4 Rohingya مردان کشته در تیراندازی با پلیس بنگلادش

داکا, بنگلادش - چهار عضو مظنون یک Rohingya گروه گفته های درگیر در, آدم ربایی برای باج کشته در تیراندازی با پلی

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

داکا, بنگلادش - چهار عضو مظنون یک Rohingya گروه گفته های درگیر در, آدم ربایی برای باج کشته در تیراندازی با پلیس بنگلادش در نزدیکی وسیع اردوگاه های پناهندگان که در آن پناهندگان میانمار زندگی می کنند, مقامات گفت.

این تیراندازی صورت گرفت, روز شنبه هنگامی که یک تیم از مقامات امنیتی جستجو برای رهبر باند در یک جنگل در نزدیکی Rohingya اردوگاه در کخس بازار گفت: بازرس پلیس Pradeep Kumar Das.

یکی دیگر از بازرس Morzina Akhter گفت: متهمان افتتاح شد آتش سوزی در پلیس جرقه این تیراندازی که منجر به مرگ آنها. پلیس همچنین در مورد بازیافت 40,000 مواد مخدر و قرص به صورت محلی ساخته شده و اسلحه او گفت:.

به گفته مقامات و رسانه های محلی گزارش gang led by Abdul حکیم ربوده است بسیاری از مردم محلی برای باج گیری و کشته شدن کسانی که خانواده ها قادر به پرداخت. آن را تا به حال گفته ربوده شده حداقل هفت بنگلادشی بیش از دو ماه گذشته و کشته شدن سه گروگان ها. حکیم بزرگ باقی می ماند.

در حالی که گروه های حقوق بشر اذعان دارد عناصر جنایی در میان برخی از Rohingya پناهندگان آنها خواسته اند که مقامات به طور کامل به بررسی چنین مواردی است.

در ماه مارس پلیس به ضرب گلوله هفت عضو مظنون یک Rohingya باند ادعا درگیر در خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق انسان است.

بیش از 700 ، 000 Rohingya مسلمانان فرار میانمار به بنگلادش پس از بودایی-اکثر کشور آمریکا راه اندازی شد سرکوب علیه آنها در ماه اوت سال 2017 در پاسخ به یک حمله توسط شورشیان.

آخرین مطالب