2 نجف و یک راهرو به تخیل' گسترش عشق در رسانه های اجتماعی

بزرگنمایی این تصویر دیوید شمالی ساخته شده از راهرو به تخیل در حیاط خلوت خود را. دیوید شمالی پنهان

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوید شمالی ساخته شده از راهرو به تخیل در حیاط خلوت خود را. دیوید شمالی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید شمالی

OK امریکا ما را ببینید خمیر ترش استارت و خود را Duolingo جلسات و جدید خود را cross-stitch سرگرمی و ما از شما جمع آوری یک راهرو به تخیل.

که حیاط خلوت شاخه و چوب قطعه هنری که دیوید شمالی ساخته شده با تمام اجتماعی فاصله ایجاد شده ،

خواهر زاده خود را Kimberly, Adams, یک خبرنگار رادیویی" بازارتوییتی در مورد آن.

در زمانی که سنگین اخبار نگه می دارد در آینده مردم کاهش یافت و به راهرو و "عمو رضا" خود را. این توییتهایی دربارهی شمالی و خلقت خود را به سرعت متصلب تا ده ها هزار نفر از دوست و رسانهها.

هنگامی که او به NPR یک تور مجازی از روستایی مریلند خانه در صبح روز جمعه خود خروس را اعالن در پس زمینه. شمالی می گوید: او همیشه دوست داشتم سرهم بند در حیاط. زمانی که شمال را در مواجهه با برخی مسائل مربوط به سلامت در چند سال گذشته مقابله با حیاط خلوت پروژه های کمک به او در مقابله با استرس است.

بزرگنمایی این تصویر

دیوید نیویورک و دیوید شمالی زندگی می کنند در مناطق روستایی مریلند که در آن دیوید شمالی ساخته شده از راهرو به تخیل با قطعات چوب در حیاط خلوت خود. دیوید شمالی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید شمالی

"من در بر داشت برخی از چوب پشت یکی از ما میریزد و برای برخی از دلیل من فکر می کردم: "اجازه بدهید من ساخت خودم یک درب', " او می گوید. "این واقعا باز اما به نظر می رسد مانند یک درب است."

این ساختار به نظر می رسد مانند چیزی است که شما می توانید در یک باغ یا یک کلبه کوچک در جنگل است.

"به نظر می رسد نوع سورئال," او می گوید. "راهرو بودن نوع تیره از شما تساوی در. من نمی دانم که در آن قرار بود تا پایان اعلام شدن یک قطعه از هنر است."

شمالی می گوید این پروژه یک عمل تطهیر — فرار نیست.

"تطهیر است پذیرش این واقعیت از مشکلاتی که اتفاق می افتد در زندگی ما و انجام کاری سازنده با آن — پردازش آن," او می گوید. "من احساس می کنم خلاقیت یک راه برای پردازش آن در سازنده و مولد راه مثبت است."

دیوید شمال و شوهر خود نیز به نام دیوید, هر دو, ورزش, بزرگ کرکی سفید ریش. و برای 30 سال گذشته آنها هماهنگ مطابق با لباس.

آنها یک زن و می گویند آنها هر دو نا امید بی عدالتی گرفته اند که در مرکز صحنه در اخبار این هفته است. آنها زمان به بحث در مورد مفاهیم مانند سفید امتیاز.

"و آن را نه یک استدلال" شمالی می گوید. "این چیزهایی که ما می توانیم بحث در مورد چرا ما عاشق یکدیگر. و عشق راه زدودن ترس است. کار عشق است و بیش از این مردم که ما می دانیم اما حتی افرادی که ما نمی دانیم — که همه ما سزاوار عشق است. همه ما سزاوار احترام است."

شمالی می گوید که این پیام او امیدوار است که او می تواند گسترش از طریق جدید خود را رسانه های اجتماعی شهرت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب