3 بازداشت در اعتراض به کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش

سه نفر معترض در کالیفرنیا اقامت در خانه نظم شنبه در انسینیتاس اعتراض دستگیر شدند به ظن نقض San Diego County he

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

سه نفر معترض در کالیفرنیا اقامت در خانه نظم شنبه در انسینیتاس اعتراض دستگیر شدند به ظن نقض San Diego County health سفارشات و مارک و آخرین در یک سری از تظاهرات در امتداد ساحل.

حدود 75 تا 100 نفر جمع شده بودند در نزدیکی سن دیگو شهرستان, ساحل, خود را برای ابراز نارضایتی مداوم stay-at-home سفارشات که همچنین محدود کردن دسترسی به پارک ها و سواحل است.

چندین شرکت کنندگان شد و گفت: به جرأت گذشته پلیس نوار بر روی شن و ماسه. سه شرکت کنندگان حاضر به پیروی چند کلامی هشدارها و دستگیر شدند بخش گفت. دیگران راهپیمایی بدون حادثه نسبت به سوامی پارک ساحلی و پراکنده در اطراف ظهر.

در علاوه بر این به دستگیری نمایندگان صادر یکی استناد ترافیک و هفت بلیط پارکینگ در صبح کردند.

تبلیغات

در طول چند روز گذشته وجود داشته است تظاهرات در سن دیگو, نیوپورت بیچ, Sacramento هانتینگتون بیچ و سن کلمنت.

نارنجی شهرستان بوده است و به اتهام تهدید KTTV کانال 11 فیلمبرداری با چاقو چند ساعت پس از هانتینگتون بیچ اعتراض. در سن دیگو یک زن که پلیس می گویند سازماندهی یک اعتراض می تواند به صورت یک اتهام تخطی از قانون تشویق دیگران به نقض stay-at-home سفارشات به معنای آهسته گسترش coronavirus.

یک سخنگوی پلیس گفت که این گروه ارسال پرونده به شهرستان سن دیگو دفتر دادستان برای بررسی جمعه. این حرکت پس از برخی از جمله حقوق مدنی فعالان سوال که چرا پلیس نمی استناد معترضان در آخر هفته گذشته برای نادیده گرفتن سفارشات.

تظاهرکنندگان گفته اند که این زمان برای بازگشایی اقتصاد و سهولت قوانین است. اما بسیاری از کارشناسان پزشکی و مقامات در کالیفرنیا گفته اند که می تواند وجود داشته باشد قبر واکنش به بازگشایی کسب و کار خیلی زود است.

تبلیغات

جدید آسوشیتد پرس نظرسنجی یافت و اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها در حمایت از ماندن در خانه سفارشات دیدن آنها را به عنوان مفید در مبارزه با شیوع کروناویروس.

سایر نظرسنجی ها نشان می دهد مشابه پشتیبانی می کند. برای مثال در یک نظرسنجی از 1,990 رای دهندگان انجام شده توسط سیاسی/صبح مشورت نشان داد که 81% پشتیبانی مداوم اجتماعی فاصله زمانی که مورد نیاز است. تنها 10% پشتیبانی ending اجتماعی فاصله برای تحریک اقتصاد.

کالیفرنیا نسبتا سریع اقدام به بستن کسب و کار و منظور ساکنان به ماندن در خانه کوبیده خواهد شد پایین شیوع کروناویروس و چپ بسیاری از بیمارستان ها تا حد زیادی خالی در انتظار یک موج است که هنوز به آمده است.

اولیه موفقیت بی سابقه ای تعطیلی مدارس کسب و کار و نهادهای دیگر است خوشحال کارشناسان و مقامات بهداشت عمومی باعث تماس به نگه داشتن محدودیت در محل حداقل به ممکن است به کمک سیمان پیشرفت.

تبلیغات

اجتماعی فاصله خواهد بود یک فاکتور بسیار مهم. محدودیت های بلند خیلی زود به احتمال زیاد منجر به خطرناک جهش های جدید در مورد.

تا ساحل و در کارلسبد حدود 30 فعالان در نزدیکی یک دولت ساحلی برای یک بعد از ظهر تجمع تکان دادن نشانه هایی در حمایت از بازگشایی سایت کارلسبد پلیس سرهنگ گرگ سفید گفت. بعد از ظهر تجمع در کارلس بد و بلوار کاج خیابان زد تقریبا دو ساعت و مسالمت آمیز باقی ماند.

"آنها با ادب و احترام" سفید گفت.

اعتراض آمد به عنوان اقامت در خانه سفارش چهره اول آن آزمون بزرگ با یک آخر هفته موج گرما.

تبلیغات

هزاران نفر آب گرفتگی نارنجی و Ventura county سواحل که در باز شد. لس آنجلس سواحل بسته شد.

برای بسیاری از تلاقی یک موج گرما و بیش از یک ماه پناه در خانه ساخته شده از شن و ماسه گرم مقاومت, باعث, ساحل, تابلو که بیشتر شبیه یک اوج تابستان بعد در زمان عادی از یک شنبه مارس با یک بیماری تنفسی, پخش كردن, سکوت از فرد به فرد.

"پس از cooped ما درک می کنیم که مردم می خواهند برای لذت بردن از خارج گفت:" ونتورا پلیس Cmdr. تام هیگینز که توصیف شنبه در ساحل, جمعیت که خیلی بزرگ است.

برای بیشتر قسمت ها beachgoers نگه داشته و حداقل شش فوت جدا از یک دیگر, مقامات گفت.

تبلیغات

هدر Rangel مطبوعات افسر اطلاعات برای نیوپورت بیچ اداره پلیس روز شنبه گفت که وجود داشت هیچ دستگیری و یا ارجاعات مربوط به اقامت-در-خانه سفارشات.

"سواحل شلوغ هستند و مانند یک روز تابستان در ساحل نیوپورت" او گفت: در یک ایمیل.

هانتینگتون بیچ انتخاب به نگه داشتن خط ساحلی آن اگر باز اسکله ساحل پارکینگ و برخی از پارکینگ محفظه بسته باقی می ماند.

انجی بنت سخنگوی هانتینگتون بیچ اداره پلیس گفت: سواحل به نظر می رسد تا حدودی شلوغ است اما وجود دارد هیچ توجهی به حوادث و بدون اشاره به نقض اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

تبلیغات

"چه گشت ماموران در حال دیدن است که مردم به ماندن در درون خود گروه و مناسب فاصله از هم جدا," او گفت:. "این یک روز گرم و آن را برای تلفن های موبایل مانند مردم مطابق و انجام آنچه ما می خواهیم از آنها است."

Campa و Wigglesworth بار کارکنان نویسندگان. ون گراو می نویسد: San Diego Union-Tribune.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب