3.2 میلیون بیشتر از کار به عنوان مدعیان نگه داشتن ستون

بزرگنمایی این تصویر یک عابر پیاده در گذشته یک نشانه در یک پنجره مغازه در بوستون در آوریل 28. Coronav

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عابر پیاده در گذشته یک نشانه در یک پنجره مغازه در بوستون در آوریل 28. Coronavirus بحران تعطیل کرده است بسیاری از اقتصاد خروج میلیون ها نفر از کار. برایان اسنایدر/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان اسنایدر/ایسنا

به روز شده در 8:43 p. m. ET

یکی دیگر از 3.2 میلیون نفر برای ثبت نرخ بیکاری برای اولین بار در هفته گذشته تعداد مشاغل از دست رفته در طول coronavirus بحران در هفت هفته گذشته به حداقل 33.5 میلیون.

هفته گذشته تعداد پایین بود از حدود 3.9 میلیون مدعیان واصل هفته پایان مارس 25 و براده کاهش یافته است به مدت پنج هفته در یک ردیف.

ادعای اعداد یک روز قبل از انتشار از مارس شغل گزارش است که انتظار می رود برای نشان دادن متناوب پرش در بیکاری به حدود 16 درصد است.

این دفتر بودجه کنگره پیش بینی شده است که نرخ بیکاری که آمار 4.4 درصد در ماه مارس به طور متوسط حدود 14 درصد در فروردین ماه مه و ژوئن. مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران پیش بینی آن را افزایش به 15 درصد در طول سه ماهه.

نرخ بیکاری واقعی است که احتمالا بالاتر می گوید: Elise گولد یک اقتصاددان ارشد در موسسه سیاست اقتصادی.

"من فکر می کنم ما در نزدیکی قله و در عین حال" او می گوید. "من فکر می کنم ما هنوز به دیدن اضافی زیان کار نشان می دهد تا در داده ها ممکن است برای ماه ژوئن. متاسفانه من فکر نمی کنم این است بدست به عنوان بد آن را به عنوان دریافت نشده است."

یکی از نشانه های چقدر خسارت بازار کار پایدار است آمد روز شنبه زمانی که ADP موسسه تحقیقات گفت: بخش خصوصی به تنهایی از دست رفته بیش از 20.2 میلیون شغل در ماه گذشته یک رکورد است. رکورد قبلی بود 835,000 مشاغل برش در فوریه 2009 در اوج رکود بزرگ.

بحران آمار همه نوع از کسب و کار از رستوران محله به نام های شناخته شده مانند Airbnb که برش یک چهارم از نیروی کار خود را; بوئینگ است که کاهش حدود 16 ، 000 شغل و J. Crew, لباس های زنجیره ای که پرونده برای ورشکستگی این هفته است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب