4 پیوند ساختمان راهنمایی

[ad_1] ساختمان پیوند یکی از بنیان های موثر در SEO است. گوگل و دیگر موتورهای جستجو را به مقدار زیادی از وزن به

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
[ad_1]

ساختمان پیوند یکی از بنیان های موثر در SEO است. گوگل و دیگر موتورهای جستجو را به مقدار زیادی از وزن به لینک از سایت های معتبر به عنوان آنها رسمیت شناختن آنها به عنوان رای. بیشتر لینک های شما از سایت های معتبر, بالاتر رتبه بندی خود را.

ساختمان پیوند است که معمولا یک کار دشوار است و شما نیاز به آن را درست انجام دهید به نتایج ایده آل. به شما کمک کند در اینجا راهنمایی که شما نیاز به قرار دادن به نظر شما برای ساخت لینک درست:

تواند سرگرم کننده و سازگار

مردم دوست ندارند مطالب خسته کننده; از این رو, شما باید ایجاد محتوا که دارای حس شوخ طبعی است. هنگامی که شما تصمیم به استفاده از شوخی شما باید سازگار در تلاش های خود را. برای مثال شما نباید ایجاد یک مقاله طنز آمیز امروز و پس از آن ایجاد یک, شرکت, ماده فردا. توسط سازگار بودن شما را به ایجاد یک نام تجاری خواهد شد که سود زیادی برای شرکت شما.

مطالعات نشان داده اند که بسیاری از مردم نمی مانند خواندن; از این رو, شما باید به عنوان بسیاری از جنبه های بصری به عنوان امکان پذیر است. برخی از بهترین تصاویری است که شما باید بروید برای: ویدئوها و نمودار و infographics.

امکان استفاده از اشاره از مارک های معتبر

آیا شما شده است ذکر شده توسط مارک های معتبر اما از آنها مربوط به شما ؟ شما باید برای تماس با برندها و از آنها بخواهید برای اسناد. اگر شما نمی دانید مارک های که ذکر شده شما وجود دارد بسیاری از ابزارهای آنلاین است که شما می توانید استفاده کنید برای کمک به شما. شما همچنین می توانید انجام یک تصادفی جستجو در گوگل و شما را شناسایی تعداد ذکر شده.

نگاهی به رقبای خود

شما قطعا باید رقبا هستند که بهتر از شما. شما باید آنها را بررسی و پیدا کردن سایت های که آنها در حال گرفتن لینک خود را از. به عنوان قاعده کلی شما باید دنبال لینک خود را در استراتژی های ساختمان به عنوان آنها قطعا انجام کارهای درست.

آیا وبلاگ نویسی خوش آمدید

مهمان وبلاگ نویسی است که به شما ارائه یک پست وبلاگ به سایت دیگر, دیگر از شما. این است یک راه عالی برای ساخت لینک کلیک کنید, اما شما نیاز به آن را عاقلانه. برای افزایش رتبه بندی خود را, شما باید اطمینان حاصل شود که سایت شما در حال ارسال پست وبلاگ به معتبر است. شما همچنین باید اطمینان حاصل شود که سایت در تو رفتگی در دیوار.

نتيجه گيری

ساختمان پیوند است که بسیار موثر در افزایش خود را در نتایج جستجو رتبه بندی وقتی که درست انجام شود. به محافظت از سایت شما از گرفتن جریمه شما باید به جلوگیری از بد پیوند استراتژی های ساختمان مانند هرزه نگاره ،

[ad_2]
آخرین مطالب