46 نیکاراگوا رشته در گواتمالا ادامه سفر

گواتمالا سیتی - نزدیک به چهار ده نیکاراگوا رشته در گواتمالا توسط pandemic محدودیت های مسافرتی برای حدود چهار م

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

گواتمالا سیتی - نزدیک به چهار ده نیکاراگوا رشته در گواتمالا توسط pandemic محدودیت های مسافرتی برای حدود چهار ماه روز شنبه گفت که آنها در نهایت دریافت تایید از هندوراس به عبور از خاک خود را در تلاش برای بازگشت به کشور خود.

بسیاری از آمریکای مرکزی سازمان ملل تعطیل مرزهای خود را در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

این گروه از 46 نیکاراگوا شده بود تحصیل و یا کار در گواتمالا و شروع به سفر خانه اما گیر کردم در گواتمالا-هندوراس مرز در کرینتو.

حدود 33 از نیکاراگوا خواب خارج برای یک هفته در عبور از مرز در حالی که آنها در انتظار اجازه ورود به هندوراس نهفته است که بین گواتمالا و نیکاراگوئه.

نیکاراگوئه جودو ورزشکار Sayra لاگونا گفت: هندوراس مجاز در نهایت آنها را به صلیب.

اما این وضعیت — که آنها برای اولین بار آزمایش می شود برای coronavirus — آمد با غم جزئیات: نه از نیکاراگوا آزمایش مثبت و گرفته شده برای درمان است.

این گروه گفت که آن را تا به حال دریافت کمک از مقامات نیکاراگوئه در طولانی خود را در تلاش به بازگشت به خانه.

لاگونا گفت که ممکن است به خاطر او افراشتند یک بنر در یک مراسم اعطای جوایز در سال 2018 با اشاره به اعتراضات آن سال علیه دولت نیکاراگوئه.

با شروع در ماه آوریل سال 2018 نیکاراگوئه اقتصاد ویران شد نزدیک به پنج ماه از ناآرامی ها در ابتدا موجب با کاهش امنیت اجتماعی در اما که به سرعت تکامل یافته به تماس برای ریاست جمهوری دانیل اورتگا به گام و اجازه می دهد انتخابات زود است. حداقل 325 نفر کشته شدند در این تظاهرات با توجه به اینتر کمیسیون آمریکایی حقوق بشر است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن