2 بزرگ معلمان فراخوان اتحادیه های بزرگ برای بازاندیشی دانشجویی مشارکت در مستند دریل

بزرگنمایی این تصویر Dion MBD برای NPR رایان Pascal, a 17-year-old دانشجو در پالوس وردس دبیرستان

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398
Active shooter drills
بزرگنمایی این تصویر
Dion MBD برای NPR

رایان Pascal, a 17-year-old دانشجو در پالوس وردس دبیرستان در نزدیکی لس آنجلس می گوید زمانی که او مدرسه دارای تیرانداز فعال دریل آن را "هرج و مرج است." اولین بار این اتفاق افتاد نه طولانی پس از تیراندازی در Marjory Stoneman, Douglas, دبیرستان, در, پارک, Fla., در سال 2018 شایعات شروع به پرواز بیش از اسنپ چت و متن که مدرسه بود واقعا تحت حمله است.

"ما تا به حال برخی از دانش آموزان در تلاش برای جمع کردن میز به محاصره درب. ما تا به حال برخی از دانش آموزان مرتب کردن بر اساس از شوخی چرا که آنها مطمئن نبودند که چگونه مسئولیت رسیدگی به این. وجود دارد دیگر دانش آموزان که بسیار می ترسم."

در بالای تمام تنش های دیگر از دبیرستان او می گوید: برخی از دانش آموزان در حال حاضر در ثابت هشدار: "زمانی که زنگ کمی قبل از اعلام اتفاق می افتد و یا هنگامی که آتش زنگ خاموش می رود شما می توانید این ترس در دانش آموزان" چهره به آنها تعجب این است برای رفتن به یک مستند? این یک مته? چه اتفاقی می افتد ؟ وجود دارد خیلی اضطراب فقط با کمی ماشه مانند آن."

نود و پنج درصد از آمریکایی مدارس دولتی انجام برخی از فرم به طور منظم فعال تیرانداز ایمنی مته — گاهی اوقات به نام یک مستند یا فعال تهدید مته — با توجه به مرکز ملی آموزش و پرورش آمار. اما نگرانی در حال رشد است که این آموزش نه ثابت شده است موثر در جلوگیری از خشونت و که آنها ممکن است حتی دچار روان زخم کردن برخی از دانش آموزان است.

در حال حاضر انجمن حمایت از Everytown For Gun Safety, پیوستن با فدراسیون معلمان آمریکا و ملی انجمن آموزش و پرورش — کشور بزرگترین آموزش و پرورش, اتحادیه, با چند میلیون عضو در تماس برای مدارس به ارزیابی مجدد استفاده از lockdown دریل.

در یک کاغذ سفید از شنبه این گروه می گویند آنها توصیه نمی تیرانداز فعال آموزش برای دانش آموزان است. و اگر مدارس را انتخاب کنید برای انجام این آموزش با دانش آموزان آنها نباید بی ارزش واقعی و مدارس باید به مقدار زیادی از هشدار. به علاوه آنها باید انجام شود با سن-تناسب و حساسیت نسبت به کودکان با نیازهای ویژه یا کسانی که تجربه تروما.

گروه Moms Demand Action برای ایمنی اسلحه در امریکا بخشی از Everytown تمرکز بر بالا بردن آگاهی در مورد خشونت اسلحه. اما بنیانگذار شانون وات گفت که او به طور فزاینده ای به شنیدن از پدر و مادر که کودکان وحشت زده بودند توسط تیرانداز فعال دریل. بنابراین او شروع به نگاه در حال ظهور شواهد که "این دریل علت تروما که آیا آن را از اضطراب و یا افسردگی و بیخوابی بدتر شدن عملکرد مدرسه در کودکان و نوجوانان است." وجود دارد به گزارش وات می گوید: از دریل گرفتن "بالای" با چیزهایی مانند معلمان گلوله با گلوله اسلحه. "هنگامی که ما یک آتش مته در مدرسه ما نمی مجموعه آتش سوزی در راهرو."

Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا می گوید: ساخت مدارس "امن و استقبال" است که او عضویت "به شماره یک اولویت است."

"کسانی که وحشتناک و حادثه, دریل — آنها هیچ پایه و اساسی در واقعیت و آسیب آنها بیشتر از آنها که تا کنون کمک کرده است."

در یک 2019 تحقیق, مقاله, James H. قیمت و Jagdish Khubchandani یافت فقدان شواهد تجربی در حمایت از فعال تیرانداز دریل و دیگر "سخت" اقدامات در مدارس استفاده می شود. تا حدودی به دلیل این است که خشونت اسلحه در مدرسه باقی می ماند بسیار نادر است.

و در عین حال مدرسه صنعت امنیت است که ارزش یک گزارش 3 میلیارد دلار. پسر فضل با شریک داد برای امن تر مدارس یک مربی و صنعت مشارکت اصرار دارد که دو بار در سال تیرانداز فعال آموزش برای دانش آموزان یک قطعه مهم از پیشگیری از خشونت.

"آن را در مورد ترساندن بچه ها و یا موجب ترس کارکنان. آن را در مورد توانمند سازی کارکنان و قادر به پاسخگویی به بسیاری از شرایط است."

اما او موافق است که دریل نباید شبیه سازی خشونت — و که آنها هرگز نباید نشده است.

"شما باید انجام دهید این آموزش بدون هشدار. نباید همه هرج و مرج خالص."

شانون وات می گوید مراحلی وجود دارد که مدارس می تواند به جلوگیری از خشونت اسلحه و آنها لزوما با شروع تیرانداز فعال دریل. خود را سازمان می خواهد مدارس به جای تمرکز بر پیشگیری از طریق ارزیابی تهدید و گسترش خدمات سلامت روان به عنوان توصیه شده توسط سرویس مخفی ایالات متحده و همچنین با گسترش این کلمه در مورد امن اسلحه سازی در خانه.

"مدارس جایگاه بسیار مهمی به بحث در مورد خشونت اسلحه پیشگیری از" وات می گوید NPR "از آنجا که حدود 4.6 میلیون کودک در این کشور دسترسی آسان به اسلحه است که امن نیست به این معنی که آنها حاوی آنها کلیک کنید آنها به راحتی در دسترس است."

اسلحه در خانه باید تمرکز وات می گوید: از آنجا که مطالعات نشان می دهد اکثر مدرسه بورس دیده سلاح گرم از منزل یکی از دوستان یا بستگان. و برعکس مدارس باقی می ماند برخی از امن ترین مکان برای کودکان و نوجوانان که به احتمال زیاد به برخورد خشونت اسلحه — هر چند هنوز هم به ندرت در شرایط داخلی.

Moms Demand Action کار با معلمان اتحادیه های کارگری در تصویب قطعنامه ای که نیاز به لس آنجلس Unified School District, دومین شهر بزرگ این کشور به خانه ارسال نامه ای برای پدر و مادر به عنوان خوانده شده و ثبت نام در مورد مسئولیت های خود را در اسلحه سازی.

ابی Clements شد دوم-معلم کلاس در دبستان " سندی هوک در سال 2012 هنگامی که یک تیرانداز کشته شدن 26 نفر از جمله 20 دانش آموزان است. او یک AFT عضو و فعال با Everytown. او می گوید: منطقه در Newtown, Conn., جایی که او هنوز هم می آموزد نمی کند با استفاده از lockdown آموزش به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی خود را امروز.

در عوض, او منطقه با تمرکز بر آموزش کارکنان به نگه داشتن بچه ها امن است. و او می گوید: "در صورتی که به اندازه کافی خوب است برای نیوزیلند نباید که بود خوب به اندازه کافی برای همه مناطق در سراسر کشور؟"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب