2 خاورمیانه کشورهای برتر جهان virus نرخ هر جمعیت

دبی, امارات متحده عربی - کوچک همسایه sheikhdoms بحرین و قطر دارای بیشترین میزان سرانه coronavirus عفونت. در خا

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

دبی, امارات متحده عربی - کوچک همسایه sheikhdoms بحرین و قطر دارای بیشترین میزان سرانه coronavirus عفونت. در خاورمیانه کشورهای COVID-19 شیوع در ابتدا جاروب غیر قابل تشخیص از طریق اردوگاه های مسکن سالم و جوان خارجی کارگران مطالعات در حال حاضر نشان می دهد.

قطر در یک مطالعه جدید دریافتند که نزدیک به 60 درصد از کسانی که تست مثبت نشان داد هیچ علائم در همه خواستار به سوال سودمندی جرم متوسط چک به منظور جلوگیری از آلوده از mingling با دیگران است. در بحرین مقامات بدون علامت رقم حتی بالاتر در 68%.

این نتایج منعکس کننده هر دو گسترده تر مشکلات خلیج فارس کشورهای عربی متکی ارزان خارجی کار و نسبی خود را با موفقیت در ردیابی خود را COVID-19 گیر داده خود ثروت نفتی و دولت های اقتدارگرا.

تهاجمی تست افزایش تعداد موارد تایید شده به عنوان مقامات بهداشتی در بحرین و قطر هدف آسیب پذیر کارگری اردوگاه و محله که در آن کارگران مهاجر از آسیای غذا خوردن و زندگی می کنند تا به ده نفر در هر اتاق.

"این است که چرا جهان ما موفق به کنترل من فکر می کنم این عفونت به دلیل سادگی پاسخ متمرکز شده است در تلاش برای پیدا کردن موارد و آنها را منزوی و قرنطینه مخاطبین خود گفت:" Laith Abu-Raddad یک بیماری محقق در ویل کرنل پزشکی – قطر. "اگر اکثر مردم گرفتن عفونت در واقع گسترش عفونت را حتی بدون دانستن آن را واقعا نمی کند در واقع کار می کنند."

این جزیره پادشاهی بحرین و انرژی-غنی کشور از شبه جزیره قطر قفل شده در یک yearslong سیاسی اختلاف که به پایان رسید سفر و تجارت بین دو کشور تنها کیلومتر (مایل) از هم جدا. در عین حال شباهت های فراوان در این آمریکا-سازمان ملل متحد — بحرین میزبان نیروی دریایی آمریکا به ناوگان 5 در حالی که قطر میزبان جلو مقر نظامی ایالات متحده را فرماندهی مرکزی در آن پهن Al-Udeid پایگاه هوایی.

هر دو به شدت تکیه بر خارجی کار اعم از کارگران یقه سفید در بانک ها و یا یقه آبی کارگران پوسته پوسته شدن داربست در سایت های ساخت و ساز. قطر در خاص سوار بر رونق ساخت و ساز پیش از میزبانی 2022 جام جهانی.

این ویروس یک خانه در تنگ چهارم که کارگران خارجی زندگی می کنند در حالی که تلاش برای صرفه جویی در پول برای ارسال به صفحه اصلی.

در قطر حدود 30 درصد از کسانی که آلوده بودند از هند در حالی که 18 درصد یمن و 14 درصد بنگلادشی با توجه به مطالعه انجام شده توسط Abu-Raddad و دیگران.

از بیش از 6000 تماس ردیابی موارد که بحرین منتشر شده و در بیش از 2600 درگیر اتباع هند در حالی که 1,310 بودند بحرینی و 1,260 بنگلادشی بودند. بیش از 400 آمد از پاکستان با تعداد مشابهی از نپال.

این اعداد و ارقام در بحرین و قطر به احتمال زیاد آهنگ در سراسر گسترده تر شورای همکاری خلیج فارس منطقه ای بلوک است که همچنین شامل کویت, عمان, عربستان سعودی و امارات متحده عربی که همه تکیه بر گسترده خارجی کار استخر در حال حاضر بیمار و به دام افتاده توسط ویروس.

هر چند دیگر شورای همکاری خلیج فارس سازمان ملل نیست شکسته coronavirus موارد توسط ملیت به تازگی منتشر شده مقاله در عمان مجله پزشکی گفت که از سلطان اولین 1,304 موارد ویروس 29 درصد از بيماران هندی, 20 درصد بنگلادش و 10 درصد پاکستانی.

شرایط زندگی خود را به احتمال زیاد آنها را بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس بحرینی ها و قطری ها معمولا زندگی در خانه های تک خانواده. گسترش آینه سرایت دیده در مدارس شبانه روزی و مکان های دیگر که در آن مردم زندگی می کنند با هم در فضاهای جمعی.

قطر با جمعیت 2.8 میلیون نفر گزارش شده بیش از 107,000 موارد coronavirus و 163 مرگ و میر. بحرین با جمعیت 1.6 میلیون دلار گزارش شده بیش از 37,000 موارد و 130 مرگ و میر.

کاملا میزان مرگ و میر در دو کشور باقی مانده است کم با قطر در 0.15% و بحرین در 0.34%. ایالات متحده میزان مرگ و میر در حدود 3.6 درصد.

هر دو Abu-Raddad و وسوسه های ممتاز یک بیماری محقق در دانشگاه آمریکایی بیروت ویژگی که در بخشی از آن به جمعیت جوان این کارگران در بحرین و قطر.

"اگر شما نگاهی به عفونت و مرگ و میر شما متوجه خواهد شد که آن را به عنوان ترسناک به عنوان اگر شما فقط در این رقم از تعداد موارد سرانه" ممتاز گفت.

در پاسخ به پرسش از آسوشیتد پرس در مورد شیوع بیماری در هر دو بحرین و قطر خود را نسبت بالا مورد اعداد به داشتن برخی از بهترین در جهان سرانه تست نرخ. قطر نیز در مقایسه با خود به سنگاپور یک آسیای جنوب شرقی شهرستان دولت است که به همین ترتیب تا به حال ویروس شیوع بیماری در میان کارگران مهاجر.

بحرین گفت: دولت خود را "حق شفعه تست استراتژی به این معنی است که اکثریت قریب به اتفاق موارد شناسایی قبل از توسعه علائم است." مقامات نیز وجود دارد نقل مکان کرد 8,000 کارگران به تسهیلات جدید ضد عفونی مسکن و اجرا یک حکومت نیاز به بیش از پنج کارگر در هر اتاق با حدود 3 متر (10 فوت) از فضا برای هر یک.

"از آنجا که ما در آستانه پایین برای تست ما را شناسایی کرده اند بسیاری از بدون علامت و در موارد خفیف این ویروس نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر" قطر گفت. آن را در حال حاضر مقرر حداکثر چهار کارگر در هر اتاق مشترک با حداقل 6 متر مربع (64 متر مربع) در هر مستاجر.

اما پیدا کردن اکثر افراد آلوده بدون علامت پرسش در مورد اثر از چک کردن مردم تنها به دنبال مراقبت های پزشکی برای علائم و یا چک کردن مردم از طریق استفاده از درجه حرارت-کنترل و حرارتی غربالگری. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری قرار دادن تعداد موارد بدون علامت در 40% در امریکا است.

از بحرین قرارداد ردیابی موارد بیش از 2000 آمد "را به عنوان بخشی از یک کمپین برای به دست آوردن نمونه های تصادفی از جامعه" پایگاه داده ها نشان داد. بیش از 1300 شد کارگران خارجی تست شده در حالی که منطقه زندگی آنها در مواجه اجباری قرنطینه سفارشات.

بالا بودن تعداد افراد بدون علامت در هر دو کشور به این معنی است که هنگامی که این ویروس می رسد جدید جمعیت آن را تا حد زیادی افزایش می دهد خطر ابتلا به مردم ندانسته و گسترش آن در حالی که احساس خوب است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما در حال صحبت کردن تنها در مورد جرقه به آتش" Abu-Raddad گفت.

___

دنبال جان Gambrell در توییتر در www.twitter.com/jongambrellAP.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب