5 گام برای تسلط بر این دیزاین برای مترجمان

ترک انتقادات و پیشنهادات بیشتر از 5 دقیقه ، در این سال جدید من مهارت دیزاین. به عنوان یک مترجم و محتوای مت

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

بیشتر از 5 دقیقه ،

در این سال جدید من مهارت دیزاین. به عنوان یک مترجم و محتوای متصدی که بیشتر آثار مستقیم با مشتریان از تکنولوژی صنایع, من نیاز به مهارت و ابزار و گردش که به من اجازه می دهد برای تولید آماده به استفاده از فایل برای چاپ و/یا چاپ و نشر.

برای ترجمه و ویرایش فایل های پی دی اف استفاده کنم Infix PDF editor همراه با TransPDF خدمات. گردش کار مناسب من کاملا. اما من نمی انتخاب کردن برای هر شغل با فایل های این دیزاین و آن را احساس مانند آن درست نیست. من برنامه ریزی برای به روز رسانی جدید بازاریابی مواد برای تمرین مهارت های جدید.

آیا شما نیز احساس تسلط DTP نرم افزار ؟ سپس این مراحل و لینک برای شما مفید خواهد بود بیش از حد.

مرحله 1. در نظر بگیرید اگر این دیزاین مهارت های مربوطه برای شما

یک نرم افزار نشر رومیزی دیزاین فراهم می کند ابزار برای طراحی صفحات و ایجاد پوسته های بصری برای هر دو چاپ و رسانه های دیجیتال است. دیزاین استفاده شده توسط طراحان گرافیک ناشران و بازاریابی حرفه ای. مترجمان و ویراستاران می توانید آن را برای محلی سازی اهداف است. با این همه کاره طرح نرم افزار شما می توانید ایجاد و یا ویرایش فایل های هر دو را برای مشتریان خود و کسب و کار خود نیاز دارد.

دیزاین را می توان مورد استفاده برای ایجاد:

  • مجله را پوشش می دهد
  • EPUBs (کوتاه برای نشریات الکترونیکی') و interactive PDFs
  • آگهی و بروشور
  • کارت ویزیت و سربرگ
  • نرم افزار-به دنبال رزومه

این نرم افزار به خصوص برای اسناد با صفحات متعدد و طرح بندی که ترکیب متن و تصاویر است. اما این همه چیز نیست!

شما می توانید مقیاس پذیر با وضوح بالا تصاویر وکتور و لوگو. دیزاین ارائه می دهد بسیاری از ابزار رسم پیشرفته چاپی ویرایش و نرم افزار-استاندارد اثرات. شما همچنین می توانید فتوشاپ-مانند متن اثر و فوق العاده drop caps اضافه کردن بافت به اشیاء.

InDesign-for-translators

منبع تصویر: https://shutr.bz/2KNBAtg

مرحله 2. خود را انتخاب کنید گزینه های آموزش این دیزاین

شما می توانید با یادگیری این دیزاین در زندگی دست در کلاس. گزینه های دیگر عبارتند از رایگان آنلاین آموزش, آنلاین آموزش و کتاب.

• دیزاین برای سردبیران
کوتاه LinkedIn دوره (1h 36m) صحبت می کند به طور مستقیم به نیازهای غیر طراحان که می خواهند به استفاده از InDesign به طور منظم تر و کارآمد. ورزش فایل های تمرین گنجانده شده است. رایگان اگر شما هنوز تصمیم گرفتند برای اولین بار در ماه رایگان از لینک آموزش.

• مبانی دیزاین
75 رایگان دیزاین پست های وبلاگ با آموزش برای مبتدیان و کسانی که به دنبال صعود به سطح بالا مهارت های خود را. منابع نیز ارائه می دهد راهنمایی سریع و تایپوگرافی بینش.

45 InDesign آموزش برای طرح های خیره کننده
یک لیست سرپرستی از این دیزاین آموزش (فیلم گنجانده شده است) اعم از مبتدی تا سطح پیشرفته.

عدم طراح دیزاین کتاب توسط رابین P. ویلیامز

این که آیا شما نیاز به ایجاد خود را بازاریابی مواد و یا شما می خواهید برای تبدیل شدن به مهارت بیشتر با این ابزار شما می توانید استفاده کنید در گردش خود این کتاب کارآمد مسیر به تسلط بر وظایف اساسی در این دیزاین.

راهنمای شروع سریع به این دیزاین

رایگان راهنمای قالب و آموزش در انویتو, Tuts+, از جمله گام به گام توسط به گام دستورالعمل: آماده سازی اسناد برای چاپ کار با قالب و طراحی پروژه های پیشنهادی ساخت یک بروشور کسب و کار, ایجاد یک کسب و کار کارت ،

مرحله 3. یادگیری به دریافت فایل های این دیزاین خود را به ترجمه گردش کار

1) صادرات برای ترجمه

در میان بسیاری دیگر از انواع فایل های که دیزاین صادرات شامل PDF (Portable Document Format), INDT (Adobe InDesign برچسب متن) INX (InDesign CS3 Interchange), IDML (دیزاین زبان نشانه گذاری).

فایل هایی با فرمت INDD نمی تواند وارد شود به طور مستقیم به گربه ابزار. بنابراین شما می توانید صرفه جویی در فایل های این دیزاین به عنوان INX فایل ها (نسخه های قبلی) و یا فایل های IDML (امروز). INX و IDML فایل های پشتیبانی شده توسط تمام اصلی CAT tools.

به ترجمه اصلی فایل های INDD در memoQ شما همچنین می توانید با استفاده از Kilgray زبان ترمینال. آپلود فایل INDD برای تبدیل آن به یک MQXLZ فایل. پس از ترجمه آماده است شما را تبدیل MQXLZ فایل به یک هدف INDD file با استفاده از خدمات مشابه. (آپلود و دانلود از فایل های INDD در memoQ را مرکز آموزش.)

2) ترجمه و وارد کردن متن به این دیزاین به روز رسانی لینک

تمام فایل های گرافیکی در طرح دیزاین ممکن است یا مرتبط و یا تعبیه شده است.

  • مرتبط هنری متصل است اما همچنان مستقل از سند و در نتیجه کوچکتر سند است. شما می توانید آثار هنری مرتبط با استفاده از ابزار انتقال و عوارض; با این حال, شما می توانید انتخاب کنید و ویرایش اجزای فردی در آثار هنری است. شما همچنین می توانید به روز رسانی تمام لینک ها در یک بار. هنگامی که شما برای صادرات و یا چاپ, گرافیک اصلی است برگرفته ایجاد خروجی نهایی از رزولوشن کامل از اصل.
  • تعبیه شده هنری است که کپی شده به سند در وضوح کامل در نتیجه یک سند بزرگتر. شما می توانید کنترل نسخه و به روز رسانی فایل هر زمان که دوست دارید به عنوان طولانی به عنوان آثار هنری تعبیه شده است شما سند خود کافی است.

لطفا توجه داشته باشید که گربه ابزارهای کار بر روی IDMLs نوار کردن تصویر پیش نمایش. با توجه به این که لینک به روز رسانی ممکن است مورد نیاز پس از ترجمه اگر شما برنامه ای برای کار با فایل های IDML. (یک کمی روی حیله و تزویر بخشی بنابراین مطمئن شوید که برای تمرین و خواندن مواد اضافی.)

3) بررسی فایل و تنظیم در صورت نیاز به مطابقت با طراحی منبع نگاه و احساس. این یک راهنمای گام به گام است که شامل وارد کردن تغییرات به طور مستقیم به فایل نهایی.

  • رفع فضاها و بررسی هر گونه گسترش متن.
  • انتخاب فونت مناسب برای محلی سازی فرآیند; رفع رنگ و خط فاصله است.
  • بررسی لینک کلیک کنید اگر گنجانده شده است.
  • پیاده سازی نهایی زبانی و نشر رومیزی QA.

مرحله 4. نگاه های اضافی ابزار و ترفندها

مهم نیست که چگونه شما را انتخاب کنید برای شروع آموزش این دیزاین, تمرین بهترین راه برای کارشناسی ارشد نرم افزار. آزمایش با ویژگی های مختلف و ویژگی های در یک قالب سند که نیست مشروط بر استانداردهای کیفیت برای یک مشتری شما می توانید آماده برای زمانی که آن زمان به استفاده از این دیزاین حرفه ای.

مرحله 5. اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که در مورد مهارت های جدید خود را

پس از کامل عمل (و شاید حتی صدور گواهینامه) اطلاع رسانی به مشتریان جدید خود را ارائه اگر شما فکر می کنم این کار را به خوبی برای آنها است. بهترین راه برای آنها را به یاد داشته باشید که شما باید یک سرویس جدید در حال حاضر برای آماده سازی یک پیشنهاد منحصر به فرد. خود را به بهترین مشتریان خود را خوشحال خواهد کرد و شما یک شانس برای مطمئن است که همه چیز می رود هموار. علاوه بر این یک راه عالی برای تماس با برخی خفته مشتریان و یادآوری آنها را از خدمات خود را.

فکر می کنم یک راه برای ترویج خدمات جدید است. به روز رسانی پروفایل های آنلاین خود را مواد بازاریابی و مهارت های ذکر شده برای منعکس کردن فرصت های جدید برای مشتریان بالقوه خود را.

موفق باشید!

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب