2 پرستاران مجوز به حالت تعلیق در موارد مربوط به تحت تعقیب doc

کلمبوس, اوهایو اوهایو هیئت مدیره پرستاری در روز پنج شنبه به حالت تعلیق دو پرستاران مجوز برای حداقل یک سال در م

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

کلمبوس, اوهایو اوهایو هیئت مدیره پرستاری در روز پنج شنبه به حالت تعلیق دو پرستاران مجوز برای حداقل یک سال در موارد مربوط به اتهامات آن بخش مراقبت های بیماران داده شد بیش از حد مسکن ها به دستور یک بیمارستان, دکتر, در حال حاضر به اتهام قتل.

دو مورد اول برای پیش بیاید پس اداری جلسات آغاز شد و در برخی از آن 25 موارد مرتبط با این موضوع.

معاینه برای این دو پرستاران جلسات به این نتیجه رسیدند که آنها موفق به دیدار با استانداردهای مراقبت ايمن و باید شناخته شده زیادی دوز فنتانيل و دیگر مواد مخدر شد و به طور بالقوه مضر برای بیماران آنها قرار است برای محافظت از. پرستاران گفت که دوزهای تا به حال قابل قبول به نظر می رسید به آنها را در زمان و که آنها زیر و با تکیه بر تخصص دکتر.

اخراج دکتر ویلیام Husel است التماس کرد گناه نیست به اتهام قتل در مرگ 25 نفر در کلمبوس-منطقه کوه کرمل نظام سلامت بیش از چندین سال. و او را در او فراهم کردن آسایش برای مراقبت از بیماران در حال مرگ تلاش برای کشتن آنها.

پرستار Wesley, سیاه متهم شده بود از نادرست اداره بزرگ و به طور بالقوه مضر دوز به دو نفر در روز در سال 2018 در Husel سفارشات. سیاه, کردم, دارو برای یکی از کسانی که از بیماران دوم, پرستار, اردن بلر که تا به حال آن برگرفته از یک خودکار سیستم توزیع با استفاده از نادیده گرفتن تابع قبل از اینکه reassigned به یک بیمار است.

صحبت کردن به طور جداگانه به هیئت مدیره در چهارشنبه بلر و ابراز ندامت و گفتند که پاسخ به چنین شرایطی متفاوت در حال حاضر.

"من به تماشای دکتر Husel رفتن بالا و فراتر از آن را امتحان کنید و درمان بیماران و ما به مبارزه برای زندگی خود را سیاه و سفید" گفت. "من به تماشای او انجام معجزات زمانی که پزشکان دیگر نمی تواند و یا نمی خواهد سعی کنید و به این دلایل به شنیدن و یادگیری است که او ممکن است شده اند انجام کارهایی که در استاندارد مراقبت شده است بسیار چالش برانگیز برای قبول است."

پس از پرستاران مجوز موقت به حالت تعلیق در آورده و شرایط را برای بازگشت این هیئت گفت: همچنین این امر نیاز به یک دوره وابسته به التزام به نظارت بر پرستاران کار می کنند.

امتحان, جک دکر حال توصیه می شود مجوز تعلیق از یک سال و شش ماه برای بلر و که آنها نیاز به رفتن را از طریق آموزش های اضافی در موضوعاتی مانند دارو اداره مراقبت تسکینی و اخلاق پرستاری.

دکر اشاره کرد نگرانی در مورد محیط کار در کوه کرمل غرب مراقبت های ویژه بیمارستان واحد که در آن به عنوان مثال پرستاران به حال اغلب نادیده گرفتن یک تابع در مواد مخدر توزیع سیستم برای دسترسی به دارو حتی در غیر موارد اضطراری.

"شیفت شب در کوه کرمل غرب بود, در بسیاری از راه های ناکارآمد محل کار" معاینه نوشت: در توصیه خود بلر در مورد. "دکتر Husel آشکارا به حال کمی موثر نظارت بر داروخانه, بررسی, بود, اثر, و سیاست های بیمارستان به طور معمول نادیده گرفت که در کنار بی ربط است."

Husel همکاران که تجویز یا تصویب مواد مخدر نیست که با عنوان جرم جنایی تحت پیگرد قانونی قرار اما برخی از کسانی که پرستاران و داروسازان از کار اخراج شدند و یا ارجاع ممکن است اقدام انضباطی از مربوطه خود را حرفه ای تخته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کوه کرمل داخلی بررسی به این نتیجه رسیدند Husel دستور داد به طور بالقوه دوز بیش از حد نزدیک به سه ده بیماران بیش از چندین سال. او متهم شده بود تنها در موارد که شامل حداقل 500 میکروگرم فنتانیل — یک داروی مسکن به مراتب قوی تر از مورفين — از آنجا که دادستان گفت: دوز که نقطه بزرگ به قصد پایان دادن به زندگی.

کوه کرمل آن تغییر سیاست ها و روش ها و جریمه شد 400.000 دلار برای نقض اوهایو داروخانه قانون است. آن موافقت کرده است به بیش از $13.7 میلیون دلار در شهرک با خانواده های بیماران و بیشتر مربوط به پرونده های حقوقی حل نشده باقی می ماند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن