2020 پخش: در حال حاضر زمان آن را برای واقعی آرا به شکل درست

DES MOINES, آیووا - ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

DES MOINES, آیووا - ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:

___

روز به آیووا قفقاز: 0

روز به انتخابات: 274

___

روایت

پایان شروع در اینجا است. پس از یک سال و سیاسی, درام, رای گیری برای اولین بار مسابقه از سال 2020 اولیه فصل خواهد شد و دوشنبه در آیووا. از کیکآف قفقاز را برای اولین بار حس واقعی از وضوح به دموکراتها نامزدی ریاست جمهوری مبارزه است. شاید. برنی ساندرز و جو بایدن به نظر می رسد به جلو دونده اما الیزابت وارن و پیت Buttigieg نمی تواند شمارش خارج است. و فراموش نکنید که در مورد میانه مورد علاقه ctq. برخی انتظار نامزدها به پایان قفل شده است و در یک چهار راه درهم و برهم کردن, اما, عنوان, به, نیوهمشایر, انتظار برای دیدن برخی از جدایی در میانه خطوط. با یک اولیه مسابقه و مناظره هر هفته در این ماه, همه چیز شروع به حرکت بسیار سریع تر در حال حاضر.

___

سوالات بزرگ

وجود خواهد داشت یک برنده روشن?

آسوشیتد پرس اعلام خواهد شد و برنده دوشنبه شب بر اساس آن نامزد بدست آورده هيئت دولت معادل. اما ممکن است بسیار ساده است. آیووا مقامات را برای اولین بار اعلام سه جداگانه نتایج: خام مجموع رای برای اولین بار تراز خام مجموع رای برای تراز دوم و در نهایت نماینده معادل. که برگ ها باز امکان جداگانه "برندگان" و مبارزات به ما بگویید که آنها در حال آماده به اعلام پیروزی باید به آنها در بالا آمده در هر یک از دسته بندی. حتی با دمدمی سیستم گزارش دهی در این سال — رانده شده توسط ساندرز — فرصت وجود دارد برای یک نامزد به نفع خود تمام سه و ترک آیووا به عنوان بی چون و چرای پیشتاز. البته این فقط به عنوان به احتمال زیاد آیووا عملکرد یک درهم و برهم کردن است که می تواند به معنای طولانی و مسیه اولیه فصل است.

چگونه بسیاری از بلیط های خارج از آیووا?

دولت رئیس Troy قیمت می گوید چهار ماشین سواری ممکن است به اندازه کافی بزرگ برای تمام داوطلبانی که ترک آیووا با یک راه مشروع به نامزدی. که بازنویسی دیرین استعاره وجود دارد که فقط سه تا بلیط از آیووا. و ما باید یک زمان سخت تجسم هر یک از چهار ردیف بالا نامزد شدن زدم از مسابقه در دسترس نباشد. اما هر نامزدی که نتواند برای دیدار با 15% پشتیبانی آستانه را هم توجیه یک محل در مسابقه برای بسیار طولانی است.

آیا میانه مزیت پرداخت ؟

روز دوشنبه ریسک بالا به خصوص برای دو میانه نامزدها Klobuchar و Buttigieg که یک منطقه ای از مزیت. هر دو نامزد ساخته اند یک دلیل منطقی برای نامزدهای خود را بر اساس مفهوم آنها می تواند درخواست تجدید نظر به رای دهندگان در کلید کلید میانه میدان نبرد متحده در راه رقبای خود را نمی. Underwhelming پایان در غرب, از این رو می تواند ویرانگر باشد. جدید انگلستان سنسور. ساندرز و وارن صورت مشابه زادگاه تست زمانی که مسابقه محور به نیوهمپشایر در هفته آینده.

چگونه پویا تغییر در NH?

آیووا نتایج خواهد بود, اما سیاسی جهان خواهد محوری تقریبا بلافاصله به نیوهمپشایر اولین-در-این-ملت اولیه. به طور معمول انتظار می رود نامزدهای متعدد به پرواز به طور مستقیم به نیوهمپشایر از آیووا تقریبا بلافاصله پس از اعلام نتایج — حتی اگر دولت از اتحادیه و سنا استیضاح دادگاه ممکن است باعث برخی از عوارض است. فراموش نکنید که ساندرز آغاز می شود به عنوان پیشتاز در گرانیت حالت تحت سلطه هیلاری کلینتون وجود دارد چهار سال پیش با 22 درصد پیروزی. وجود خواهد داشت و فشار شدید در وارن به برگزاری خود را در چه چیزی می تواند یک مسابقه برای کسب مقام دوم برای هر کس دیگری. نه Buttigieg بایدن و نه می تواند استطاعت ضعیف پایان وجود دارد. بایدن نمی توانیم یک پایان وجود دارد که می تواند به تضعیف قدرت خود را در کارولینای جنوبی است.

سیستم تقلب?

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

این خطرناک است, لحظه ای برای هر کسی که در مورد حزب دموکرات توانایی به گرد هم می آیند. ساندرز استراتژیست جف ویور احیا لود عبارت اواخر هفته گذشته زمانی که او گفت: کمیته ملی حزب دموکرات تصمیم به تغییر بحث صلاحیت قوانین که برای باز کردن درب برای مایک بلومبرگ شد یک مثال از "تقلب در سیستم." بعد کلینتون دوباره teed در ساندرز در طول یک مصاحبه پادکست. و چند ساعت بعد ساندرز جانشین موجب اعتراض از حزب دموکرات برای استقرار booing کلینتون. جزئیات نه به عنوان مهم به عنوان گسترده تر و پویا است که در آن شقاق بین ساندرز' حامیان و حزب میانه رو بال به نظر می رسد به گسترش روز به روز. دموکرات ها را در تلاش برای شکست دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اگر این احساسی مبارزه با امتداد به بهار و تابستان است.

چگونه قوی است دولت از مغلوب ساختن پیشی جستن اتحادیه ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است جدی رقیب اصلی اما این است که هنوز یک هفته برای حزب جمهوری خواه رئیس جمهور. روز دوشنبه تهمت باید یک حس واقعی از قدرت خود را دموکراتیک رقابت است. او را تحویل دولت از آدرس اتحادیه در روز سه شنبه. و نزدیک از کسب و کار روز چهارشنبه مجلس سنا می تواند نتیجه آن استیضاح محاکمه توسط acquitting او. در حالی که دیگر رئیس جمهور ممکن است حرکت از استیضاح با برخی از حس فروتنی آن را بی خطر به انتظار جسارت مغلوب ساختن پیشی جستن به سعی کنید به استفاده از لکه از استیضاح به عنوان یک قدرت است. سوال این است که آیا زنان و ناراضی حومه خواهان شروع به گرم او را به عنوان به خوبی.

___

فکر نهایی

ما در حال انتظار آتش بازی در آیووا. با نوسانات در انتخابات و نامزدهای متعدد teetering در لبه زنده ماندن نیست دیوانه به فکر می کنم یکی از نامزدهای ممکن است رنج می برند یک ضربه ویرانگر در روز دوشنبه است که می تواند لرزش تا مسابقه. و حتی اگر چهار پایان در یک خوشه در بالا این زمینه — آن را هنوز هم از نظر فنی ویژگی های یک نامزد ده — به احتمال زیاد شروع به کوچک شدن به طور چشمگیری در روزهای آینده.

___

2020 سازمان دیده بان اجرا می شود هر دوشنبه و فراهم می کند یک نگاه در هفته پیش رو در سال 2020 انتخابات.

___

دنبال مردم در https://twitter.com/sppeoples

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن