40.8 میلیون نفر از کار در گذشته 10 هفته 26 درصد از نیروی کار

بزرگنمایی این تصویر یک سیاتل آرایشگاه باقی می ماند بسته به دلیل شیوع کروناویروس در مارس 19. هفته گذش

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک سیاتل آرایشگاه باقی می ماند بسته به دلیل شیوع کروناویروس در مارس 19. هفته گذشته اضافی 2.1 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری در سراسر کشور است. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

به روز شده در 8:37 a. m. ET

بیش از 1 در 4 متحده کارگران شغل خود را از دست پس از coronavirus بحران تعطیل اندازه اقتصاد در ماه مارس است.

فقط در هفته گذشته یکی دیگر از 2.1 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری وزارت کار خبر داد. که به ارمغان می آورد کل گذشته 10 هفته به 40.8 میلیون دلار است که نشان دهنده 26 ٪ از غیر نظامی نیروی کار در ماه آوریل است.

اشتغال کاهش یافته و شدت در اکثر مناطق این کشور در هفته های اخیر فدرال رزرو گفت. یک تغذیه بررسی نشان داد که "اشتغال ادامه داد: به شدت سقوط در خرده فروشی و در اوقات فراغت و مهمان نوازی بخش است."

"تماس با ما ذکر شده چالش در آوردن کارکنان به کار و از جمله کارگران نگرانی های بهداشتی دسترسی محدود به مراقبت از کودکان و سخاوتمندانه مزایای بیمه بیکاری," فدرال رزرو گفت: در آن بژ کتاب بررسی.

نشانه های یک بیمار بازار کار همه جا هستند:

  • هواپیمای بوئینگ برش بیش از 12000 شغل پس از افت ناگهانی در سفر هوایی ضربه هواپیما تولید غول سخت است.
  • تعدادی از خرده فروشان عمده از جمله J. C. Penney, Neiman Marcus و J. Crew را برای ورشکستگی زمینه.
  • با رو به کاهش درآمدهای مالیاتی شهرستانها کوچک و بزرگ روبرو هستند عمیق کسری بودجه آنها را وادار کردند به کارگران شهرداری. نزدیک به 1 میلیون کارمندان دولت گذاشته شد و در مارس به تنهایی.

اما برخی از کارگران سراسر کشور نیز شروع به بازگشت به شغل خود را به عنوان بسیاری از کشورهای حرکت به بازگشایی اقتصاد خود را. دیزنی جهان و دیگر فلوریدا پارک اعلام کرده اند برنامه ای برای بازگشایی در چند هفته آینده. در کالیفرنیا, فروشگاه, دستور بسته از مارس 19 پاکسازی شده اند به بازگشایی تحت دستورالعمل که توصیه کارمند و قراضه پوشش صورت و اجتماعی فاصله.

و آمازون پنج شنبه اعلام کرد که آن را ارائه شغل تمام وقت به 125,000 از 175,000 موقت کارکنان این استخدام طی این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن