27 نفر در منطقه خلیج پرستاری صفحه اصلی مثبت برای coronavirus: "ما بسیار نگران'

بیست و هفت نفر در یک آسایشگاه در شرق خلیج شهر فریمانت باید آزمایش مثبت برای coronavirus در آخرین نشانه از خطرا

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399

بیست و هفت نفر در یک آسایشگاه در شرق خلیج شهر فریمانت باید آزمایش مثبت برای coronavirus در آخرین نشانه از خطرات امکانات از جمله صورت است.

در شهرستان کنترا کوستا ایالت مقامات بهداشت گفت: تسهیلات 47-تخت اوریندا مراقبت, مرکز اطلاع مقامات بهداشت عمومی در روز سه شنبه که دو ساکنان فرستاده شده بودند به بیمارستان با علائم.

از کسانی که تست مثبت, 24 ساکنان و سه عضو هیات. این شهرستان را آزمایش کرده است تمام ساکنان و تست شده است همه کارکنان. بسیاری از ساکنان مسن تر از 65 سال و نیمی که بیش از 80. چهارده نفر در مرکز آزمایش منفی و نتایج را برای دیگران هنوز در انتظار است.

"ما بسیار بسیار نگران" دکتر گفت: Chris Farnitano این شهرستان افسر بهداشت. "این یک ویروس بدون یک واکسن. این یک ویروس است بدون درمان پزشکی."

تبلیغات

او گفت: ساکنان که مورد آزمایش منفی از هم جدا شده اند از کسانی که آلوده می شوند و کارکنان نیز از هم جدا کرده است. کارکنان که آزمایش مثبت بوده است گفت: برای منزوی در خانه, اما اگر آنها هیچ علائم آنها ممکن است با دنده محافظ, ادامه خدمت به ساکنان که هم مثبت است.

اوریندا یک مجلل جامعه مرز اوکلند-برکلی تپه. Franitano گفت: این ویروس در حال حاضر در هر جامعه در شهرستان ها است.

خانه های سالمندان شده است تمرکز از نگرانی های عمده به عنوان ویروس گسترش می یابد با شیوع بیماری در امکانات در سراسر کشور.

بیمارستان ها به شدت در تلاش برای تخلیه بیماران برای روشن شدن فضا برای یک انتظار موج از افراد آلوده به COVID-19. اما خانه های پرستاری تمایلی به پذیرفتن هر گونه بیماران جدید — و یا حتی بازگشت ساکنان — تا زمانی که ثابت شده است که آنها ویروس رایگان.

تبلیغات

در دوشنبه, the California Department of Public Health طرفه مستقیما با بیمارستان ها سفارش پرستاری ماهر امکانات برای پذیرش ساکنان حتی در صورتی که تست مثبت برای رمان coronavirus. پس از اعتراض از سالمند طرفداران یکی از آنها به نام دستور "هیچ چیز کمتر از یک حکم اعدام" برای ساکنان خانه سالمندان, دولت, مقامات صادر شده جدید راهنمایی اواخر روز چهارشنبه.

"تعیین نهایی نهفته است با بخش بهداشت محلی" دولت وزارت بهداشت گفت: در یک ایمیل به بار. "محلی بهداشت عمومی افسران این سازمان در مواقع اضطراری است."

سالمند طرفداران که می گویند ترین خانه های سالمندان فاقد تجهیزات و آموزش به درستی قرنطینه بیماران مبتلا به این ویروس هستند را راضی نمی کند. بسیاری می خواهند دولت را به مجموعه ای کاملا جدا از فضاهای زندگی — مانند خالی هتل ها و خوابگاه ها و یا کشتی های کروز — برای ساکنان خانه سالمندان با ویروس.

"دولت به طور مداوم تغییر موقعیت های گیج کننده و منجر به نتایج بد" گفت: Michael Connors سخنگوی کالیفرنیا طرفداران پرستاری صفحه اصلی اصلاحات است. "که هدایت هستند و امکانات انتظار می رود با توجه به پرداخت؟"

این گیج کننده سیگنال می آیند به عنوان شماره مشکوک به عفونت کروناویروس در زندگی جمعی نهادها از جمله خانه های سالمندان بالا رفتن سرسام آور است. روز پنج شنبه در لس آنجلس اعلام کرد مقامات وزارت بهداشت در دست بررسی پتانسیل شیوع بیماری در 54 نهادهای ده ها تن بیشتر از روز قبل.

یازده 78 افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در لس آنجلس شده اند ساکنان خانه سالمندان, مقامات گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب