3 سوالات بالا برای ایجاد محتوای عالی برای مبارزات ساختمان پیوند

[ad_1] کیفیت محتوای شما را در تولید به شدت بستگی به کیفیت مواد شما را با ارائه شده. اما اطلاعات ارائه شده ممک

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
[ad_1]

کیفیت محتوای شما را در تولید به شدت بستگی به کیفیت مواد شما را با ارائه شده. اما اطلاعات ارائه شده ممکن است چرا که مشتریان دانش خود مشتریان است که معمولا به دور از کامل است.

یک بررسی مشتری می تواند یک منبع بزرگ از محتوای غنی. اما برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز هر مشتری بررسی باید شامل این سه سوال مهم است.

در هنگام ایجاد محتوا لازم است به عنوان اطلاعات زیادی از مشتریان خود را به عنوان شما می توانید - بیشتر شما می توانید به دست آوردن بهتر ایده های خلاق شما می آیند تا با. درخواست مشتریان سوالات دقیق ثابت می کند که شما علاقه مند هستند - بهتر است سوال بپرسید به شما بیشتر اعتماد ساخته شده است.

SEO جوانب مثبت و لینک سازندگان مصرف در کارهایی که به طور معمول باید متعلق به مشاوران بازاریابی. بسیاری از متخصصان کشف کرده اند که مشتری تجزیه و تحلیل یک منبع مفید از تبلیغات و سرمقاله لینک کلیک کنید.

در اینجا سه قاتل سوالات کمک خواهد کرد که شما ایجاد و مفید, مطالب مرتبط.

1. طبقه بندی موضوعی

طبقه بندی سوال یک سوال بسیار ساده است که دارای مفاهیم برای محتوای شما می توانید پس از آن. سوال این است که به شرح زیر است: "به کدام یک از زمینه های زیر را به شما تعلق دارد ؟ پس از آن, لیست مناطق اصلی شما مشتری خدمت و اطمینان از گزینه های اضافی برای "دیگر" گنجانده شده است که در آن مشتری می تواند مشخص نماید.

اهمیت این مسئله دروغ در پاسخ اما در توانایی آن ارائه می دهد شما را به تاس تا پاسخ بعد از آن و ایجاد محتوا است که با تمرکز بر برخی از سوله.

2. مشتری داستان

مشتری داستان سوال با "به ما بگویید یک داستان در مورد..." محصولات و یا خدمات شما استفاده کرده اند برای تکمیل کار حل یک مشکل ،

لازم است به ارائه فضای زیادی برای جواب به طوری که مردم پیام شما قصد انتقال است. مشتریان خواهد بود, به خصوص اگر آنها اخیر تجربیات مهم مورد بحث است. پاسخ می تواند وجود داشته باشد و دقیق و ارائه خواهد شد شما را با مقدار زیادی از مواد برای محتوا.

3. تماس با اجازه

پاسخ داده شده توسط مردم در یک نظرسنجی محرمانه است و نمی توان در محتوا. اما اگر شما اطلاع رسانی به مردم است که شما در حال تدوين نقل قول ها و مطالعات موردی و از آنها بخواهید اگر آنها علاقه مند به شرکت و سپس شما می توانید با استفاده از مواد.

با تماس با اجازه سوال شما در حال انجام دو چیز مهم است که کلیدی برای محتوای با کیفیت:

1. شما در حال گرفتن مجوز خود را در ارتباط با پرسش دیگری که به شما می دهد فرصت برای ایجاد یک رابطه دوستانه و عمیق تر به نظرات خود را;
2. شما در حال گفتن مردم در مورد قصد خود را برای ایجاد مواد تبلیغاتی است که شامل داستان های مشتری است که بستم علاقه روابط عمومی ادراک پاسخ دهندگان.

[ad_2]
آخرین مطالب