8:46: تعدادی می شود قوی نماد خشونت پلیس

مینیاپولیس - همه جنبشهای اعتراضی باید شعار. جورج فلوید را به یک تعداد: 8:46هشت دقیقه, 46 ثانیه طول زمان دادستا

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

مینیاپولیس - همه جنبشهای اعتراضی باید شعار. جورج فلوید را به یک تعداد: 8:46

هشت دقیقه, 46 ثانیه طول زمان دادستان ها می گویند فلوید 46 ساله سیاه دوخته بود به زمین تحت یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو قبل از مرگش در هفته گذشته است.

در این روز پس از خشم معترضان متحدان و دلسوز شرکت کشف و ضبط کرده اند در جزئیات به عنوان یک آرام راه به افتخار فلوید در یک زمان عصبانی و گاهی اوقات خشونت و درگیری با پلیس. حتی به عنوان دادستان باید گفت: کمی در مورد چگونه آنها وارد تعداد دقیق آن را سریع رشد کرده به یک قوی نمادی از درد و رنج Floyd — و بسیاری دیگر از مردان سیاه و سفید — را تجربه کرده اند در دست پلیس است.

در بوستون و تاکوما واشنگتن تظاهرات این هفته وضع در خیابان های مرحله بندی "مرگ-ins" دقیقا برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است. در واشنگتن سناتور دموکرات روز پنج شنبه با حضور در کنگره به رهایی سالن برخی ایستاده و برخی از زانو روی سنگ فرش مرمر طبقه برای نزدیک به نه دقیقه سکوت.

سناتور. Cory Booker, D-N. J., بسته شده با: "ممکن است ما افتخار کسانی که مرده با حفاظت از همه کسانی که زنده هستند."

ViacomCBS صاحب MTV و Nickelodeon است, متوقف شد, و برنامه نویسی آن در اوایل این هفته به هوا یک سکوت حزن انگیز تصویری ارج نهادن فلوید برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است.

گوگل خواسته کارکنان به توقف جمعه برای حدود 9 دقیقه سکوت "به عنوان یک احشایی یادآوری از بی عدالتی در آقای فلوید و بسیاری دیگر" گوگل و الفبای مدیر عامل سوندار پیچای گفت: در نامه ای به کارکنان.

"ما جامعه را جریحه دار است و بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای ایستادن برای آنچه که ما باور داریم و رسیدن به مردم ما عاشق برای نشان دادن همبستگی خود," او گفت:.

توقف کامل 8 دقیقه, 46 ثانیه کمک می کند تا به نوبه خود انتزاعی به واقعیت گفت مونیکا توپ-اعطای بنیانگذار خشونت در بوستون, Inc., که سازماندهی یک شنبه اعتراض که شامل دقیقه سکوت.

"شما پیدا کنید که این زمان بسیار طولانی به کسی که باید خود را به زانو در سمت خود را گردن" کانن-اعطای گفت.

به عنوان او نشد و سکوت او گفت خودش را به فکر کردن در مورد ایمنی از خانواده اش.

"همه نوع از چیزهایی که رفتن را از طریق سر من," او گفت:. "به طور عمده بود که من مامان و دختر پسر و متاهل هستم به یک مرد سیاه و سفید."

منبع شماره روشن است اگر چه محاسبه در پشت آن نیست. شکایت کیفری شارژ افسر سابق Derek چوین در Floyd قتل آمده است که چوین "او زانو آقای فلوید گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه در کل. دو دقیقه و 53 ثانیه از این بود که پس از آقای فلوید بود و غیر پاسخگو است."

"پلیس آموزش دیده است که این نوع خویشتن داری با یک موضوع در یک موقعیت مستعد است ذاتا خطرناک" آن را می خواند.

اما مقایسه در این سند شرح مفصلی از این حادثه بسیاری از است که در ویدئو نشان می دهد متفاوت شمارش. با استفاده از آن چوین او زانو در Floyd 7 دقیقه و 46 ثانیه از جمله 1 دقیقه و 53 ثانیه پس از فلوید به نظر می رسد برای جلوگیری از تنفس.

دادستان درگیر در این پرونده را ندارد و در پاسخ به درخواست ها در مورد اختلاف.

در این مورد یک دقیقه بعید است که به طور عمده حقوقی اهمیت است.

"هفت دقیقه است که یک مدت زمان طولانی برای به زانو در کسی گردن بدون در نظر گرفتن" گفت: Jared فیشمن سابق فدرال حقوق مدنی دادستان. که گفت:, فیشمن گفت: این جزئیات دفاع وکلا را مورد مداقه قرار دادن در دادگاه.

برای کسانی که نگه دارید تا شماره به عنوان بخشی از یک صلح آمیز تماس برای تغییر دقیق در طول زمان است که در کنار نقطه: "باید آن را هرگز اتفاق افتاده است برای شروع با" توپ-اعطای گفت.

آن را نمی خواهد اولین بار است که جزئیات را در زندگی خود را.

پس از سال 2014 مرگ مایکل براون, کلمه گسترش در جامعه است که 18 سال تا به حال دست خود را به نشانه تسلیم بالا برده بود زمانی که او به ضرب گلوله توسط یک افسر پلیس است. شعار "دست ها بالا. نمی شلیک کنید!" به سرعت تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای معترضان در سنت لوئیس و حومه و در سراسر کشور است.

اما هرگز آن را روشن بود که آیا قهوه ای در واقع دست خود را مطرح. وجود دارد هیچ فیلم یا عکس از تیراندازی. برخی از شاهدان سوگند به هیات منصفه که مطرح شد در حالی که دیگران سوگند یاد آنها نیست. افسر دارن ویلسون شهادت به گراند منصفه که قهوه ای شد شارژ در او با یک دست گره کرده در کنار او و دیگر زیر پیراهن خود را زمانی که ویلسون اخراج کشنده عکس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چندین معترض گفت: مهم نیست که اگر قهوه ای دست به معنای واقعی کلمه مطرح شد دلیل مرگ او باقی مانده است نمادین از گسترده تر نژادی و بی عدالتی در دست پلیس است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده لیزا Mascaro کمک از واشنگتن است. LeBlanc گزارش از بوستون.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن