3 معاونان شات در حمله مرگبار منتشر شده از بیمارستان

KNIGHTSEN کالیفرنیا. - سه Northern California sheriff نمایندگان بودند که زخمی در یک رویارویی مرگبار با یک تفنگ

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

KNIGHTSEN کالیفرنیا. - سه Northern California sheriff نمایندگان بودند که زخمی در یک رویارویی مرگبار با یک تفنگ ساچمهای-wielding man منتشر شده است از بیمارستان, مقامات روز جمعه گفت.

در طول پنج شنبه شب رویارویی معاون زده در سینه ذخیره شد با جلیقه ضد گلوله در حالی که یکی دیگر از ضربه در سر تفنگ گلوله و سوم شد زخمی در بازو, Contra Costa County Sheriff دفتر در بیانیه ای گفت.

نمایندگان و آتش و کشتار 44 ساله ادواردو مارتینز از خلیج نقطه. یک عکس منتشر شده توسط کلانتر, نشان می دهد مارتینز اشاره یک تفنگ ساچمهای در نمایندگان پس از یک daylong بن بست در یک خانه در Knightsen, مقامات گفت.

منطقه unincorporated جامعه حدود 50 مایل (81 کیلومتر) شمال شرقی سان فرانسیسکو.

مارتینز که قبلا دستگیر شده بود در اتهامات مختلف از سوء رفتار با زنان به دریافت اموال به سرقت رفته و رانندگی تحت تاثیر کلانتر شدهاند.

نمایندگان نامیده می شدند به خانه در مدت کوتاهی پس از 9:30 صبح پنج شنبه و توسط یک زن گفت: او دوست پسر سابق برگزار شده بود او را گروگان یک شبه با توجه به این بیانیه.

زن به مرد گفت: sexually assaulted او "انداخت و او را بر روی یک میز قهوه گره خورده است او را به یک صندلی با نوار مجرای و ریخت بنزین در او" تهدید به سوزاندن خانه.

زن گفت: مارتینز به حال تفنگ و تپانچه ساخته شده تهدید به شلیک اجرای قانون "و گفت که او نمی خواهید برای رفتن به زندان" بیانیه ای گفت:.

زن موفق به فرار از خانه و نمایندگان محاصره محل اقامت و نام در یک تیم SWAT زمانی که او حاضر به بیرون آمدن.

در بن بست, گروگان مذاکره تیم بارها و بارها خواسته مارتینز به تسلیم. او در نمایندگان چندین بار در طول روز, مقامات گفت.

مدت کوتاهی قبل از 9 بعد از ظهر مارتینز آمد از خانه اخراج تفنگ ساچمهای خود را در تیم SWAT نمایندگان و به ضرب گلوله کشته شد. او در صحنه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب