3 صفحه اصلی کودکان کارکنان متهم در مرگ 16 ساله

بزرگنمایی این تصویر کالبد شکافی گزارش منتشر شده در پنج شنبه توسط دفتر معاینات پزشکی در کالامازو, Mic

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کالبد شکافی گزارش منتشر شده در پنج شنبه توسط دفتر معاینات پزشکی در کالامازو, Mich., حکومت خفقان مرگ کورنلیوس Fredericks یک قتل. عکس حسن نیت ارائه میدهد از Fieger, Fieger آقای کنی و Harrington PC پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عکس حسن نیت ارائه میدهد از Fieger, Fieger آقای کنی و Harrington PC

سه سابق کارکنان از میشیگان جوانان خانه متهم شده اند در مرگ این نوجوان 16 ساله پسر است که فوت کرد در ماه گذشته پس از کارکنان نشسته بر روی قفسه سینه و شکم و پاها در تلاش برای جلوگیری از او.

کالبد شکافی گزارش منتشر شده در پنج شنبه توسط کالامازو دفتر معاینات پزشکی حکومت خفقان مرگ کورنلیوس Fredericks یک قتل. این بررسی نشان داد آن را ناشی از "خویشتن داری آسفيکسی" ناشی از چند نفر با استفاده از وزن خود را به پین پسر پایین.

Fredericks ظاهرا برگزار شد توسط کارکنان برای حدود 12 دقیقه پس از پرتاب یک تکه نان روی زمین در لیکساید آکادمی که در آن او زندگی می کردند, با توجه به تحقیقات توسط مقامات دولتی.

یک وکیل برای خانواده اش گفت: Fredericks بارها و بارها فریاد "من نمی توانم نفس بکشم."

زمانی که او بی توجه به بررسی دولت یافت کارکنان در صفحه اصلی — که در خانه مراقبت از کودکان در پرورش یا juvenile justice system — موفق به انجام CPR و منتظر یکی دیگر از 12 دقیقه به تماس برای کمک های پزشکی.

سی ساعت بعد Fredericks دچار حمله قلبی و در بیمارستان درگذشت on May 1.

به عنوان Michigan Radio گزارش:

"[Michael Mosley و Zachary Solis] روبرو هستند, قتل, اتهام قتل نفس غیر ارادی اتهامات (که جنایات حمل تا 15 سال) و همچنین دو درجه دوم کودک آزاری اتهامات هر یک از حمل تا 10 سال. [Heather] McLogan مواجه است قتل نفس غیر ارادی و یک اتهام سوء استفاده از کودکان."

Fredericks شد یک بخش از دولت پس از فوت مادر در خواب او را و او را "پدر نبود در یک محل که در آن او قادر به مراقبت از کورنلیوس و خانواده نبود قادر به مراقبت از او را" جاناتان Marko یک وکیل به نمایندگی از Fredericks' خانواده گفت: اخبار دیترویت.

پسر خانواده تحت پیگرد Lakeside آکادمی و شرکت مادر آن برای $100 میلیون ادعا سهل انگاری.

"کورنلیوس را فریاد" نمی توانم نفس بکشم' بود به اندازه کافی به کارکنان برای جلوگیری از بیش از حد داری" Marko گفت.

با توجه به شکایت دوشنبه "این [دولت] وزارت بهداشت و خدمات انسانی دارای یک لیست خشکشویی شکایتی که از آن مورد بررسی قرار گرفت و خطاب در مورد کارکنان از متهمان نادرست مدیریت شرایط با ساکنان در لیکساید آکادمی."

جفری Fieger دیگر وکیل کار برای این خانواده می گوید: صاحبان Lakeside, آکادمی, عاقبت جوانی, خدمات خودداری کرده است برای به اشتراک گذاشتن یک ویدیو از این حادثه.

"وقت آن است که برای مجرمان به دست آمده پاک" Fieger در بیانیه ای گفت.

در ضمن عاقبت آن را می گوید نمی توانم اظهار نظر در انتظار مسائل حقوقی. "که گفت: ما عمیقا غمگین از دست دادن غم انگیز کورنلیوس و عمل به سرعت به خاتمه تمام کارکنان درگیر" این شرکت در بیانیه ای گفت.

"ما به شدت به حمایت از تصمیم دادستانی به اتهامات جنایی که بر اساس بسیار کامل اجرای قانون بررسی" بیانیه ای گفت:. "این غم انگیز و بی معنی حادثه است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن