50,000 آمریکایی رشته در خارج از کشور توسط Coronavirus حوادث, وزارت امور خارجه می گوید

بزرگنمایی این تصویر مسافران منتظر پرواز منشور با هماهنگی سفارت ایالات متحده به آنها را به خانه از گو

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران منتظر پرواز منشور با هماهنگی سفارت ایالات متحده به آنها را به خانه از گواتمالا شهرستان در روز دوشنبه. Johan Ordoñez/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Johan Ordoñez/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان کشورهای نزدیک مرزها و پروازهای لغو شده در میان coronavirus همه گیر وزارت امور خارجه می گوید به عنوان بسیاری از 50,000 آمریکایی ها به دنبال کمک به بازگشت به خانه.

پرو شده است به خصوص پیچیده است و با توجه به ایان Brownlee, که اجرا می شود به وزارت امور خارجه بازگشت نیروی کار. "وجود دارد برخی از (COVID19) عفونت در سازمان هواپیمایی کشوری و در بخش غیر نظامی از فرودگاه و آنها در حال تلاش برای اجرای آن را در یک بیت از یک بند کفش از نظامی طرف فرودگاه."

وزارت امور خارجه در تلاش است برای پر کردن شکاف و نگه داشتن پروازهای رفتن.

مقامات تا به حال یک زمان آسان تر برای برخورد با هندوراس هر چند هنوز هم وجود دارد چند هزار آمریکایی ها وجود دارد و 5000 تا 7000 در اکوادور.

ایالات متحده اصرار آمریکایی ها برای بازگشت به خانه در پروازهای تجاری که ممکن است اگر آنها آماده هستند به ماندن در خارج از کشور یک "دوره نامحدود از زمان." Brownlee می گوید وزارت امور خارجه است نه گرفتن اولیه اعلامیه در مورد مرز تعطیلی و هواپیمایی لغو اشاره به این که در یک مرکز بزرگ در آسیا سلطنتی تایلند هواپیمایی تعطیل در "بسیار کوتاه توجه کنید."

Brownlee می گوید او شده است صحبت به وزارت دفاع در مورد چگونه آن را ممکن است کمک به آمریکایی ها با پروازهای نظامی. "این است که نسبتا پیچیده قراردادی کار می کنند و در آنجا که این است که واقعا یک رویداد بی سابقه ای وزارت امور خارجه به ظرفیت برای انجام این کار این است که تیره و تار" او به خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی.

در مورد خواسته COVID-19 مورد از وزارت امور خارجه پرسنل دکتر ویلیام والترز از بخش های اداره خدمات پزشکی می گوید که او "ردیابی" 58 موارد فعلی در خارج از کشور و 16 مورد در پنج شهرستانها ایالات متحده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب