6 راه حل برای ضرب و شتم COVID-19 در کشورهایی که به طور معمول توصیه نمی خواهد کار

بزرگنمایی این تصویر سالی دنگ برای NPR مبارزه با کروناویروس را نمی توان به دست آورد و تا زمانی ک

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399
Sally Deng for NPR
بزرگنمایی این تصویر
سالی دنگ برای NPR

مبارزه با کروناویروس را نمی توان به دست آورد و تا زمانی که هر کشوری در جهان می تواند به کنترل این بیماری است. اما نه هر کشور است که همان توانایی برای محافظت از مردم است.

برای کشورهای کم درآمد که مبارزه با بهداشت ضعیف و سیستم های جمعیت زیادی از مردم فقیر و شلوغ کلانشهر "وجود دارد نیاز به یک بسیار عمده اقتباس" به تاسیس اقدامات ما شده ایم با استفاده از به مبارزه COVID-19 می گوید دکتر انسی ال-Sadr, متخصص اپیدمیولوژی و مدیر ICAP جهانی سازمان بهداشت در دانشگاه کلمبیا.

این COVID-19 راهکار که کشورهای ثروتمند در اروپا و آسیا و آمریکای شمالی آمده اند به دانستن — ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است نگه داشتن شش پا فاصله از دیگران شستن دست اغلب خواهد بود تقریبا غیر ممکن است به دنبال در بسیاری از کشورهای در حال توسعه.

"من فکر می کنم آنها در حال تلاش است اما از آن آسان نیست" ال-صدر می گوید. "وزارت بهداشت در حال کار و همکاری با سازمان های بین المللی به تلاش برای نوآوری و امیدوارم اگر نوآوری آثار آن را می توان کوچک ،

در اینجا برخی از راه حل در حال حاضر در حال تلاش.

پرواز در تن از پزشکی دنده

مشکل: در کشورهای در حال توسعه جهان صورت گسترده کمبود پزشکی تجهیزات تجهیزات حفاظت شخصی می گوید: Avril لنوار مدیر اجرایی پزشکان بدون مرز. و تقلیل در پروازهای تجاری ساخته شده است آن را دشوار را در تجهیزات.

راه حل: U. N. راه اندازی کرده است آنچه در آن را خواستار است "و" کمپین پرواز" – استخدام منشور هواپیماهای ترابری میلیون ها نفر از ماسک صورت, سپر, عینک, دستکش, لباس و لوازم دیگر. در مارس 14, U. N. اعزام یک اتیوپی صدای هواپیمایی چارتر پرواز از آدیس آبابا پر از COVID-19 دنده به حمل و نقل به کشورهای نیازمند است.

"این است که تا بحال بزرگترین واحد حمل و نقل از منابع از زمان شروع این بیماری همه گیر و ما را به اطمینان حاصل شود که زندگی مردم در کشورهای با برخی از ضعیف ترین سیستم های سلامت قادر به گرفتن تست شده و درمان می شود," دکتر گفت: Ahmed Al-Mandhari که مدیر منطقه ای مدیترانه شرقی در بیانیه ای.

ارزیابی: "در اجرای یک برنامه مثل این خوب است تا زمانی که ما در حال برخورد با یک حاد رویداد می گوید:" ال-صدر. "بدون [لوازم مانند] PPE شما در معرض خطر از دست دادن خود را کمیاب و گرانبها سلامت نیروی کار — و شما می خواهید برای محافظت از آنها را به هر قیمتی."

اما استخدام چارتر پرواز برای ارائه هر نوع کمک – به جای پروازهای تجاری – گران است می گوید مانوئل Fontaine, مدیر برنامه های اضطراری در یونیسف. سازمان ملل خواستار کمک کنندگان به ارائه 350 میلیون دلار برای ادامه این برنامه تا کنون آن را دریافت کرده مبلغ 84 میلیون دلار.

ایجاد پناهگاه های امن برای بیمار و سالمند

مشکل: چگونه می توانم شما محافظت از آسیب پذیر ترین افراد در شهرهای شلوغ و اردوگاه های پناهندگان? و چگونه می توانم به شما در حفظ و افراد آلوده از گسترش این بیماری شده است ؟

راه حل: مقامات بهداشتی در حال تلاش کردن تا حدودی بحث برانگیز استراتژی: جدا کردن بیمار و کسانی که در معرض خطر بالا در حال حرکت آنها را از خانه که در آن آنها ممکن است زندگی می کنند به تنهایی و یا با خانواده به خانه های خالی و یا مصرف بیش از امکانات قبلا مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر مانند مراکز آموزش. مردم هدف شامل افراد مسن و کسانی که با موجود شرایط پزشکی که آنها را مستعد ابتلا به COVID-19 — به عنوان به خوبی به عنوان بی خانمان.

استراتژی ذکر شده توسط تعدادی از محققان سلامت به عنوان یک راه عملی برای کنترل گسترش بیماری در پر بسته بندی شده جوامع است. فرانچسکو Checchi لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری نوشت: یک مقاله در مورد این موضوع و دکتر پل اشپیگل از دانشگاه جانز هاپکینز در مقاله دیگری توصیه می شود این به عنوان یک راه حل بالقوه در پناهندگان تنظیمات.

ارزیابی: در مقاله اشپیگل هشدار می دهد که استراتژی جداسازی این گروه ها "رمان و تست نشده." و تا کنون در بخش هایی از جهان در حال توسعه که در آن استراتژی نورد شده آن را مخلوط کرده و نتایج.

شاه Dedar یک کمک کارگر انسانی گروه HelpAge می گوید که مذهبی و رهبران جامعه در میان Rohingya پناهندگان در بنگلادش نمی خواهم ایده گرفتن از بیمار و یا سالمند از خانواده هایی که ممکن است برای آنها مراقبت. اما "مردان سالمند و زنان مبتلا به بیماری های مزمن [که به تنهایی زندگی می کردند] بودند و بسیار مشتاق به این ایده و قدردانی ابتکار می گوید:" Dedar.

در حالی که HelpAge قادر متقاعد کردن محلی Rohingya رهبران به آن را امتحان کنید اشپیگل از دانشگاه جانز هاپکینز می گوید که این همیشه ممکن نباشد. در مورد شیوع شدید کمک کارگران ممکن است به زور جدا, جمعیت, آیا جامعه تصویب یا نه. و به او هشدار می دهد که این محافظ اندازه گیری است و هیچ تضمینی وجود ندارد این را حفظ خواهد کرد این ویروس در خلیج — گسترش آن می تواند در درون این امکانات به عنوان اتفاق افتاده است در برخی از خانه های سالمندان در آمریکا

و در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی در شرایط بی خانمان "اردوگاه" تنظیم شده توسط دولت را وادار به شکایت از ساکنان در مورد تماس نزدیک و فقدان بهداشت — و یک تماس از پزشکان بدون مرز به آن را تعطیل کند.

بیرون از شهر

مشکل: برخی از شهروندان از ترس از ماندن در شهرهای بزرگ که در آن اجتماعی فاصله سخت است برای حفظ و شیوع بیماری هستند بیشتر احتمال دارد به گسترش است.

راه حل: کسانی که در سرزمین آبا و اجدادی در حال سفر به ماندن در این محیط های روستایی – آن اتفاق افتاده در کشور اعم از بنگلادش به ایتالیا.

ارزیابی: مقامات دولتی و شهروندان را مورد انتقاد این مهاجرت کرد و گفت که این افراد در آن محیط های روستایی در معرض خطر اگر ساکنان شهرستان ممکن است مسری و در عین حال بدون علامت یا presymptomatic.

دیگر مشکلی که در حال فرار از این مناطق دور افتاده می گوید: ال-صدر است که "خدمات مراقبت های بهداشتی هستند کمتر احتمال دارد به در دسترس خواهد بود."

که گفت:, El-صدر اشاره می کند که این نوع از جمعیت تغییر می تواند یک استراتژی خوب در منطقه که در آن انتقال درون یک جامعه هنوز رخ داده است اما تلقی این است که به احتمال زیاد. این می تواند یک "راهی است که مردم می توانند بیشتر از یک توانایی برای زنده ماندن به زندگی را دریافت حمایت اجتماعی [اگر آنها بیمار هستند] دریافت دسترسی بیشتر به مواد غذایی که در آن آنها می توانند به لحاظ اجتماعی فاصله بیشتر به راحتی."

پلیس درگیر

مشکل: اجتماعی فاصله سخت است به اجرا در پرجمعیت کشورهای کم درآمد.

راه حل: بسیاری از دولت ها در سراسر جهان تبدیل شده اند به پلیس به اطمینان حاصل شود که مردم در خانه بمانند و دست از مجازات برای کسانی که به دنبال مستند قوانین. در هند برای مثال افرادی که در نقض این مستند می تواند تا یک سال در زندان است. دیگران در این کشور مواجه شده اند غیر معمول مجازات مانند نوشتن "من بسیار متاسفم" 500 بار با توجه به یک گزارش NPR.

ارزیابی: متاسفانه شده اند وجود دارد گزارش ماموران با استفاده از خشونت فیزیکی به نگه داشتن مردم در خانه های خود در کشورهای مختلف از جمله هند و بنگلادش و فیلیپین. در کنیا خشونت منجر به اعتراض عمومی با شهروندان تماس برای اطلاعات بیشتر مدنیت از آن نیروی پلیس. "این است که هیچ راهی برای مبارزه با کروناویروس اپیدمی" توییتی کنیا-روزنامه نگار بر اساس.

دوباره کارخانه به طوری که آنها می توانید تجهیزات پزشکی

مشکل: بیشتر منابع به مبارزه با COVID-19 مورد نیاز هستند.

راه حل: دریافت کارخانجات به تغییر چرخ دنده ها و پاسخ به کوروناویروس.کنیا صنعت نساجی دارای چرخد به ساخت ماسک و تجهیزات حفاظتی. این Kitui شهرستان نساجی (مرکز KICOTEC) منتقل شده از دوخت آشپز لباس و لباس مدرسه به تبدیل کردن ماسک صورت و اسکراب برای کارکنان بهداشتی درمانی. کنیا دولت متعلق به شرکت نفت است که در حال حاضر ساخت ضد عفونی کننده دست که آن را می گوید آن است که توزیع به صورت رایگان.

در آفریقای جنوبی, دولتی, موشک تولید کننده Denel است که کار خود را به طراحی و ساخت هواکش و برای تبدیل کامیون زرهی به آمبولانس. دولت ابتکار ملی یک پروژه که خواستار شرکت ها برای ساخت 10,000 هواکش تا پایان ماه ژوئن به صورت محلی با استفاده از قطعات موجود و مواد.

مشابه تلاش های در حال انجام در نیجریه که در آن دولت اعلام کرد که آنها در حال کار با شرکت های خودروسازی به تولید به صورت محلی ساخته شده و هواکش.

ارزیابی:

در کنیا KICOTEC تبدیل 30,000 فولاد ماسک یک روز با توجه به کنیا وزارت بهداشت ، کنیا شرکت نفت تولید کرده است بیش از 80 ، 000 گالن تا کنون و برنامه های به حداقل 600,000 گالن ،

اما چه کسی پروژه های کشوری که نیاز میلیون ها نفر از ماسک ، عینک و دیگر لوازم برای محافظت از بهداشت و درمان کارگران و شهروندان در حالی که نصب یک پاسخ به COVID-19.

بنابراین محلی برای تولید تنها می تواند تا حدودی پر کردن شکاف. اما مقامات محلی معتقدند این مهم است: "ما در حال تلاش برای ایجاد ظرفیت های محلی برای اطمینان حاصل شود که امکانات مهم این تخت و, پنکه, ماسک می تواند در دسترس ساخته شده در داخل کشور می گوید:" Adaeze Oreh یک مقام ارشد در نیجریه وزارت بهداشت "بنابراین ما در حال محدود مسافرت های بین المللی محدودیت های مرز تعطیلی و با تکیه بر واردات است."

راه اندازی ایستگاه شستن دست

مشکل: مقامات بهداشت عمومی در سطح جهانی و استرس اهمیت مکرر شستن دست ها در مبارزه با COVID-19. در پایین و کشورهای با درآمد متوسط اما 35 درصد از مردم فاقد منظم دسترسی به آب و صابون با توجه به که.

"سلامت کارگران می گویند ما باید شستن دست ما" گفت: Zukwisa Qezo یک زن 47 ساله مادر دو زندگی می کند که در کیپ تاون شهرستان به NPR. "اما با چه؟! شهر باید به ما صابون."

راه حل: برای بهبود توانایی برای افرادی که برای تمیز کردن دست های خود را که توصیه می کند که بهداشت دست ایستگاه — یا با آب و صابون بشویید یا با الکل بر اساس ضد عفونی کننده دست — قرار داده شده در ورودی ساختمان و در هاب حمل و نقل مانند اتوبوس و ایستگاه های قطار. این سیستم می تواند به عنوان ساده به عنوان دو سطل — یکی پر از آب کلر و یکی برای گرفتن فاضلاب.

ارزیابی: عمومی شستن دست ها-ایستگاه های که موثر در مبارزه با ابولا در حال احیا در کشورهایی مانند لیبریا و سیرالئون گزارش NPR. پزشکان بدون مرز گزارش می دهد که خود را داوطلب در حال راه اندازی شستن دست امتیاز در بسیاری از تنظیمات آنها در عمل از جمله مهاجر اردوگاه در نیجریه و امکانات بهداشتی در موزامبیک.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب