24 عزادار طرفداران بحث در مورد از دست دادن قهرمان خود را: 'این شهر کوبه'

لس آنجلس شهر در عزاداری.موقت یادبود در ادامه به پاپ تا از هزار اوکس به نیوپورت بیچ.طرفداران همگرا در استیپلز س

توسط MINERALNEWS در 7 بهمن 1398

لس آنجلس شهر در عزاداری.

موقت یادبود در ادامه به پاپ تا از هزار اوکس به نیوپورت بیچ.

طرفداران همگرا در استیپلز سنتر لیکرز مرکز آموزش در ال سگوندو در ملرس خیابان و در کالاباساس که در آن کوبه برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر را کشته در سقوط یک هلیکوپتر در روز یکشنبه ،

برایانت نیوجرسی—, شماره 24 — در حال حاضر به معنی خاص در بزرگداشت او در 20 فصل با لیکرز. بسیاری از تیم ها در حال حاضر می گویند هیچ کس دیگری تا به حال خواهد شد را می پوشند که تعداد.

تبلیغات

در اینجا چیزی است که 24 Angelenos تا به حال به می گویند در مورد شماره 24:

کایل رابینسون 28

"از آن ساخته شده من بیمار کاملا بیمار گفت:" رابینسون مادام العمر لیکرز فن.

"در ابتدا, شما, مانند, 'درست نیست," او گفت:. "در حال حاضر که آن را واقعی آن را بمکد. او یک افسانه در این شهرستان است. او به ما آموخت که با کار سخت شما می توانید بهترین در هر چیزی. تمام کسانی که از او در ورزشگاه در اواخر شب آن توانمند سازی آن را الهام بخش است."

تبلیغات

رایان Apfel USC دانشجو

"من در آپارتمان خودم و من خراب شد گریه. من برای کوبه نیوجرسی و گفت: "من باید برای رفتن به پایین وجود دارد. من بیش از حد بی قرار است. من مجبور به پرداخت من احترام می گذارد.'

"در حال رشد در L. A. آن را چنین بزرگ, گوناگون, گسترش-از شهر" گفت: Apfel زندگی می کند که در ردندو بیچ و بازی بسکتبال دبیرستان. "یکی از چیزهایی که من متوجه شدم در حال رشد تا اینجا که ما را گرد هم آورده بود لیکرز و کوبه. من فکر می کنم بخشی از آن بود به دلیل راه او با نزدیک شدن به بازی. من فکر می کنم بسیاری از مردم بزرگ شدم با کوبه به عنوان مربی خود را از راه دور. این نه فقط در مورد بسکتبال. آن بوده است در مورد چگونه شما رویکرد زندگی به طور کلی. بسیاری از مردم از L. A. نگاهی که به قلب است. حتی پس از بازنشسته این شهر کوبه."

هرمان Pech, 26

رشد Pech گفت که او می خواست می شود به عنوان بلند به عنوان برایانت اما متوقف شد و یک اینچ کوتاه در 6-پا-5. او با استفاده از شلیک 100 سبد یک روز در خانه اش امیدوار به بازی مانند برایانت که او گفت: برجسته خود را با اخلاق کار خود را.

"امروزه وجود دارد بار مدیریت و بازیکنان نشسته" بازی بلدوین پارک مقیم اشاره کرد در حالی که برایانت رفت و با یک دست شکسته.

شون بنجامین

"این به نظر نمی رسد واقعی" بنیامین گفت. "که ما مایکل جردن. وجود دارد بسیاری از خاطرات او در اتاق نشیمن من و پیراهن خود را بر روی بدن من. او قهرمان L. A.

تبلیغات

"مایکل جردن ساخته شده آن را یک کسب و کار است. کوبه ساخته شده آن را یک شور" در کالیفرنیا ساکن گفت.

بنیامین گفت: او 21 سال بود در خانه "در اشک در یک گودال."

Giancarlos Malave, 19

Malave گفت: دوست خود را پیامک او را مورد تصادف در روز یکشنبه. قلب او زد و او با خود گفت: آن را نمی تواند درست باشد.

زمان احساس حقیقی Malave گفت. او در گلندیل اما کنتاکی نقل مکان کرد و به عنوان یک کودک و این بود اولین سفر خود را به جنوب کالیفرنیا پس از او منتقل شده بود.

"من باید به ادای احترام او گفت:" با اشاره به در نیوجرسی او می خواهم با اقتباس از خواهر خود را. "به سوگواری برای نشان دادن."

سام Krutonog, 19

"من شروع به گریه. این است که یک روز من را هرگز فراموش نکنید. ... آن را بزرگتر از توپ بسکتبال گفت: Krutonog از استودیو سیتی. "من به نام پدر بزرگ من. پدر بزرگ من است 82 و فقط تا به حال دو حملات قلبی و او گريه بر روی گوشی. این خیلی وحشتناک است.

تبلیغات

"من فقط به یاد داشته باشید اگر کوبه بود در تلویزیون من تبدیل تلویزیون در, بدون توجه به آنچه."

هوگو Flores 29

فلورس به یاد می آورد دوستان خود صحبت کردن در مورد چگونه برایانت به یاد آنها را از پدر و مادر مهاجر.

"آنها تا به حال چندین شغل و کار مانند دیوانه, اما آنها هرگز ساخته شده بهانه" آناهایم داکس resident گفت. "بود که کوبه. او می خواهم به بازی با انگشتان شکسته و رباط پاره شده و هرگز می گویند یک چیز است. او مجموعه ای که به عنوان مثال, و بنابراین ما تا به حال به انجام همان.

"ما می بینیم که طرز فکر در فرهنگ ما — eres el más chingón [شما بزرگترین badass]," فلورس اضافه شده است. "بود که کوبه هر شب و هر روز."

Irvin Guillermo

"کوبه انجام داده است بسیار برای شهر ما جامعه ما و شهرستان ما. او بسیاری از چیزهای بیشتر از این بازی بزرگ بسکتبال ، " ساکن سمنان گفت.

"من هرگز فکر نمی کردم از چیزی شبیه به این اتفاق می افتد. این مرد برنده اسکار است. او بسیار بیشتری را ارائه دهد."

Laker Kyle Kuzma

"لعنت به من خراب شده است در تمام طول روز...." Kuzma نوشت: در Instagram. "من در تلاش به مانند شما. من می خواهم به تماشای یوتیوب برجسته به عنوان یک بچه در تلاش برای تقلید از شما (و من هنوز هم دارم). من می خواهم به ورزشگاه به عنوان یک بچه و ساقه محو نذری برای ساعت اقدام به عنوان اگر هر شات گرفتم در زنگ درست مثل شما. سپس 3 سال پیش من یک Laker. شما خانواده شد و یک مربی به من."

جاش لیت

پس از شنیدن اخبار در صبح ساکن ساحل نیوپورت — که در آن برایانت به حال خانه -- گفت: او راه می رفت به یک پوستر حلق آویز در خانه خود را. این یکی از برایانت مزین با کلمه "شکست ناپذیر است."

"من در مورد آن فکر برای یک لحظه و من فکر کردم او شکست ناپذیر است به دلیل آنچه که او برای ما توسط خود درایو و انگیزه و الهام او و کسانی که او به عنوان یک فرد" لیت گفت.

Juliana Bañuelos

"کوبه بود مثل یک برادر یا پسر عموی کسی که شما را دعوت به یک خانواده در کنار هم" نارنجی resident گفت. "شما حتی نمی باید به مانند بسکتبال و شما هنوز هم دوست داشتم که او مورد احترام و دوست داشتنی مکزیکی فرهنگ است."

لسلی Agan, 38

Agan نگه می دارد در او ایمن حمل سینی امضا "Kobe 8" که او امضا برای او در سال 2000 زمانی که او یک صندوقدار در AMC 30 تئاتر در نارنجی.

"من او را دیدم فقط در مورد هر آخر هفته در اولین کار من و او همیشه بسیار مهربان و با ملاحظه," او گفت:. "مرگ کوبه برایانت احساس می کند دقیقا مانند از دست دادن یک دوست دوران کودکی. وجود خواهد داشت هرگز دیگر."

الکس کیم 47

"او یکی از این ورزشکاران است که فراتر از نژاد و ملیت — من شده است پس او را پس از او از دبیرستان فارغ التحصیل شد و رفت و مستقیما به NBA" کیم گفت. "واقعیت این است که این تیم شرکت کننده در کمک رسانی به جامعه ما تنها آنها را محبوب تر. این نشان داد که آنها و کسب و کار تصمیم گیرندگان واقعا حمایت طرفداران از تمام فرهنگ ها."

کیم گفت: دوستان چندین پیامک او خبر تصادف که فرستاده او را به عجله به رسانه های اجتماعی. "این مثل این است که روز مایکل جکسون, سلطان پاپ, همه از ناگهانی از بین رفته اند پس از [برایانت] پادشاه بسکتبال. مرد فقط وای فقط شوکه کرد."

استیو Alford, 57

Alford به یاد می آورد در حال اجرا به برایانت در یک استارباکس محلی در نیوپورت بیچ.

"او کسی خاص در ذهن خود را هنگامی که او راه رفتن در فروشگاه و آن را فقط واقعا طراوت" گفت: Alford است که سابق UCLA مردان مربی تیم بسکتبال با همین نام است. "و من فکر می کنم او احساس بسیار راحت در اینجا در ساحل نیوپورت و همه او را تحت درمان با احترام بگذارند."

جیل Yank

در نیوپورت بیچ زن 23 ساله و پسر نیز به نام Kobe — یک تصادف که او متولد شد و قبل از برایانت به شهرت.

هنگامی که او کوبه بود در استارباکس در همان زمان به عنوان برایانت و آنها هر دو به وانت ضد هنگامی که نام آنها نامیده می شد. این خوشحال کوبه Yank-Jacobs و پس از آن زمانی که او بازدید کافی شاپ و او امیدوار است به دوباره ایجاد خنده دار لحظه.

یکی دیگر از زمان برایانت کمک به حمل تکان شدید و سخت است مواد غذایی را به ماشین خود را. برای 15 دقیقه صحبت در مورد آنها مشترک خود را در شهر فیلادلفیا است.

"همه ما می دانیم که او فقط به عنوان کوبه یک فرد" Yank گفت.

Daryl Vaskerville

در یک بنای یادبود در ملرس خیابان وجود دارد یک دسته گل از گل های سیاه-و-طلا کفش نایک و جمعی از مردم با پوشیدن برایانت کشباف و رشد عاطفی. Vaskerville اضافه شده یک گل رز قرمز و سه شمع.

"او توضیح داد که در عمق آنچه در آن به معنای به عنوان یک قهرمان گفت:" لس آنجلس ساکن است.

ریچارد Bettencourt, 41, و, دخترش, سکس Bettencourt, 15

"راک فقط کاهش یافته است در همه" Bettencourt گفت. "هنگامی که شما فکر می کنید که بد بود به عنوان یک پدر شنوایی که دختر خود را بر روی هلیکوپتر نیز آن را به ارمغان می آورد آن را به خانه نزدیک تر از شما فکر می کنید."

"او یک پسر خوب که آنچه او می تواند برای مردم," دختر کون گفت. "دانستن که وجود دارد کسی مثل او که بسیاری از مسائل برای دیگران وقتی دیگر افرادی که به اندازه کافی اما نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید, آن را به خوبی ببینید که."

فیلمساز Ava DuVernay

"من به یاد داشته باشید کوبه آوردن دختران خود را به "چین و چروک در زمان" برتر و صحبت کردن در مورد معنای آن برای او به عنوان یک پدر. او عاشق دختران خود را ، L. A. weeps امروز به عنوان طرفداران در سراسر جهان است. خداحافظی کوبه و Gianna. خاطرات ما از شما زندگی می کنند و در."

وندی واکر 40

واکر بزرگ شده زیر برایانت.

"من بخشی از دوره زمانی که او شروع به بازی. وجود دارد در بسیاری از خاطرات او را به تماشای در تلویزیون جشن, در, رژه," او گفت:.

"من فکر نمی کنم شما می توانید احساس می کنید که غمگین در مورد کسی که شما هرگز ملاقات کرد."

او در کلیسا هنگامی که یک دوست پیامک که برایانت مرده بود و او معتقد بود که "خبر جعلی."

در حال حاضر او را ویران کرد.

Al بک 75

بک Redondo ساحل, تماشای گلف صبح روز یکشنبه و تغییر کانال برای بررسی آخرین رئیس جمهور تهمت را استیضاح دادگاه هنگامی که او را دیدم اخبار برایانت مرگ است.

بازنشسته فدرال اکسپرس کارگر اغلب می ایستد در گوشه ای از اعطای خیابان و حمل و نقل هوایی بلوار ورزش آزادی بیان با نگه داشتن نشانه های سیاسی. پس از شنیدن اخبار برایانت از مرگ او تحت پوشش سیاسی خود نشانه با یک کوبه ثبت نام و با عجله خود را به طور معمول گوشه.

بک که مانند برایانت در اصل از فیلادلفیا در ابتدا نمی مانند تماشای بسکتبال جوان phenom بازی فکر او یک توپ گراز.

آن را در زمان او چند سال به درک که بخشی از درخشش برایانت در دادگاه است.

"پرواز کوبه, پرواز," او گفت:, پاک کردن چشم خود را.

Giselle الله مهاجرانی 33

Mejia قرار داده و دست خود را بر دهان او را چهره برافروخته و چشمان پر از اشک. او فکر برایانت ، آنها تا به حال از دست رفته یک پدر و یک خواهر. "بازدید home — من یک دختر" L. A. resident گفت.

الله مهاجرانی بود و داشتن صبحانه با Marcela Vasquez, 33, وقتی که او متوجه یک سری از تماس های از دست رفته. وجود دارد پیام: حال شما خوب است ؟

خواهر او به نام. او را برداشت و متوجه شدند چه بقیه جهان در حال حاضر می دانستند: برایانت تا به حال کشته در سقوط یک هلیکوپتر و یکی از دختران خود را در هیئت مدیره.

"من شوکه شده بود," الله مهاجرانی گفت. "من هنوز نمی دانم چگونه واکنش نشان می دهند."

جسی مشعر

اخبار سمت چپ سانتا آنا ساکن را ویران کرد.

"کوبه نمایندگی Southland آورده و چنین مثبت به ما," او گفت:.

مشعر گفت که او کار می کرد برای یک زن و شوهر از ماه به عنوان یک گارد امنیتی در برایانت جامعه دردار در ساحل نیوپورت در سال 2007.

"او می خواهم ما غمگین یا خسته کوبه معمولا ما Jack-in-the-Box tacos و یا ما را راهنمایی بزرگ. او خیلی خوب است."

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti

"کوبه برایانت بود یک غول که الهام گرفته از سر در گم و مردم هیجان زده در همه جا با خود بی نظیر مهارت در دادگاه — و بهت زده ما با عقل خود و فروتنی به عنوان یک پدر شوهر, نابغه خلاق و سفیر برای بازی او را دوست داشتم. او را برای همیشه زنده در قلب لس آنجلس و به یاد خواهد شد از طریق سنین به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان. این لحظه ای است که ما را در تلاش برای پیدا کردن کلمات که بیان قدر شوک و غم و اندوه ما همه احساس در حال حاضر, و من نگه داشتن کوبه کل خانواده در نماز من در این زمان غیر قابل تصور و اندوه است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب