4 مرد متهم در حمله جکسون مجسمه در نزدیکی کاخ سفید

واشنگتن - مقامات فدرال متهم اند که چهار نفر را در ارتباط با تلاشی ناموفق در هفته گذشته به پایین کشیدن مجسمه ای

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

واشنگتن - مقامات فدرال متهم اند که چهار نفر را در ارتباط با تلاشی ناموفق در هفته گذشته به پایین کشیدن مجسمه ای از رئیس جمهور اندرو جکسون در نزدیکی کاخ سفید است.

در شکایت unsealed شنبه, مقامات ادعا می کنند که مردان آسیب دیده و اقدام به پاره کردن جکسون مجسمه واقع در میدان لافایت گذشته دوشنبه. مربع بوده است سایت از اعتراضات پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

کسانی که متهم هستند و لی مایکل Cantrell, 47, ویرجینیا; Connor متی Judd, 20, از, واشنگتن d. C.; Ryan Lane, 37, مریلند; و گراهام لوید, 37, از مین است.

جاد دستگیر شد و در روز جمعه و به نظر می رسد در برتر دادگاه منطقه کلمبیا در شنبه, مقامات گفت. سه تن دیگر نیز بازداشت نشدند. اف بی آی و ایالات متحده در پارک پلیس شده اند در حال بررسی این حادثه است.

بیانیه ای از باراک اوباما برای ناحیه کلمبیا می گوید شکایت مدعی است که Cantrell دستگیر شد در تصویری اقدام به دیلم یا اهرم بلند کردن مجسمه کردن پایگاه خود را با تخته های چوبی و تلاش برای کشیدن مجسمه را با کمک یک زرد بند. جاد دیده می شود در فیلم تلاش برای پایین کشیدن مجسمه در حالی که خط دیده می شود در فیلم الصاق یک طناب به یک قسمت از مجسمه و سپس کشیدن در دیگر طناب به مجسمه شکایت مدعی.

این ویدئو همچنین نشان می دهد لوید او را می شکند و از بین می برد چرخ توپ واقع در پایه مجسمه و کشیدن بر روی طناب در تلاش برای سرنگونی مجسمه و توزیع یک چکش به یک ناشناس فرد درگیر در این حادثه شکایت مدعی.

"ایالات متحده دفتر دادستان برای ناحیه کلمبیا نمی خواهد بیکار ایستادگی و اجازه می دهد تا ما آثار ملی به تخریب و نابود" اقدام آمریکا وکیل Michael R. شروین در بیانیه ای گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن