5,489 جدید COVID-19 مورد: تگزاس گزارش تمام وقت روزانه بالا

بزرگنمایی این تصویر تگزاس گزارش تمام زمان بالا در COVID-19 موارد رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت می گوی

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تگزاس گزارش تمام زمان بالا در COVID-19 موارد رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت می گوید. در اینجا بازدید کنندگان برای Six Flags Fiesta Texas در سن آنتونیو عبور حرارتی غربالگری منطقه جمعه. پارک باز در 50 درصد ظرفیت است. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

به روز رسانی در 6:02 p. m. ET

"امروز تگزاس گزارش خواهد شد تمام زمان بالا در تعدادی از موارد از مردم تست مثبت" برای coronavirus رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت گفت:, و اضافه کرد که برای اولین بار دولت خود را پیش افتادن از 5000 مورد جدید در یک روز.

ساعت بعد Texas Department of State خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 5,489 موارد جدید.

ابوت در ابتدا نشان داد که دلهره آور رکورد جدید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی KBTX که در آن او از مردم خواست به این بیماری کشنده به طور جدی گفتن آنها را به پوشیدن ماسک در خانه بمانند تا زمانی که ممکن است و اقدامات احتیاطی دیگر.

"بستری نرخ در تمام زمان بالا," او گفت:. "Coronavirus جدی است. آن را در Brazos شهرستان در سراسر ایالت تگزاس است."

تگزاس شاهد افزایش شدید موارد آن را تنها چند روز پیش که دولت عبور از 4000 مورد علامت برای اولین بار در روزانه خود را شمارش.

موارد جدید باید آمار هوستون منطقه بسیار سخت است که بیمارستان کودکان تگزاس در حال حاضر پذیرش بیماران. این حرکت در می آید با وجود این واقعیت است که هوستون به عظیم Texas Medical Center — تلقی بزرگترین مرکز پزشکی در جهان است.

"کودکان تگزاس متعهد به ارائه ظرفیت اضافی از طریق بخش مراقبت های ویژه و مراقبت حاد تخت در سراسر بیمارستان ما دانشگاه ها را در هر دو کودکان و بزرگسالان بیماران" بیمارستان در بیانیه ای گفت به NPR.

این بیماران شامل افراد COVID-19 و موارد دیگر. کسانی که مبتلا به کروناویروس در حال مراقبت در گسترش ویژه واحد جداسازی با توجه به بیمارستان کودکان تگزاس.

تگزاس است به طور پیوسته افزایش ظرفیت خود را به آزمون برای کروناویروس که باعث COVID-19 اما کارشناسان گفت که به اندازه کافی برای توضیح سیل از موارد جدید.

"احتمالا بیشتر عاملی است که هل دادن ما اعداد است که رای مثبت در حال حاضر از حدود 3 درصد به حدود 9 درصد — که سه برابر افزایش می دهد, گفت:" دکتر دیوید Persse بهداشت عمومی و اقتدار را برای هوستون در بخش بهداشت و درمان با توجه به هوستون رسانه های عمومی.

تگزاس مواجه است "شیب وحشتناک ظهور" در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و بخش مراقبت ويژه پذیرش در مرکز پزشکی تگزاس گفت: دکتر پیتر hotez را بازتوییت کرد رئیس مدرسه ملی گرمسیری پزشکی در کالج پزشکی بیلور در یک صدای جیر جیر در مورد وضعیت فعلی.

"ما در حال حاضر با یک بحران بهداشت عمومی," hotez را بازتوییت کرد اضافه شده است.

نمایشی جدید اعداد را نشان دهنده موج دوم در تگزاس بود که در میان ایالات متحده برای اولین بار شروع به بازگشایی روند. دولت در بخش بهداشت و درمان را در نمودار روزانه موارد جدید نشان می دهد افزایش مداوم از COVID-19 همه گیر شروع به گرفتن نگه دارید در ماه مارس است. منحنی شروع به قوس و حتی بالاتر در اوایل این ماه ادامه با روز سه شنبه سنبله.

بزرگنمایی این تصویر

تعداد coronavirus موارد افزایش یافته است سریع در تگزاس در طول ماه ژوئن جوش به طور کلی پس از افزایش موارد عبور از 1000 بیمار علامت در ماه مارس است. دولت در حال حاضر 120,370 موارد است. تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی/تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی/تصویر توسط NPR

ابوت به خواست مردم به رعایت اجتماعی و محدودیت های فیزیکی برای مقابله با کروناویروس. او به تازگی به نام ایده خاموش کردن اقتصاد تگزاس دوباره "آخرین گزینه" برای مبارزه با COVID-19. اما در روز سه شنبه او همچنین گفت سازمان را سرکوب میله که ازدحام بیش از حد مجاز از محدودیت ها شروع به بلند کردن.

و فرماندار در اشاره به امکان جدید محدودیت با اشاره به "اضافی اطلاعیه که ممکن است در آینده بعد از امروز" و یا گاهی اوقات این هفته است.

"COVID-19 در حال حاضر گسترش در یک میزان غیر قابل قبول در ایالت تگزاس و باید آن را محصور," ابوت روز دوشنبه گفت:.

با دعوت از مردم به پیروی از قوانین ایمنی در مورد شستن دست های خود را اجتماعی فاصله و پوشیدن پوشش صورت او افزود: "تگزاسی نشان داده اند که ما را مجبور به انتخاب بین شغل و سلامت — ما می توانیم هر دو. ما می توانیم زندگی محافظت می کند در حالی که همچنین بازگرداندن معیشت."

تگزاس در حال حاضر 120,370 موارد انتهایی نیویورک و کالیفرنیا و نیوجرسی و ایلینویز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب