2 تریلیون دلار Coronavirus امداد لایحه ارائه یک حساب برای آزادی خواهان

بزرگنمایی این تصویر تشکر. توماس Massie, (R-Ky.) در کنگره روز جمعه پس از تلاش برای به زور ثبت vote در

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. توماس Massie, (R-Ky.) در کنگره روز جمعه پس از تلاش برای به زور ثبت vote در 2 تریلیون دلار coronavirus امداد لایحه. Massie و دیگر آزادی خواهان نگران این لایحه را خراب ایالات متحده آمریکا ، بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc طریق گتی Imag پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc طریق گتی Imag

اجازه دهید همه ما باید یک لحظه از همدردی – و شاید حتی درک — برای توماس Massie جمهوری خواه از کنتاکی.

Massie بود کسی که گرفتار جهنم را از همه طرف جمعه هنگامی که او سعی کرد به زور یک تماس رول رای در coronavirus امداد لایحه در مجلس نمایندگان. او گفت: او می خواست هر فرد عضو به رکورد او رای عظیم الجثه 2 تریلیون دلار بسته است که او را به نام بزرگترین امداد لایحه در تاریخ بشر است.

برای Massie و بسیاری مانند او این لایحه که با هدف ممانعت از فاجعه اقتصادی در این صورت همه گیر است که در خود یک فاجعه مالی و رادیکال به نوبه خود در حاکم بر فلسفه است. اجازه دادن به این و بدون ثبت رای کاپیتولاسیون در یک عمیقی در مقیاس تخطی از همه او مقدس برگزار شد.

"اگر این لایحه بسیار بزرگ برای امریکا چرا اجازه یک رای در آن هست ؟" او fumed در توییتر.

یکی از دلایلی که در آن زمان بود که بیشتر بحث و شور و مشورت به معنی آمریکایی ها خواهد صبر کنید که بسیار طولانی برای مقادیر زیادی از پول به زودی به چشمه اب گرم از واشنگتن است.

یکی دیگر این بود که آوردن خانه برگشت برای رای دادن به معنی صدها نفر از اعضای بازگشت به پایتخت برخی از سفر در سراسر کشور به وجود خطر قرار گرفتن در معرض ویروس و یا به اشتراک گذاری آن با دیگران است.

با اینحال Massie تا به حال یک نقطه با cri د couer برای محافظه کاری.

به صراحت مراقبت (Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی) عمل صرف پول سریع تر از هر قانون در تاریخ پارو آن را با حال و هوایی نزدیک به ناامیدی. که حملات ترس در کسانی که به طور معمول توجه همه دولت با سوء ظن و دولت در واشنگتن با بیشترین سوء ظن از همه است.

به طور ضمنی این عمل می گوید که زمانی که تراشه می شوند ما به عنوان یک ملت به نوبه خود به ما ملی پدر و مادر – دولت فدرال است. که به نفرت به یک آزادیخواه مانند Massie که ادعا می کند که برچسب حتی به عنوان یک عضو جمهوری خواه کنگره (به عنوان همکار خود را Kentuckian دیابت رند پل که نمی, رای گیری در مورد این لایحه در مجلس سنا به خاطر او آزمایش مثبت برای coronavirus).

در حال حاضر ما در یک حالت بحران. اما در سال های آینده چگونه محافظه کاران مالی که رای برای $2 تریلیون حمله هزینه اقلام بودجه است که در حال حاضر مانند گرد کردن خطا و یا "اعشار گرد و غبار"?

صحبت در مورد فدرال outlays دهه پیش جمهوریخواه رهبر اورت Dirksen یک بار به شوخی: "یک میلیارد یک میلیارد دلار وجود دارد و به زودی شما در حال صحبت کردن در مورد پول واقعی است."

ما در حال حاضر ترجمه شده است که به زبان تريليون ؟

اگر یک نوشتن یک 30 ثانیه نقطه تلویزیون حمله به یک رایگان-هزینه های کنگره در گذشته یکی ممکن است نوشته شده است چیزی شبیه به این: "این بی سابقه است gusher از پول مالیات دهندگان — بدون جبران درآمد یا کاهش هزینه ها – که نه تنها بالن بودجه فدرال اما سه برابر این سال پیش بینی کسری بودجه یک تریلیون دلار (در حال حاضر در میان بالاترین در تاریخ). با این تک رای کنگره اضافه شده است به همان اندازه به بدهی های ملی به عنوان انباشته در 200 سال از قانون اساسی وجود دارد."

برخی از کسانی که رای دادند برای مراقبت از این هفته می توانید انتظار برای شنیدن چیزی که می خواهم بر روی امواج رادیو و تلویزیون روزی که آیا آن را کاملا عادلانه خصوصیات یا نه.

در عین حال قدرت این زمان بحران و نیروی پشت این لایحه در این ساعت به گونه ای بود که حتی منجر به محافظه کاران مالی که به طور معمول خواهد بود جلو و مرکز بودند آشکار با غیبت خود را. رئیس جمهور تهمت می خواستم این لایحه بر روی میز خود در حال حاضر. سنا رای داده بودند 96-0. بنابراین حتی اعضای hard-خط خانه آزادی حزبی که Massie متعلق به پشت در ایستاده بود به عنوان یک اکثریت دو حزبی از خانه بازی matador و اجازه دهید گاو نر غرش گذشته است.

که چه Massie تصمیم او نمی تواند بروک بدون اعتراض. آن را یک جایگاه بازی ؟ او که یک showboat? شاید و اگر این حکم از همکاران و موکلین او را به پرداخت قیمت آن. بقیه ما را به قاضی برای خودمان.

اما تمسخر وارد و بدون تاخیر. در دو توییتهایی که به نمایندگی از یک جلسه نادر از ذهن خود رئیس جمهور تهمت خواستار Massie بود سرنگون از حزب جمهوریخواه و دموکرات نامزد ریاست جمهوری جان کری را محکوم کرد Kentuckian برای ورزش خود قانون اساسی حق بود اگر بخشی از بدن.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او هرگز نمی دانستند روحانی تا به حال چنین حس شوخ طبعی و برای یک لحظه زودگذر ملت در نهایت به نظر می رسید متحد در چیزی.

پشت در کاپیتول هیل طبقه رهبران هر دو طرف درهم به زمان Massie. در عرض چند ساعت آنها تاسیس حکومت بحث در این لایحه به طوری که به نسخه مجلس سنا از مراقبت تایید می تواند بدون تماس رول رای دادن.

یک نا امید Massie تا به حال به fulminate در رسانه های اجتماعی در حالی که بزرگترین هزینه های نیروی عظیم منهدم کننده در تمام دوران نورد پایین پنسیلوانیا Ave. برای امضای شتابزده در کاخ سفید است.

و در حالی که او تنها جنگهای صلیبی بود و با هیچ یک از رهبران حزب خودش Massie بود حداقل برای صحبت کردن با دیگران در سراسر کشور که به ندرت می تواند بر این باورند آنچه که آنها را دیدم اتفاق می افتند در C-SPAN — و عدم وجود هر گونه معنی اپوزیسیون در واشنگتن است.

Matt Welch یک ویرایشگر-در-بزرگ به دلیل یک آزادیخواه مجله به نام مراقبت عمل "یک دوره تجربی اقتصاد" و در مقایسه با آمریکا به "موش های آزمایشگاهی." حتی تریلیون دلاری بسته محرک اقتصادی از رئیس جمهور اوباما مخالف با جمهوری خواهان در سال 2009 شده بود بسیار قوی است.

"وجود دارد هیچ سیاست بیشتر از احتیاط مالی در امریکا" ولش اضافه شده است. "فقط یک رقابت برای دیدن که می تواند تکان دادن بزرگترین شلنگ آتش."

در واقع برخی از این سناتور جمهوریخواه که در نهایت رای گیری برای لایحه به صورت جدی سخنرانی در سنا این هفته bemoaning ضرورت آن است. برخی از احضار روح رونالد ریگان در انتخابات ریاست جمهوری و یا از امریکا او سعی در نشان دادن و بازگرداندن. (او در سال 1980 کمپین شامل شعار: "بیایید امریکا بزرگ دوباره.") در واقع دوران ریگان, از سال 1980 در بسیاری از راه های پوش بک در فرانکلین D. روزولت جدید مقابله — البته نیم قرن دیر است.

"تیز شکستن با گذشته آیا در واقعیت رخ می دهد در ماه مارس سال 1933" نوشته مورخ Arthur M. شلسینگر جونیور با اشاره به FDR برای اولین بار افتتاح در چرخه تاریخ آمریکا است. "جوهر که شکستن وضع دقیقا در این تغییرات از فعالیت های داوطلبانه به قانون به عنوان وسیله ای برای مرتب سازی اقتصاد است."

قرار داده راه دیگر 1933 شکستن بين تکیه بر فرد و تکیه بر جمعی, بین آزادیخواه محافظهکاری و دولت لیبرالیسم. کسانی که رقابت نیروها افزایش یافته است افتاده و در رابطه با هر یک از دیگر در ما مشترک ملی تجربه بوده است.

این امر می تواند بیش از حد و یا حداقل خیلی زود است که بگوییم چه اتفاقی افتاده است در کنگره این هفته بود قابل مقایسه نقطه عطف در این مبارزه طولانی. اما به توماس Massie و بسیاری مانند او باید آن را احساس همان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب