3 TSA Screeners در سن خوزه, کالیفرنیا باید قرارداد Coronavirus آژانس می گوید

بزرگنمایی این تصویر A U. s. Department of Homeland Security مهر دیده می شود به عنوان یک TSA رسمی حرک

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

A U. s. Department of Homeland Security مهر دیده می شود به عنوان یک TSA رسمی حرکت یک بن اضافی برای غربالگری در Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport. دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

سه امنیت screeners در شمال کالیفرنیا فرودگاه باید آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید حمل و نقل اداره امنیت تایید در ایمیل اواخر روز سه شنبه.

حمل و نقل ماموران امنیتی همه آنها در نورمن Y. Mineta سن خوزه در فرودگاه بین المللی, اولین موارد تایید شده از COVID-19 ویروس در آژانس, با توجه به رسمی اتحادیه با TSA شورای 100.

هویت سه screeners آن را منتشر نکرده اند.

"ماموران در حال دریافت مراقبت های پزشکی و همه TSA کارکنان آنها آمده اند در تماس با بیش از گذشته 14 روز در قرنطینه صفحه اصلی" TSA که بخشی از وزارت امنیت داخلی در بیانیه ای گفت:.

"نمایش پست های بازرسی باز باقی می ماند و این سازمان در حال کار با سی دی و همچنین به عنوان California Department of Public Health و شهرستان سانتا کلارا عمومی وزارت بهداشت برای نظارت بر وضعیت و همچنین سلامت و ایمنی کارکنان و سفر است."

این سه افسر را به تماس با هزاران نفر از مسافران عبوری از فرودگاه امنیتی بازرسی TSA اتحادیه مقامات می گویند.

جیمز Mudrock محلی اتحادیه رئیس جمهور برای امنیت screeners در شمال کالیفرنیا گفت که او آموخته است که اولین مورد تایید شده در اوایل صبح روز سه شنبه. او افزود که حدود 40 کارکنان شد و گفت: برای رسیدن به محل کار و که یک ایست بازرسی امنیتی بسته شد در فرودگاه سان خوزه صبح روز سه شنبه. دو دیگر موارد تایید شد سه شنبه شب.

"فقط با طبیعت کار و حمل و نقل و ماموران امنیتی در یک موقعیت آسیب پذیر در مورد شیوع این" Mudrock رئیس جمهور آمریکا فدراسیون کارکنان دولت محلی 1230 گفت.

در نامه ارسالی دوشنبه به اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ دیابت ماریا Cantwell, D-بشویید. فشرده مغلوب ساختن پیشی جستن دولت چگونه آن را هدایت DHS کارکنان و پیمانکاران به اقدامات احتیاطی در پاسخ به این ویروس.

Cantwell, رتبه بندی عضو کمیته بازرگانی مجلس سنا که نظارت TSA همچنین سوال که آیا وزارت امنیت داخلی اتحاد یک بیماری همه گیر پاسخ طرح در صورت شیوع در نزدیکی یا امکانات آن است.

دیگر اتحادیه مقامات می گویند که TSA فاقد منابع کافی آموزش و برنامه ریزی برای حفاظت از کارکنان خود را که به تماس روزانه با مردم بیش از هر آژانس فدرال.

که شامل در برخی از نقاط کشور با کمبود تمیز کردن وسایل حفاظتی دستکش و ماسک. این اتحادیه خواست در روز سه شنبه برای موثر تر ماسک, اما این درخواست رد شد, رویترز گزارش داد.

چالش ها آمده است که آژانس چهره های استخدام و اضافه کاری یخ.

"این سازمان برای حفاظت از مردم آمریکا نیست بودجه کافی برای حفاظت از مردم آمریکا گفت:" جو Shuker بالا TSA رسمی اتحادیه در فیلادلفیا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب