جسورانه زمین برای افزایش بودجه مدارس برای ملت ایران آسیب پذیر ترین دانش آموزان

مدرسه منطقه خطوط را تبدیل به موتورهای نابرابری در بسیاری از کشورهای. نه تنها می توانید از آنها استفاده می شود

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

مدرسه منطقه خطوط را تبدیل به موتورهای نابرابری در بسیاری از کشورهای. نه تنها می توانید از آنها استفاده می شود به نگه داشتن کودکان از یک محله و مدارس آنها همچنین می توانید یک منطقه را ثروت در. اما با بسیاری از مناطق رو به کاهش شدید بودجه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس جدید, گزارش پیشنهاد یک راه حل رادیکال:

ترک خطوط گسترش ثروت است.

این گزارش با عنوان تخته سنگ پاکمی آید از EdBuild, یک سازمان غیر انتفاعی که طرفداران به صورت عادلانه بودجه مدارس. این یک moonshot زمین به بسیاری از ولسوالی ها و رهبران دولت توصیه می کند که توزیع محلی مالیات بر درآمد به طور گسترده تر در شهرستان و یا حتی در سطح دولت است. با توجه به EdBuild تنها 13 متحده در حال حاضر انجام این کار است.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

پس از یک تجزیه و تحلیل در سراسر کشور از بودجه مدارس, داده, گزارش, پیدا, "بزرگتر منطقه مدرسه مالیات صلاحیت بیشتر سهام بود که ایجاد شده می گوید:" ربکا سیبیلیا, EdBuild بنیانگذار و مدیر عامل شرکت.

تحت این reimagining از آمریکا کمک های مالی سیستم EdBuild یافت بیش از 2 از 3 K-12 دانش آموزان (69 درصد) — و 76 درصد از دانش آموزان کم درآمد — دریافت مساوی یا بیشتر بودجه مدارس از آنها در حال حاضر افزایش به طور متوسط نزدیک به 1000 $در هر دانش آموز.

سیبیلیا اذعان برخی از جوامع ممکن است این ایده به عنوان یک تهدید برای خود را کنترل محلی از مدارس اما بودجه را نباید با حکومت او می گوید.

"من امیدوارم که این گزارش را اولین گام به سوی واقعا به چالش کشیدن این سوال که آیا یا نه که قادر به اجرای مدارس خود بدان معنی است که قادر به نگه داشتن همه از پول است که شما اتفاق می افتد به" سیبیلیا می گوید.

به درک سیبیلیا پیشنهاد راه حل در اینجا یک آغازگر سریع در سیستم به عنوان آن است که: به طور متوسط در مدارس آمریکا دریافت نزدیک به نیمی از بودجه خود را از منابع محلی عمدتا مالیات بر املاک. اما کسانی که محلی دلار معمولا نمی عبور از منطقه مدرسه خط. بنابراین اگر یک جامعه مالکیت ثروت به مراتب فراتر از همسایگان خود در سراسر جاده های بی عدالتی را نشان می دهد نه فقط در اندازه خانه ها و یا تعدادی از کسب و کار است اما در کلاس درس هزینه های بیش از حد.

با توجه به EdBuild در شهرستانهای با بیش از یک مدرسه منطقه متوسط تفاوت بین بالاترین و پایین ترین ثروت منطقه است که بیش از 6000 $در ازای هر دانش آموز. و این هزینه های بی عدالتی در یک شهرستان با توجه شایع ترین هستند در شمال متحده است.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

در این گزارش که مدارس در جنوب — در یک مثلث نوک توسط مریلند فلوریدا و لوئیزیانا — توزیع محلی بودجه عادلانه تر از همسایگان خود به شمال برای یک دلیل بزرگ: مناطق در جنوب بزرگتر هستند و تمایل به دنبال خطوط شهرستان.

گرجستان مثلا 159 شهرستانهای اما اکثریت قریب به اتفاق (139) باید فقط یک مدرسه در منطقه آنها را کنتل می گوید. نیویورک از سوی دیگر فقط 62 شهرستانهای اما 57 شامل دو یا بیشتر از مناطق. میانگین تفاوت در محلی درآمد هر دانشجو بین بالاترین و پایین ترین ثروت منطقه در همان گرجستان شهرستان است $186. در نیویورک که تفاوت دلار است 22,006 هر دانش آموز.

در علاوه بر این به نیویورک و ماساچوست و نیوجرسی و کانکتیکات و کالیفرنیا همه رتبه در میان بدترین کشورهای در کشور برای عبور از مرز عدالت و انصاف است.

سیبیلیا می گوید: این ایده که گسترده تر, شهرستان و یا دولت مبتنی بر مدرسه منطقه صرف اجازه می دهد تا به صورت عادلانه تر محلی بودجه آمده است تا دوباره و دوباره در قبلی EdBuild گزارش. "سال گذشته ما را از یک گزارش که برجسته 969 بدترین مناطق آموزش و پرورش از نظر نژادی و بودجه شکاف. تنها 66 از آن منطقه مدرسه مرزهای بدترین در کشور وجود دارد در ایالات متحده است که قرعه کشی school district بودجه خطوط همراه بوده است."

EdBuild گزارش می آید به عنوان مناطق در سراسر کشور در صورت کاهش شدید بودجه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. درآمد دولت نمیتواند درآمد و مالیات فروش را تشکیل می دهند و نیمی دیگر از مدارس بودجه منابع محلی و با درآمد توفنده متحده هشدار داد در حال حاضر مدارس به آماده شدن برای شیب کاهش است. به همین دلیل سیبیلیا می گوید آن را مهم تر از همیشه برای قانونگذاران دولت به تجدید نظر چگونه جوامع جمع آوری و به اشتراک گذاری محلی خود را مالیات بر درآمد.

"من می خواهم برای پیدا کردن آن غیر قابل توضیح است که [قانونگذاران ایالتی] همین حالا انجام دهید که در همین زمان است که آنها را کاهش عظیم است که ما می دانیم در حال آمدن" سیبیلیا می گوید. "اگر آنها دو بی عدالتی مصرف کاهش از بودجه دولت و بی عدالتی از اقدام به گسترش محلی ثروت در همان زمان پس از آن ما در حال رفتن به فقط در ادامه به تکرار همان مشکلاتی که همیشه وجود داشته و در مدرسه بودجه."

رئیس مانع سیبیلیا رفع این واقعیت است که در حالی که نزدیک به 70 درصد از دانش آموزان بهره مند خواهد بود که برگ تقریبا یک سوم از دانش آموزان که نمی خواهد. کسانی که دانش آموزان را کاهش در مدرسه محلی بودجه ساخت این توصیه سیاسی kryptonite در بسیاری از جوامع است. حتی در مکان های که ممکن است پذیرای تغییر به احتمال زیاد نمی خواهد اتفاق می افتد به اندازه کافی سریع برای کمک به مدارس از طریق زمان همه گیر محور بحران بودجه.

"این یک ایده است که ... باور نکردنی دشوار است و نه چیزی است که کمک خواهد کرد که در پاییز می گوید:" مایکل گریفیث که مطالعات مدرسه بودجه در آموزش موسسه سیاست. جوامع که ایستاده به از دست دادن پول را باید متقاعد شود که این تغییر هنوز در بهترین منافع خود را به او می گوید. "اگر این آسان برای انجام این امر شده اند انجام می شود."

گریفیث امتیاز به میشیگان به عنوان مثال چقدر سخت تغییر می شود. در سال 1994 دولت نقل مکان کرد و از سنتی محلی مالیات بر اموال مدرسه بودجه سیستم به یک ایالت مالیات. اما برای انجام این کار قانونگذاران در زمان دراماتیک مراحل.

"به همه در هیئت مدیره آنها گفت:" بسیاری از شما دریافت مالیات املاک برش. ما را تشکیل می دهند که ملک کاهش مالیات با فروش و مالیات سیگار و برخی چیزهای دیگر. و سپس شما در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن که مالیات بر درآمد را با دیگران در دولت است.'"

که جارو مالیات املاک برش می گوید گریفیث, کمک مردم به خرید در. اما آن را نیز ساخته شده میشیگان مدارس بیشتر وابسته به فروش مالیات بر درآمد است که بیشتر فرار از مالیات ملک در رکود اقتصادی.

در حالی که بودجه مدارس کارشناسان ممکن است به اشتراک گذاری سیبیلیا خوش بینی برای چگونه به سرعت متحده ممکن است مایل به reimagine مدرسه خود بودجه سیستم های آنها موافق است که این مهم مکالمه داشته باشند.

"این به نفع همه ما است اگر ما تا به حال بیشتر در فضاي مدارس با بودجه می گوید:" مایکل Leachman در مرکز بودجه و اولویت های سیاست. "من امیدوارم که ما در حال حرکت به محل که در آن ما می دانیم که برخورد با این نوع از اساسی ساختاری سوالات واقعا کمک می کند تا همه ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب