2 برادران تغییر ذهن خواهد همکاری در Smollett مورد

شیکاگو - دو برادر که بستری کمک به بازیگر Jussie Smollett, مرحله یک نژادپرست و ضد همجنس حمله در شیکاگو در سال گ

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

شیکاگو - دو برادر که بستری کمک به بازیگر Jussie Smollett, مرحله یک نژادپرست و ضد همجنس حمله در شیکاگو در سال گذشته دوباره مایل به کمک در این مورد در ابتدا پس از گفتن آنها انجام شد, شرکت, عامل با دادستان و وکیل خود گفت: پنج شنبه.

در عین حال یکی دیگر از پیچ و تاب و عجیب و غریب در یک داستان است که از آنها وکیل گلوریا اشمیت رودریگز در بیانیه ای گفت که Abimbola (هابیل) و Olabinjo (Ola) Osundairo تغییر ذهن خود را پس از یک 9mm, handgun, که کشف و ضبط شد در طول یک جستجو از خانه خود در سال گذشته قرار داشت, پس از آن مفقود شده است.

"آبل و Ola خواهد recommence همکاری خود را در Smollett مورد در حال حاضر که تفنگ دستی تولید شده توسط ویژه دادستانی" اشمیت رودریگز نوشت: با اشاره به ویژه دادستان دن Webb که در حال حاضر رسیدگی به این پرونده است. دو او نوشت: در یک نامه جداگانه به Webb, "آماده شهادت دادن در دادگاه."

در مورد چهره ها توسط برادران آمد و تنها چند ساعت پس از رسانه های مختلف گزارش شده است که برادران در مرکز این مورد در برابر بازیگر شد, با توجه به وکیل خود را به پایان رسید co-عامل به دلیل از دست رفته تفنگ و احساس خود را که اداره پلیس وکلا بودند و درمان آنها را مانند مظنون است.

یک کارشناس حقوقی نامیده می شود که تهدید توخالی از ابتدا به این دلیل که برادران در حال حاضر قبل از شهادت یک هیئت منصفه به این معنی که اگر آنها ایستاده بود شرکت دادستان می تواند به سادگی به عنوان خوانده شده که شهادت در دادگاه.

"آنچه به آنها گفته است که در حال حاضر تحت سوگند بر روی کاغذ" به گفته دیوید اریکسون سابق دولت استیناف قاضی که می آموزد در شیکاگو کنت کالج قانون است.

اریکسون گفت: اگر برادران رفت به دادگاه و حاضر به شهادت در دادگاه وجود دارد هیچ چیز متوقف کردن قاضی از برگزاری آنها در تحقیر و هیچ چیز متوقف دادستان برای شارژ آنها را برای خود اعتراف کرد و نقش مهمی در آنچه که مقامات می گویند یک صحنه حمله.

تهدید به همکاری شد آخرین توسعه در یک داستان عجیب و غریب است که گرفته شده یک میزبان از چرخش غیر منتظره از ژانویه 2019 زمانی که Smollett, سیاه و آشکارا گی بازیگر که مشغول به کار در تلویزیون نشان می دهد "امپراتوری" را به پلیس گزارش که دو مرد نقاب دار تا به حال با نزدیک شدن به او را در مرکز شهر شیکاگو ساخته شده نژادپرستانه و ضد همجنس توهین ضرب و شتم او و لوپ یک طناب دار به دور گردن خود را قبل از فرار.

داستان شامل Smollett این مشاجره که حمله خود را به او گفت او در "MAGA کشور" یک مرجع به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین شعار "امریکا بزرگ دوباره." وجود دارد توجه ملی در مورد هر دو هنگامی که این حادثه رخ داده است و بعد از آن زمانی که پلیس ادعا Smollett صحنه این حمله با کمک برادران به طبل تبلیغات برای کار خود را.

Smollett که گفته پرداخت برادران 3500 دلار برای کمک به او در مرحله حمله متهم شد با دروغ گفتن به پلیس قبل از طبخ شهرستان دولت اوباما اعلام کرد که رها کردن اتهامات عنوان شده علیه. یک قاضی پس از دستور ویژه دادستان برای بررسی و ویژه دادستان بعد امن یکی دیگر از کیفرخواست علیه Smollett. Smollett را حفظ کرده است و بی گناهی خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب