6 مغلوب ساختن پیشی جستن کارکنان تست مثبت برای COVID-19 جلوتر از تولسا تجمع

بزرگنمایی این تصویر جمعیت حامیان صبر تجمع در مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جس

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جمعیت حامیان صبر تجمع در مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه. این اولین تظاهرات سیاسی از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. Michael B. Thomas/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael B. Thomas/گتی ایماژ

شش کمپین کارکنان مشغول به کار در پیشبرد تیم برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در Tulsa, Okla., باید آزمایش مثبت برای COVID-19 کمپین گفت شنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن است که هنوز حضور در این تجمع است.

"هر پروتکل های ایمنی مبارزات انتخاباتی کارکنان در حال آزمایش برای COVID-19 قبل از حوادث. شش نفر از پیشرفت تیم آزمایش مثبت از صدها نفر از آزمایشات انجام شده و قرنطینه روش بلافاصله اجرا" تیم Murtaugh کمپین ارتباطات مدیر در بیانیه ای گفت. او اضافه کرد که هیچ یک از کسانی که کارکنان و یا هر کسی که در تماس نزدیک با آنها خواهد شد و شرکت در این تجمع است. "همانطور که قبلا اعلام, همه تجمع کنندگان داده می شود متوسط چک قبل از رفتن را از طریق امنیتی که در آن نقطه آنها داده می شود مچبند ماسک صورت و ضد عفونی کننده دست."

کسانی که ماسک های صورت, با این حال لازم خواهد, کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: در طول یک جلسه بعد از ظهر جمعه.

"من نمی خواهد با پوشیدن ماسک," او گفت:. "این یک تصمیم شخصی است. من تست شده به طور منظم. من احساس می کنم که آن را امن برای من نمی تواند با پوشیدن یک ماسک و من در انطباق با دستورالعمل CDC که توصیه می شود اما لازم نیست."

CDC توصیه می کند که هر کس می پوشد "پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی که در آن دیگر اجتماعی فاصله اقدامات دشوار است برای حفظ." مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی مورد نیاز همه کسانی که شرکت در این تجمع به نشانه چشم پوشی انتشار مبارزات انتخاباتی و رئیس جمهور هر گونه مسئولیت اگر مهمان در معرض COVID-19.

این اولین بار است که تهمت تجمع پس از همه گیر شروع به گسترش در سراسر ایالات متحده در ماه فوریه و می آید در میان طیف گسترده ای اختلاف بر سر اینکه آیا این تجمع باید حتی می گیرد. روز جمعه اوکلاهما دیوان عالی کشور رد درخواست تجدید نظر در پرونده ثبت این هفته توسط یک گروه از تولسا ساکنان بودند که مبارزه به سازمان اجرا اجتماعی فاصله گرفته است. طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد که این تجمع می تواند به افزایش گسترش COVID-19 پس از آن برگزار می شود در داخل خانه در یک 19,000 صندلی, مرکز اوکلاهما, دولت است که دیده می شود افزایش ویروس. Tulsa نیز قرار بود تحت مقررات منع رفت و آمد برای آخر هفته, اما که برداشته شد در روز جمعه.

"شب گذشته من را به تصویب مقررات منع رفت و آمد در درخواست از تولسا رئیس پلیس Wendell فرانکلین پس از مشورت با ایالات متحده و سرویس های مبتنی بر هوش آنها دریافت کرده بود," تولسا شهردار G. T. به bynum در بیانیه ای گفت. "امروز به ما گفته شد که حکومت نظامی است و دیگر لازم است تا من rescinding آن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب