2020 سازمان دیده بان را مغلوب ساختن پیشی جستن از سرب افزودن یا تفریق?

نیویورک - انتخابات ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:_

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

نیویورک - انتخابات ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:

___

روز به بعد مجموعه ای از مقدماتی: ?

روز به انتخابات: 218

___

روایت

Coronavirus همه گیر شده است به طور موثر قرار, ریاست جمهوری, سیاست روز نگه دارید به عنوان مقامات منتخب کار با عصبانیت به نجات جان انسان ها و نجات اقتصاد است.

معلوم نیست که آینده دموکراتیک اولیه مسابقه برگزار خواهد شد و یا این که آیا وجود خواهد داشت یکی دیگر از اصلی بحث است. این است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نشان می دهد در حال حاضر به عنوان رئیس جمهوری جمهوریخواه است که با پیشرو ملت از طریق بدترین بحران بهداشت عمومی در دوران مدرن است.

جبهه دموکراتیک-دونده جو بایدن و متحدان او سعی خواهد کرد تا از طریق شکستن, اما آنها باید به محتوا و با در نظر گرفتن یک دور عقب در حال حاضر به عنوان تمرکز باقی می ماند با کسب و کار خطرناک حکومت در بحران بهداشت عمومی.

___

سوالات بزرگ

می تواند برگ برنده سرب کل یک ملت ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن است خود را صرف انتخابات ریاست جمهوری تنها به زبان خود را محافظه کار پایه. اما در این میان یک بیماری همه گیر است که تهدید زندگی از جمهوری خواهان دموکرات و مستقل جمهوری خواه رئیس جمهور سیاسی بقا به احتمال زیاد بستگی به توانایی های خود را برای کنار گذاشتن این تعصب و رهبری همه آمریکایی ها.

هفت ماه قبل از روز انتخابات آن را دشوار است به تصور یک بزرگتر آزمون ریاست جمهوری رهبری است. مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال سیگنال مخلوط با لحظه های قوی در روزهای اخیر اما او تضعیف به خطرناک تقلا قبل از همه گیر تعصب بیش از آخر هفته با تهدید به خودداری از حمایت دولت فدرال از "زن در میشیگان" — با اشاره به میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer یک دموکرات — و توهین به او را با یک بچه گانه, نام مستعار در رسانه های اجتماعی. پایگاه خود را ممکن است آن را دوست دارم اما این نوع از آشکار تعصب به احتمال زیاد نمی خواهد بازی را به خوبی در نوامبر — به خصوص در دولت مانند میشیگان که مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز را به نفع خود و در میان رای دهندگان زن.

آیا بسته نجات ایجاد ثبات در اقتصاد ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن است امضا و به قانون 2 تریلیون دلار دو حزبی اقتصادی نجات بسته است که نشان دهنده بزرگترین دولت هزینه در تاریخ جهان است.

این هفته ما شروع به دیدن آن اثر است. مخاطرات بالا هستند برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها معیشت و انتخابات ماه نوامبر.

تاریخچه نشان می دهد که سلامت اقتصاد تصمیم خواهد گرفت مغلوب ساختن پیشی جستن را گشتند تا آنجا که هر عامل دیگر. داو پایین است بیش از 7000 امتیاز پس از آغاز سال و یک رکورد 3.3 میلیون تازگی بیکار آمریکایی ظ تعداد مدعیان بیکاری در هفته گذشته است.

به عنوان بد است که کارشناسان بازار نشان می دهد این می تواند بدتر شود. ما همه به دنبال نشانه های جدید این هفته که در طول تاریخ بزرگ محرک کمک کرد تا خونریزی متوقف شود.

می بایدن از خانه کار می کنند?

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

شما در مورد شنیده ام بایدن صفحه اصلی استودیو در حال حاضر. خوب 77 ساله دموکرات امیدوار است تا میزبان حداقل یک مجازی کمپین رویداد هر روز از دنج محدوده خود را دلاور rec اتاق برای کمک به جلوگیری از فراموش شده به کشور با تمرکز بر چالش های فوری از بازمانده یک بیماری همه گیر.

آن را نمی خواهد بود آسان است. مغلوب ساختن پیشی جستن روزانه مطبوعاتی کاخ سفید جلسات باید به سرعت تبدیل به باید ببینید تلویزیون مهم نیست که چقدر دموکرات جیغ در حالی که بایدن کم-fi حوادث شده اند بی دست و پا در زمان اگر شما حتی می توانید آنها را پیدا کنید. با نامزدی حزب دموکرات نزدیک به او این نیست راه معاون سابق رئیس جمهور می خواستم برای راه اندازی فاز بعدی مبارزات انتخاباتی خود.

چگونه می توانم آنها جمع آوری پول ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن به طور ناگهانی خود را مرور خطرناک زمین به دور کوه کمپین نقد آنها نیاز به سطح شیب دار تا مبارزات انتخاباتی خود را.

چه استفاده می شود به یک روال درخواست سیاسی برای پول نقد در حال حاضر می تواند در سراسر آمده به عنوان تن-ناشنوا یا رنگ ورو رفته با میلیون ها نفر از آمریکایی ها از مرگ و عوارض در حال افزایش است.

ما همکار برایان Slodysko گزارش می دهد که چالش است بخصوص برای بایدن که برگزاری مجازی جمع آوری اعانه از طریق ویدئو کنفرانس ها است که عدم انحصار و لامسه طبیعت در فرد و رویداد.

باید بایدن قفل نامزدی, معاون سابق رئیس جمهور خواهد شد وظیفه با ایجاد یک کمپین سراسری که به اندازه کافی قوی برای رقابت با مغلوب ساختن پیشی جستن ماموت سازمان است. Coronavirus یا نه او نمی تواند صبر کنید.

___

فکر نهایی

این یک لحظه در تاریخ آمریکا است که باید فراتر از سیاست است. در حالی که سیاست ممکن است احساس بی اهمیت در لحظه تصمیم گیری و استراتژی دموکرات ها و جمهوری خواهان امروز اتخاذ خواهد شد مجموعه ای از چشم انداز برای انتخابات ماه نوامبر — و با آن جهت رهبری آمریکا برای سال آمده است.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن