6 قطعه از مشاوره از یک جانباز تماس تحقیقی و یک مبتدی

بزرگنمایی این تصویر سمت چپ: جانا د Brauwere یک تماس تحقیقی در کالیفرنیا است. راست: راشل Saykpah یک پ

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سمت چپ: جانا د Brauwere یک تماس تحقیقی در کالیفرنیا است. راست: راشل Saykpah یک پرستار در لیبریا است که نظارت تماس با ردیاب در آفریقا پس از سال 2014. جانا د Brauwere; Rachel Saykpah پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جانا د Brauwere; Rachel Saykpah

چه توصیه وجود دارد برای ارتش جدید تماس ردیاب برای پیدا کردن هر کسی که در نزدیکی یک تازه تشخیص داده شده coronavirus بیمار است ؟

خواسته ما دو تماس ردیاب برای خود بهترین بینش. یک جانباز: پرستار ثبت نام راشل Saykpah از کشور لیبریا, که پس از مواجهه با بیماران در طول شیوع بیماری ابولا الهام گرفته شده بود برای شروع کار با لیبریا ملی جامعه صلیب سرخ در سال 2014. او نظارت حدود 70 ردیاب و در نهایت تضمین کیفیت افسر با آخرین مایل بهداشتی لیبریا غیر انتفاعی است که اعزام کارگران بهداشت و درمان در مناطق دور افتاده.

دیگر تماس با ردیاب ما صحبت است جانا د Brauwere که مدیریت کسب و کار, علم و تکنولوژی بخش در سان فرانسیسکو کتابخانه های عمومی. او یکی از هزاران نفر از کارگران شهرستان و داوطلبان فعال در یک همکاری بین وزارت کالیفرنیا بهداشت و دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو برای جلوگیری از این ویروس را از طریق تماس با ردیابی و مورد بررسی است.

بر اساس تجارب مربوطه ردیابی بیماری ابولا در لیبریا و COVID-19 در کالیفرنیا اینجا شش takeaways کلیدی Saykpah و د Brauwere باید در تماس با ردیابی در طول شیوع بیماری.

1. آماده به در نظر گرفته شود توسط همسایگان.

Saykpah صحبت می کنند و نه فقط به عنوان یک مخاطب tracer اما به عنوان کسی که "ترسیم" پس از تماس با بیماران. در سال 2013 کارگران از لیبریا وزارت بهداشت و درمان خواهد آمد به در خانه او به او را متوسط و نظارت بر او را برای هر گونه علائم یا نشانه های او ممکن است توسعه.

"هر کس در جامعه خود را زمانی که آنها را ببینید که کسی از آمدن به درب خود را, آنها می خواهم به دانستن آنچه که آنها می آیند برای" او می گوید. "و هنگامی که شما یک کارگر سلامت و آنها مردم را از آمدن به درب خود را و تست شما می توانید آن حادثه بود."

که خواست به عنوان کسی که به طور بالقوه قرارداد این ویروس بوده یا در تماس با یک فرد بیمار می تواند کمک به ننگ ناشی میشود که در طول شیوع می گوید Saykpah. در مورد کارگران از آمدن به درب او را نمی پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی که او فرض می بوده است به دلیل عدم کافی, دنده محافظ, اما همچنین ممکن است عمدی بوده — به د-تشدید هر گونه انگ پس از این مصاحبه انجام شد در خارج از خانه او در چشم ساده از همسایگان.

2. مردم ممکن است ترس به افشای اطلاعات شخصی است.

هر زمان بالقوه تماس با ترسیم شده است از آنها خواسته شود به ارائه اطلاعات آماری در مورد خود از جمله نام و آدرس و تاریخ تولد. د Brauwere می گوید: برخی از مردم او صحبت کرده است با در کالیفرنیا بیان ترس که وضعیت مهاجرت آنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در برابر آنها اگر آنها مطابق با مصاحبه و برخی حتی قطع یک بار آنها خواسته اساسی چنین هویت سوالات.

"این فقط برای من اتفاق افتاده در واقع طی آخرین shift," او می گوید. یک بیمار که می خواهم دریافت یک پیام از یک تماس تحقیقی به نام پشت و اعتراف کرد: "من نمی خواهم به را انتخاب کنید تا آنجا که من فکر کردم [ایالات متحده مهاجرت و گمرک] خواستار شد من است."

3. دریافت به دانستن رهبران جامعه.

کارآمد ترین راه برای کسب اعتماد مردم? مستقیما به رهبران آنها در حال حاضر بر این باورند ،

Saykpah می گوید زمانی که او شروع به آموزش تماس با ردیاب در لیبریا در سال 2014 آنها ساخته شده مطمئن شوید که برای دیدار با نمایندگان جامعه که دیگران را تشویق به ایمان در تماس با ردیاب.

"پس این افراد بیرون رفتن و صحبت کردن با [اعضای جامعه خود] و بگو: اینها در سلامتی ما کارگران است. آنها آمده اند به صرفه جویی در زندگی ما است. اگر شما فکر می کنم شما در تماس با این [بیمار] به اطلاعات خود را به طوری که آنها می تواند قادر به صرفه جویی در شما', " او می گوید. "با این روند هر کسی که در تماس با شناسایی یک مورد بود مایل به ارائه همه این اطلاعات است."

4. گرفتن بازخورد از مربیان و تجربه کارکنان بهداشتی — کلید است.

اگر چه Saykpah یک پرستار ثبت شده او می گوید: هیچ الزامات خاص یا که داوطلبان مدارک مورد نیاز برای پاسخگویی به تبدیل شدن به تماس با ردیاب در لیبریا.

"ما از جامعه از داوطلبان که دولت روت انجام آموزش بهداشت در جامعه در هیئت مدیره آمد و انجام تماس, ردیابی," او توضیح می دهد. "آنها شروع به ردیابی در سطح شهرستان با پزشکان سلامت به راهنمای آنها را."

به طور مشابه, د Brauwere هیچ پزشکی background — اما او می گوید که او دریافت حدود 20 ساعت آموزش از the California Department of Public Health.

"در بسیاری از پشتیبانی برای ردیاب — بسیاری از کنترل کیفیت ساخت مطمئن شوید که ما در حال چسبیده به اسکریپت پرسیدن سوالات به درستی و ارائه منابع در حال حاضر ما می توانیم" او می گوید.

5. صحبت می کنند زبان خود را — به معنای واقعی کلمه.

نه هر کسی که دریافت یک تماس از کالیفرنیا ردیاب انگلیسی صحبت می کند که بدان معنی است که وجود دارد نیاز به ردیاب که می توانید انجام مصاحبه در زبان های مختلف — به خصوص در جوامع مهاجر که در آن بسیاری از کارگران ضروری در صورت بالاتر خطرات ناشی از تماس با ویروس.

"آنچه که من پیدا کردن در شیفت است که بسیاری از مخاطبین در واقع اسپانیایی زبان پس از زبان انگلیسی استفاده می مترجمین اسپانیایی یا زبان های دیگر می گوید:" ده Brauwere که اسپانیایی صحبت میکند.

اگر چه ردیاب د Brauwere با این نسخهها کار میکند در حال حاضر اسکریپت ها در هر دو زبان او می گوید: گاهی اوقات مردم او تلفنی صحبت می کنند تنها ویتنامی یا تایلندی و نیاز به کسی که آنها می توانند درک کنند به منظور به طور کامل ترسیم به عنوان یک مخاطب است.

6. اتصال با سایر ردیاب — آنها بوده ام در کفش خود را!

جدید COVID-19 تماس با ردیاب ممکن است غرق پرش مستقیم به این کار به خصوص اگر آنها نمی, پزشکی, پس زمینه — اما کهنه ردیاب مانند Saykpah در حال حاضر با موفقیت استفاده می شود تماس با ردیابی برای شکستن زنجیره انتقال قبل از. و آنها تن از تخصص آنها خوشحال برای به اشتراک گذاشتن. در زمان بحران جهانی این فرهنگی گفتگو می تواند یک راه طولانی در پیدا کردن راه حل و کاهش این ویروس را گسترش.

"هر زمان که وجود دارد این است که برخی از شکاف در اطلاعات است که شما لازم نیست و یا شما رو به یک چالش در جایی تعامل با افرادی که در حال حاضر درگیر در این کار" Saykpah می گوید. "چک کردن با ما. ما می توانید به اشتراک گذاری دانش و با هم کار کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب