6 آتلانتا افسران متهم پس از آزادی از 'نگران کننده' بازداشت تصویری

بزرگنمایی این تصویر Taniyah زائر و مسیح جوان آدرس یک کنفرانس خبری دوشنبه در Morehouse College در آتل

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Taniyah زائر و مسیح جوان آدرس یک کنفرانس خبری دوشنبه در Morehouse College در آتلانتا. دادستان پرونده اتهامات عنوان شده علیه شش افسر درگیر در دستگیری آنها شنبه شب. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

شش آتلانتا افسران پلیس مواجه هستند کشت از اتهامات عنوان شده برای نقش خود را در دستگیری دو نفر جوان آخر هفته گذشته. این حادثه که در طی آن افسران tased جفت کشیده و آنها را از وسیله نقلیه خود را گرفتار ملی توجه پس از آن ثبت و ارسال شده به رسانه های اجتماعی توسط تماشاگران.

"من موافق با شهردار [Keisha لنس] پایین و من موافق با ما رئیس پلیس اریکا سپر زمانی که هر دوی آنها منتقل و در بسیاری از راه جداگانه است که رفتار در این حادثه است — آن است که نشان دهنده این راه است که ما از مردم در شهر آتلانتا" Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه.

هوارد دفتر ثبت شده است به اتهام — عمدتا همه فن حریف تشدید حمله و باتری شمارش — در برابر یک و نیم دوجین افسران درگیر در دستگیری: Lonnie هود ویلی Sauls عاج Streeter, علامت گاردنر آرمون جونز و رولاند Claud. Streeter و گاردنر شده اند اخراج از نیروی شنبه پس از حادثه در حالی که سه نفر دیگر که قرار است در میز وظیفه.

هوارد گفت: اتهام حمایت گسترده مصاحبه با اتهام قربانیان Taniyah زائر و مسیح جوان و همچنین شواهد تصویری از تماشاگران و ماموران بدن دوربین فیلم.

دادستان منطقه بازی یک چنین تصویری از یک بدن ، در این ویدئو افسران پای مقابله با زائر و جوان بود که عبور آنها را در ماشین. پس از دو سرنشینان به نظر می رسد به طور خلاصه به رانندگی به دور از افسران زائر و جوان توقف در آن نقطه افسران ازدحام خودرو. هر دو اشغال هستند tased و پاره پاره از این خودرو بیش از زائر فریاد متوقف شود.

زائر هرگز متهم جوان بود به اتهام تلاش برای دوری کردن از افسران قبل از که شارژ برکنار شد درخواست از شهردار که عذرخواهی برای این حادثه است.

"ما فقط نیاز به ببینید که تمام افسران پاسخگو هستند و است که واقعا وجود دارد تغییر حرکت رو به جلو در فرهنگ پلیس" جوان گفت: کنفرانس خبری.

آتلانتا و دیگر شهرستانها در سراسر جهان دیده می شود اعتراضات گسترده در طول هفته گذشته پس از دیگری تصویری که از جورج فلوید بازداشت در مینیاپولیس — کاتالیز خشم بیش خشونت پلیس. فلوید پس از درگذشت افسر درک چوین — که پس از کار اخراج شده و به اتهام قتل — حفر یک زانو به Floyd گردن برای بیش از هفت دقیقه.

تصویری از دستگیری زائر و جوان باعث بهم زدن خود را.

"ما درک افسران ما در حال کار ساعت های بسیار طولانی تحت مقدار زیادی از استرس" شهردار کف روز جمعه گفت: در توصیف این فیلم به عنوان "اخلال در بسیاری از سطوح."

"اما ما همچنین درک می کنیم که استفاده از نیروی بیش از حد هرگز قابل قبول است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب