77 برندگان جایزه نوبل محکوم تهمت مقامات برای کشیدن Coronavirus تحقیقات اعطای

بزرگنمایی این تصویر این Bornean خفاش نعل اسب و دیگر گونه های خفاش بندر می تواند coronaviruses. این گ

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Bornean خفاش نعل اسب و دیگر گونه های خفاش بندر می تواند coronaviruses. این گروه غیر انتفاعی EcoHealth داد تا به حال دولت ایالات متحده کمک های مالی برای ادامه پروژه تحقیقاتی در چین در خفاش ها و coronaviruses — تا زمانی که پول قطع شد و در آوریل 24. ⭐ The alarm co ⭐ / ⭐ the alarm co ⭐ /علم منبع پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
⭐ The alarm co ⭐ / ⭐ the alarm co ⭐ /علم منبع

در نامه سرگشاده ای به یک تهمت رسمی دولت, 77 برنده جایزه نوبل دانشمندان آمریکایی می گویند آنها "به شدت نگران" در مورد اخیر ناگهانی لغو کمک هزینه فدرال برای ایالات متحده غیر انتفاعی بود که تحقیق coronaviruses در چین است. این برندگان می گویند که این حرکت اعلام کرد در مارس 24 "مجموعه یک سنت خطرناک توسط تداخل در رفتار علم" و "محروم کشور و جهان بسیار مورد توجه علم است که می تواند کمک به کنترل یکی از سلامتی بزرگترین بحران در تاریخ معاصر و کسانی که ممکن است بوجود می آیند در آینده است."

این گروه تحقیقاتی در سوال EcoHealth داد, متخصص در شکار ویروس ها در سراسر جهان است. برای سالها دانشمندان بوده است به دام انداختن خفاش در چین به منظور بررسی خون و بزاق برای coronaviruses جدید است که می تواند جرقه بعدی آنفلوآنزای مرغی در انسان است. سال گذشته موسسه ملی بهداشت تمدید تامین بودجه برای این پروژه – اعطای EcoHealth داد 4 میلیون دلار برای پوشش پنج سال بعد از تحقیقات است.

سپس در آخرین ماه های مختلف مقامات ایالات متحده شروع به کار به منظور بالا بردن سوء ظن است که محلی چینی آزمایشگاه که EcoHealth داد در حال همکاری با ووهان موسسه ویروس شناسی—تا به حال به طور تصادفی منتشر شد این ویروس باعث COVID-19. (موسسه واقع در شهر چینی که در آن زمان همه گیر آغاز شد.)

چند virologists که آشنا هستند با آزمایشگاه حوادث و همچنین راه که coronavirus تحقیقات انجام شده است را با تخفیف حادثه نظریه که تقریبا غیر ممکن است. هنوز چند روز پس از یک کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی که در آن رئیس جمهور تهمت وعده داده شده عمل در این موضوع – و اشتباه ضمنی که تمامیت اعطای رفته بود به ووهان موسسه — NIH فسخ بودجه.

EcoHealth داد رئیس جمهور پیتر Daszak است NPR گفت که به عنوان یک نتیجه گروه خود را نه فقط از دست توانایی به دنبال ویروس های جدید در چین است. آنها — و بسیاری بین المللی محققان با آنها به اشتراک گذاری اطلاعات خود را – را نیز از دست داده و دسترسی به مجموعه گسترده ای از متمایز coronavirus نمونه در حال حاضر جمع آوری شده است. این شامل حدود 50 از یک دسته است که ناشی از سال 2002 شیوع سندرم حاد تنفسی یا سارس و در حال حاضر COVID-19 بیماری همه گیر.

در یک ایمیل اطلاع رسانی EcoHealth اعطای ختم یک NIH رسمی گفت: دلیل این بود که این پروژه نکرد با NIH اهداف و اولویت ها. در نامه خود جمعه 77 برندگان جایزه نوبل اخراج این به عنوان "مضحک." نویسندگان – که از رشته های پزشکی و شیمی و فیزیک و نمایندگی آفرین از تقریبا هر سال از سال 1975 — توجه داشته باشید که EcoHealth این نرم افزار کمک مالی دریافت کرده بود "بسیار بالا اولویت نمره" در طول بررسی دقیق. و آنها با اضافه کردن "در حال حاضر دقیقا زمانی که ما نیاز به حمایت از این نوع پژوهش اگر هدف ما برای کنترل این بیماری همه گیر و جلوگیری از آنهایی که پس از آن."

نامه ای است که خطاب به نه تنها سر NIH اما به مغلوب ساختن پیشی جستن-منصوب دولت عضو که نظارت آژانس — وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر. به برندگان این نتیجه با یک تماس برای "بررسی کامل از این اقدامات است که منجر به تصمیم به فسخ گرانت" و "گام های مناسب برای اصلاح این بی عدالتی است که ممکن است مرتکب شده است در لغو آن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب