه ها فرستاده می شوند تا به آن روز به آزمایشگاه" Nsanzimana می گوید. "ما یک آزمایشگاه در اینجا در کیگالی. ما همچنین دیگر شش آزمایشگاه در استان های دیگر."

با وجود اینکه طبقه بندی شده توسط بانک جهانی به عنوان یک کم درآمد کشور و علی رغم منابع محدود رواندا قول داده است برای شناسایی هر coronavirus مورد. هر کسی که تست مثبت است بلافاصله در قرنطینه اختصاصی COVID-19 درمانگاه. هر گونه تماس از این مورد است که تلقی در معرض خطر هستند همچنین قرنطینه یا در یک کلینیک و یا در خانه تا زمانی که آنها می تواند آزمایش می شود.

Nsanzimana می گوید: سلامت کارگران تماس بگیرید و یا بازدید از هر بالقوه تماس از کسی که تست مثبت است.

"ما واقعا بر این باورند که انجام این کار مهم است تا مطمئن شوید که ما شناسایی و ردیابی که در آن ویروس می تواند" او می گوید.

جامع تماس با ردیابی یک وظیفه است که غرق در کشورهای به مراتب بیشتر از منابع رواندا. رواندا درآمد سرانه حدود 2000 $در هر سال است. در عین حال همه آزمایش و درمان برای این ویروس ارائه شده است به صورت رایگان.

آن را هزینه های دولت بین $50 $100 برای اجرای یک coronavirus آزمون. Nsanzimana می گوید. به منظور آزمون هزاران نفر در روز رواندا را آغاز کرده است با استفاده از یک فرآیند به نام "استخر تست." مواد از 20-25 بینی سواب همه را به یک ویال و اجرا از طریق دستگاه. این اجازه می دهد تا آنها را برای تست به مراتب بیشتر نمونه در یک بار. اگر آنها به یک نتیجه مثبت و سپس تمام سواب که در رفت و اولیه که ویال تست شده به صورت جداگانه و به دقت اشاره کردن به کسی که آلوده است.

Nsanzimana می گوید رواندا را تجربه برخورد با دیگر بیماری های عفونی شیوع بیماری های است که کمک به آن را در حال حاضر در طول بیماری همه گیر.

این کشور با استفاده از سیستم ها و تجهیزات آن در حال حاضر در محل برای رسیدگی به اچ آی وی است.

"اصلی ماشین آلات ما با استفاده از برای COVID تست HIV ماشین آلات است که (در حال حاضر) وجود دارد," او می گوید. "ما با استفاده از همان ساختار و همان مردم همان زیرساخت ها و آزمایشگاه تشخیص است اما استفاده از آن را به COVID تست."

پس از ضبط آن مورد اول در اواسط ماه مارس در این کشور از 12 میلیون ثبت کرده است فقط بیش از 1200 موارد است. اوهایو دارای اندازه مشابه جمعیت و اخیرا گزارش تقریبا از 1200 نفر در روز است.

"رواندا انجام چند چیز است که کاملا هوشمند می گوید:" سماع Sgaier سر Surgo بنیاد که به تازگی راه اندازی یک دیتا جدید ابزار برای تجزیه و تحلیل روند در اطراف COVID-19 سراسر آفریقا. "یکی از آنها در پاسخ واقعا زود است. آنها با قرار دادن برخی از دقیق ترین مستندات در محل نسبت به هر کشور آفریقایی است. در واقع ما شده است نظارت فیزیکی فاصله داده در سراسر این قاره و رواندا کرایه من فکر می کنم دوم آنها فیزیکی دور دوم بیشتر در سراسر آفریقا" — یک نتیجه گیری مبتنی بر تلفن همراه جنبش داده است. آفریقای جنوبی شماره یک است.

رواندا بسیج جامعه مراقبت های بهداشتی کارگران و پلیس و دانشجویان به عنوان تماس با ردیاب. آنها راه اندازی ملی و منطقه ای ارسال فرمان به پیگیری موارد است. آنها حتی با استفاده از انسان در سایز, روبات ها در COVID-19 درمانگاه به بیماران درجه حرارت و ارائه منابع.

Tolbert Nyenswah که زد لیبریا وزارت بهداشت در پاسخ به ابولا در سال 2014 به رواندا علائم بالا برای چگونه آن بوده است دست زدن به COVID-19 حتی اگر در زمان آن را سنگین دست.

"رواندا از همه نشانه های یک داستان موفقیت برای آفریقا" Nyenswah می گوید. قوی رهبری از رئیس جمهور پل Kagame که Nyenswah می گوید حتی می تواند استبدادی بوده و موثر در این بحران است. Kagame خواستار پاسخگویی از وزارت بهداشت.

آیا اعتماد مردم و یا ترس دولت رواندا خود را به گوش دولت شده اند و پس از سفارشات در مورد ماسک و شستن دست و ماندن در خانه.

Nyenswah نگرانی است که بدترین و در عین حال به آمده در آفریقا با این بیماری همه گیر.

"هیچ کشوری از جنگل و در عین حال" او می گوید. با این حال او می افزاید که در رواندا است به عنوان مثال به دیگر کشورهای کم درآمد که حتی با منابع محدود این ویروس می تواند شامل شود. "پس چه باید انجام شود این است که به دنبال (پیشگیری و مهار) اقدامات است. رهبری سیاسی بسیار مهم است. رواندا باید ادامه آنچه در آن است انجام می دهند در حال حاضر. و دیگر کشورها باید تقلید رواندا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن