2 نیواورلئان مجسمه سرنگون, 1 تخریب با رنگ قرمز

NEW ORLEANS - حداقل دو مجسمه از برجسته ترین چهره های تاریخی کشیده شد خود را از پایه در نیواورلئان و دیگری پوشش

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

NEW ORLEANS - حداقل دو مجسمه از برجسته ترین چهره های تاریخی کشیده شد خود را از پایه در نیواورلئان و دیگری پوشش داده شده با رنگ قرمز رنگ اسپری, مقامات روز جمعه گفت.

مجسمه جان McDonogh ساخته شده است که یک ثروت در کار برده و آن را از چپ به آموزش کودکان و چارلز Didier دروکس اولین مؤتلفه افسر کشته شده در جنگ داخلی بودند سرنگون اواخر پنج شنبه. یک بنای یادبود جشن مربی و نیکوکار سوفی B. Wright شد اسپری رنگ با "پل" که مخفف سیاه زندگی ماده و یک هود قرار داده شده است که مجسمه سر.

شهردار LaToya Cantrell دولت گفت: کسانی که مسئول "را بپذیرد."

"همانطور که ما گفته اند در طول این وقایع: دولت در حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز و مردم ما صدای خود را شنیده" Cantrell سخنگوی کمال Tidwell گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای را به بار جزئي/نیواورلئان مدافع. "اما تخریب و خرابکاری املاک شهرستان را قابل تحمل نیست. این حوادث خواهد بود به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و مسئولان آن را بپذیرد."

اونا پایین و دیگر گروه های تروریستی برای حذف هر سه مجسمه.

Tidwell بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد اقدامات احتیاطی و یا برنامه ای برای این و دیگر مجسمه ها در شهر است. او همچنین نگفت که Cantrell می ایستد در از بین بردن آنها.

رایت, دختر مؤتلفه سرباز نیز یک عضو از دختران کنفدراسیون. دروکس شد یک وکیل منطقه و دولت و مجلس قبل از جنگ داخلی و سنگ مجسمه نیم تنه خود را با بینی شکسته شده است مکرر هدف برای خرابکاری.

McDonogh خود را شروع کردم به عنوان یک معامله گر کالا و استفاده از پول مردم رشد ثروت خود را به شامل چندین مزارع شکر و نزدیک به 200 برده است. او بیشتر ثروت خود را به شهرهای بالتیمور و نیواورلئان به ساخت مدارس دولتی و آزاد سیاه و سفید از کودکان است. بیش از 30 مدارس دولتی ساخته شده بودند در نیواورلئان به دلیل کمک مالی خود را.

علاوه بر این مجسمه بزرگ در میدان لافایت سراسر از Gallier سالن بود که پاره شده در روز پنج شنبه یک مجسمه نیم تنه از McDonogh سراسر از شهر سالن زدم و پرتاب در رودخانه می سی سی پی در جریان اعتراض های ماه گذشته. مجسمه نیم تنه بود و بعد از آن بازیافت شده و تبدیل به شهر است نه اظهار نظر در آینده آن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن